הכנת הדירה לקראת חג הפסח

תוכן עניינים

מניפת צבעים בתל מונד

חג הפסח ממשמש ובא, ורבים כבר מתכוננים אל עונת האביב המאפשרת להתחיל מחדש ולהשקעה בניקיון וטיפוח הדירה.

בחג זה, מלבד חידוש המבנה, אנו גם מגעילים חמץ, עושים סדר במרחב וזאת כדי לארח אנשים יקרים ולהעביר אל חופשת החג במקום נעים ואסתטי.

אבל כיצד תוכלו להכין את הדירה לקראת חג האביב? הנה כמה פעולות שכדאי לבצע:

  • מיון חפצים – בכל חג נעשה בבתים ברחבי הארץ מיון חפצים, תוך השלכת פריטים שאנו לא משתמשים בהם. חג האביב מאפשר הזדמנות נהדרת למיין חפצים, למסור ריהוט ושלל פריטים לצדקה, כמו גם לארגן שווקי 'תן וקח' כדי לבצע ריענון של פריטים הנמצאים בתוך הדירה. התחילו את ההכנה לקראת החג במיון חפצים והשלכת פריטים מיותרים אל מכולות ייעודיות.
  • צביעת דירה – חג הפסח מהווה הזדמנות מצוינת לבצע צביעת קירות, משקופים ושאר אלמנטים במרחב. חברות העוסקות בצביעה מקצועיות, מקנות הנחות בצביעת בית לקראת פסח. באמצעות מומחים בתחום ניתן לבצע גם תיקונים קלים בקירות ובכך לרענן את מראה המבנה וליהנות מבית בעל מראה חדיש ונעים.
  • ניקיון יסודי – לאחר הצביעה יש לבצע ניקיון יסודי. התחילו את הניקיון בהשלכת פסולת, ניקוי אבק מחפצים שנמצאים במקומות עליונים (כמו מדפים וארונות), והמשיכו לניקוי ארונות, כלים, מכלי אחסון, ורצפות. בכך הניקיון יהיה נכון ופרקטי.
  • ביצוע הדברה נגד מזיקים – עם האביב מגיעים לאזור המחייה שלנו מגוון מזיקים כמו חרקים, תיקנים, פשפשים, זוחלים ומכרסמים. כדי למנוע את כניסתם למקום, מומלץ להיעזר בשירותי הדברה כמו אלה אשר בקישור הבא: http://eco-bug.co.il . שירותי הדברה מקצועיים וכאלה שתינתן עליהם אחריות – יסייעו לכם לשמור על מרחב נקי ורענן.  
  • חידוש ועיצוב – עוד תוכלו להתחדש לקראת החג בריהוט שונה ומגוון, תוך הוספת אלמנטים חיים למבנה שלכם. החלפת וילונות לצבעוניים וכאלה שמכניסים אור לדירה, בחירת כיסויי מיטה יפים שכה טרנדים כעת, שימוש בריהוט בגוונים עזים, כמו גם ריענון מערכות ישיבה וניקוי שטיחים: יקנו לדירה שלכם מראה נעים ורען.

עשו את כל אלה תוך סיוע של צבעים מקצועיים, חברת ניקיון וחברת הדברה טובה, והחג שלכם יהיה נעים, נקי ומושלם!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת