צביעת חדר אמבטיה

תוכן עניינים

צביעת חדר אמבטיה – למה דווקא לבחור בחיים?

גם כשאתם מתפנים או מתקלחים, כדאי שסביבת השהיה תהיה נוחה ונעימה לכם, וגם לאורחים שלכם. צביעת חדר אמבטיה בחברה מקצועית מכריח את החברה המקצועית להיות מעודכנים במילה האחרונה בתחום צביעת אמבטיה, או יותר נכון בשיא הטכנולוגיה הנדרשת והקיימת בשוק. הזמינו צביעת אמבטיה או צביעת מקלחת ותרגישו כאילו קיבלתם עבודה עם ניחוחות של ארצות אחרות.

חומרי הגלם שהחברה המקצועית אמורה להשתמש בהם יהיו מחויבים להיות האיכותיים ביותר, בנוסף לכך חשוב שאנשי המקצוע אשר עובדים בחברה יהיו תחת ביקורת אשר יבדקו שהינם מקפידים על עבודה סטרילית אשר תספק את הניקיון המושלם ביותר, וכמובן תשמור על הבריאות על ידי שימוש דווקא בחומרים נכונים ומתאימים למקומות אינטימיים כמו האמבטיה והשירותים.

כאשר מדובר בחדר אמבטיה חשוב להקפיד על גימורים עמידים בפני רטיבות ואדי מים, כדי שחלילה לא תיווצר רטיבות ותגרום ליותר בעיה מאשר יתרון. צביעת חדר אמבטיה יכולה לעלות כסף רב והעבודה צריכה להתבצע בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים מחמירים בתחום צביעת אמבטיה. אם תחליטו לבחור בצביעת אמבטיה של חברת צבעי חיים  מובטח לכם שתקבלו שירות מתקדם איכות גבוהה במחירים מפתיעים והכי חשוב – לקבל את התוצאה עליה חלמתם. 

צביעת חדר אמבטיה במחיר מדהים של החל מ־600 ש"ח
צובעים את כל סוגי האמבטיות: קירות ותקרה כלולים במחיר
משתמשים בחומר יסוד נגד מים לפני הצביעה
רק חומרים איכותיים מאוד: טמבור ונירלט וגם יעקבי
שירות בפריסה ארצית חייגו עוד היום: 072-3360-899

צביעת מקלחת  

צביעת אמבטיה – מהם השירותים אותם אנו מספקים?צבע לתקרה אמבטיה

  • צביעת אמבטיה עם צבע מיוחד נגד עובש, על מנת שתקבלו אחריות על הצביעה.
  • צבע לאמבטיה מכל הסוגים, נירלט, טמבור, ועוד..
  • צביעת מקלחת ברמה הגבוהה ביותר! כולל צביעת מקלחון במידת הצורך.
  • העבודה לא נגמרת באמבטיה, השירות שלנו כולל צביעת תקרה באמבטיה – כלול במחיר, ניתן לראות את המחיר המלא במחירון שלנו.
  • רוצים לקבל פרטים נוספים על צביעת חדר האמבטיה וגם לקבל הצעת מחיר – צרו איתנו קשר.


צביעת חדר אמבטיה מחיר שלא יקרע אתכם!צביעת חדר אמבטיה

אנחנו בחברת צבעי חיים מקפידים על שימוש בחומרים שיאפשרו לכם להשתמש באמבטיה למשך שנים, ככה שגם אם אתם מתיזים מים לכל עבר בכל הזדמנות, בין אם במקלחת, או בין אם בזמן צחצוח השיניים הקירות ישארו בצבעם המקורי ולא תפתח רטיבות כתוצאה ממים אלו.  זוהי אחריות של המומחים שלנו כאשר אנו מספקים שירות של צביעת חדר אמבטיה.

לא כל צבעי שולט במורכבות של צביעת חדר אמבטיה ולא לכל צבעי יש את הטכניקה והחזון הנדרשים. לצוות שלנו יש נסיון מוכח בתחום ואתם רק צריכים להסביר את החזון שלכם, ולבחור את הגוונים אשר תרצו לחדר האמבטיה שלכם ואנחנו בצבעי חיים כבר נדאג להמשך. בואו נדבר על החזון שלכם כשמדובר בצביעת אמבטיה האם תרצו לתת לה מראה מבריק, צבעים חמים, צבעים קרים, גימורים ספציפיים אולי אפילו שבלונות וצביעות אומנותיות שינעימו את השהיה בחדר האמבטיה, סיבכנו אתכם? אל דאגה צבעי חיים כאן בשבילכם עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק של צביעת חדר אמבטיה.

אנחנו כאן בשבילכם, עם צוות שמומחה בצביעת אמבטיה וכמובן עם שירות מעולה, שירות שמגיע עם חיוך. שירות שמגיע עם התחייבות למספר תנאים אשר הם אלו שנותנים לכם לקבל את השירות הטוב שאתם מקבלים.  בראש ובראשונה העבודה היא לשמור לכם על חיוך, שירות אדיב ומנומס וכמובן לדאוג למחירים המתאימים עבורכם, ולגרום לכם רק לצאת מאיתנו עם חיוך. מחיר שסוכם זה המחיר הסופי ולא תגלו שבסוף קיימים שינויים, הוספות או כוכביות קטנות.

אנשי המקצוע שלנו נבחרו בקפידה לאחר מיונים קפדניים, ונסיון מוכח של שנים רבות בתחום צביעת האמבטיה. מה שהביא אותנו להציב חלוקה של עובדים אשר נמצאים בצוותים שונים ברחבי הארץ. מחכים רק לטלפון שלכם להגיע אליכם ברגע שיסיימו עם הלקוח האחר שאנחנו בדיוק עובדים על צביעת חדר אמבטיה בדירה שלו. חברת צבעי חיים מגיעה אליכם עם ניסיון מצטבר של עשרות שנים של הצוות המיוחד שלנו לצביעת אמבטיה, נסו ולא תתאכזבו.

הצטרפו למשפחת הלקוחות המרוצים שלנו שנהנו מצביעת אמבטיה ברמה הגבוהה ביותר, התקשרו עכשיו 072-3360899

שאלות תשובות

icon

שירות "צביעת חדר אמבטיה" כולל בתוכו: צביעה אקרילית, תיקון חלודה, תיקון קירות מפוצצים על ידי טיח, וצביעה עד 5 מטרים הכלולים במחיר

icon

מחירון צביעת חדרי אמבטיה הינו החל מ־600 ש"ח

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת