מחירון צביעת דירה

תוכן עניינים

מחירון צביעת דירה – כמה אנחנו לוקחים עבור העבודה?

מחפשים מחירון עבור צביעת דירה? הגעתם בדיוק למקום הנכון, חיים הצבעי ישמח להעניק לכם שירות בכל רחבי הארץ באמצעות מחירון צביעה אשר מאפשר לכם לקבל כבר לפני שנגיע לביקור בביתכם אתה הערכת המחיר.

כל המחירים שנמצאים במחירון הם מחיר ממוצע ברחבי הארץ, דברו איתנו ונשמח להציע לכם מחיר אטרקטיבי יותר משל המתחרה! באחריות! מחיר צביעת דירה עם תיקונים קומפלט וכולל ניקיון בסיסי בסיום הצביעה, באמצעות מחשבון צביעת דירה שלנו תוכלו לחשב כמה יעלה לכם לצבוע את הדירה מבלי שנגיע אליכם, בכפוף לתקנון.

שירותי עבודות צבע במחיר מדהים – החל מ־499 ש"ח
מספקים את העבודה בפריסה ארצית ברחבי הארץ
זמינות מרבית ברוב שעות היממה
אחריות על העבודה וביצוע עבודה מדויקת
לפרטים התקשרו עכשיו: 072-3360-899

צביעת חדרי שינה

מחיר צביעת דירה

כל מי שמתגורר בדירה שכורה או בבית משלו בוודאי שם לב לקירות אשר מקיפים אותו ומספרים לו שהגיע הזמן להזמין צבעי שיבצע צביעת קירות בבית. את פעולת הצביעה יש להפקיד בידיו של בעל מקצוע מיומן שמכיר את העבודה ויש לו את כל הניסיון הדרוש על מנת לבצע אותה על הצד הטוב ביותר. אתם בוודאי שואלים את עצמיכם כמה עולה לצבוע דירה כמו שלכם. ניתן לעיין בעלון כמו מחירון צביעת דירה שאותו אפשר לגלות באתר החברה.

מחיר צביעת דירה 100 מטר לדוגמא יכול להגיע לכמה אלפי שקלים בהתאם לסוג הצבע שתבחרו להשתמש בו. כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר ולבחור בקטגוריה של צביעת דירה מחיר או לחילופין צביעת בית מחיר ותקבלו את כל המידע הדרוש לכם בנושא.

הצעת מחיר ללא עלות – להלן המחירון:

כמה עולה לצבוע דירה?

  • ביקור צבעי מבית צבעי חיים חינם!

    ביקור של צבעי כולל בעצם הצעת מחיר ובדיקת התאמה של הבית או הדירה לצביעה, הצבעי יעריך את המחיר תוך כדי הפגישה עם הלקוח על מנת לתת את ההצעה הטובה ביותר

  • צביעת דירה שכורה מחיר מ-399 ₪

    צביעת דירה בסיום שכירות היא הצביעה שאמורה להיות הזולה מכולם כיוון שאין בבית ריהוט והדירה ריקה לחלוטין, מחיר צביעת דירה משתנה וועליכם להחזיר לבעל הדירה את הדירה כפי שקיבלתם אותה, המחיר שלנו עבור צביעה כזאת הוא האטרקטיבי ביותר

  • צביעת דירה חדר 500-800 ₪

    צביעת דירת חדר כוללת בתוכה צביעת חדר אחד בלבד של 3 על 3 מטרים בלבד. היא כוללת תיקוניים בסיסים בלבד, ההצעה יכולה להשתנות על פי מראה החדר עצמו ורמת התזחוקה לאורך השנים.

  • צביעת דירת 2 חדרים 900-1600 ₪

    צביעת 2 חדרים כוללת צביעה של עד 2 שכבות , תיקונים בסיסים בלבד בקירות ולא כוללת צביעת תקרה.

  • צביעת דירת 3 חדרים 1200-2400 ₪

    צביעת 3 חדרים כוללת צביעה של עד 2 שכבות בלבד, תיקונים בסיסים בלבד, שימוש בחומרי צבע איכותיים - לא כולל צביעת תקרה.

  • צביעת דירת 3.5 חדרים 1400-2500 ₪

    צביעת של דירות 3.5 חדרים, המחיר משתנה בהתאם למצב הבית לפני ההגעה שלנו להצעת מחיר

  • צביעת דירת 4 חדרים 1600-2800 ₪

    צביעת 4 חדרים כוללת צביעה של עד 2 שכבות בלבד, תיקונים בסיסים בטיח, שימוש בחומרי טמבור, לא כולל צביעת תקרה.

  • צביעת דירת 5 חדרים 1700-2500 ₪

    מחפשים כמה עולה לצבוע דירה 5 חדרים? המחיר שלנו כולל צביעה של עד 2 שכבות, תיקוני טיח בסיסים בלבד, שימוש בחומרי טמבור, לא כולל צביעת תקרה.

  • צביעת דירת 6 חדרים 2000-3600 ₪

    צביעת 6 חדרים כוללת שימוש בחומרים איכותיים של טמבור, 2 שכבות של צבע, ותיקוני טיח בסיסים בלבד, לא כולל תקרה.

  • מחיר צביעת דירה 100 מטר 3500-6000 ₪

    מחיר צביעת דירת 100 מטר תלוי בחומרי הצבע שתבחרו להשתמש בהם, אנו מציעים מגוון דרכים ומגוון מחירים לשיפוץ של בתים גדולים או קטנים - כדאי ליצור קשר לקבל הצעת מחיר מדויקת בהתאם לבית שלכם.

  • מחיר צביעת בית 200 מטר 5000-10,0000 ₪

    צביעת בית 200 מטרים תלוי בחומרי הגלם אשר אנו משתמשים בהם, מומלץ ליצור איתנו קשר על מנת לבדוק - לא תמיד הזמנת צבעי לבית של 200 מטר היא ההצעה הטובה ביותר עבורכם, צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.

  • צביעה חיצונית לבית פרטי מחיר 12,000-16,000 ₪

    כאשר מדובר על צביעה חיצונית לבית שלכם, המחיר יכול להשתנות בהתאם לסוג המבנה שיש לכם, במידה ומדובר על מבנה חדש ניתן להגיע למחיר הנמוך ביותר, הצעת מחיר ניתן לקבל ללא עלות עד הבית בכל רחבי הארץ.

  • צביעת חניונים 120 ₪ למ"ר

    צביעת חניונים מכל הסוגים בכל רחבי הארץ, כל מה שאתם צריכים על מנת להבטיח שהחניון יצא מסומן ועם צבע אפוקסי מיוחד שלא ידהה בקרוב.

  • צביעת וילה מחיר 120 ₪ למ"ר

    משתנה לפי סוג הוילה וכמות השכבות של הצבע הנחוצות לצורך הצביעה

  • סיוד דירה מחיר 30 ₪ למ"ר

    במידה ואתם מחפשים כמה עולה לסייד דירה? יש לנו מחירים נוחים גם בעבור סיוד לבית שלכם בכל רחבי הארץ

צביעת דירה

צביעת דירה עם מחירון לפי אזורים בארץ

  • צביעת דירה במרכז מחיר מ-350 לחדר ₪

    תושבי המרכז הצוות שלנו יכול להגיע אליכם לביצוע של צביעת דירה מהיום להיום, המחיר משתנה בהתאם לגודל החדרים בבית והמחירון מתבסס על צבע לפי מטר של עד 15 מ"ר לחדר.

  • צביעת דירה בחיפה מחיר מ-350 לחדר ₪

    צבעי בחיפה שיגיע עד אליכם בהזמנה מהיום למחר בלבד (בהתאם ללו"ז הפנוי) המחיר הוא עבור חדר בבית רגיל בחיפה

  • צביעת דירה בדרום מחיר מ-350 לחדר ₪

    תושבי אשדוד, באר שבע, אשקלון והסביבה מקבלים אפשרות להזמין צבעי מקצועי עד לבית במחירים נוחים

  • צביעת דירה באזור השרון מחיר מ-350 לחדר ₪

    אזור השרון מהרצליה ועד חדרה מקבלים מחיר מיוחד ואפשרות להזמין יום-יומיים מראש את הצבעי בהתאם לזמינות שלו

  • צביעת דירה בירושלים מחיר מ-300 לחדר ₪

    תושבי ירושלים והסביבה (גם בית שמש) שימו לב, עלות עבור צביעה נמדדת לפי מטר, אנחנו מספקים מחירון צבע לפי מטר עבור תושבי ירושלים עם המחירים הכי זולים באזור.

מחירון שירותי צבע נוספים

  • צביעת שירותים 400-600 ₪

    צביעת חדרי שירותים של עד 3X3 מטרים כולל 2 שכבות, כולל שימוש בטיח מיוחד וכולל צביעת תקרה

  • צביעת סלון 600-1000 ₪

    צביעת סלון עם חומרים איכותיים, ניתן להשתמש בצבעים מיוחדים עם אפקט מיוחד כמו "סהרה" אשר ממחשיך מדבר, ניתן להשתמש במגוון רעיונות שניתן למצוא בקטלוג שלנו לעיצוב סלונים.

  • צביעת דלתות 300-1000 ₪

    צביעת דלתות עץ, פלדלת, פנדור, מתכת, ועוד מגוון סוגים של דלתות, ניתן להדביק מדבקות טפט מיוחדת בתוספת תשלום, ניתן כמו כן בתוספת תשלום לצבוע את המשקופים בצבע הדלתות.

  • צביעת אמבטיה 600-1200 ₪

    צביעת אמבטיה אקרילית, תיקון חלודה בחדרי אמבטיה, תיקון קירות מפוצצים באמצעות טיח מיוחד אשר יחזק את הקיר, לחדרי אמבטיה עד 5 מטר על 5 מטרים בלבד. כל מטר נוסף יחושב בעלות נוספת.

  • צביעת חדרי תינוקות 600-1400 ₪

    צביעת חדרים לתינוקות או לילדים, בן או בת, מגוון רעיונות מיוחדים לעיצובים כולל טפטים מיוחדים וקטלוג מיוחד לתינוקות על מנת להגשים לכם את כל החלומות עבור הילד או הילדה שלכם.

  • צביעת ארונות מטבח 100-300 ₪

    צביעת מטבח קיים או חדש, צביעת דלתות מטבח בתנור, צביעת ארונות בפורימייקה, ניתן לראות עבודות של צביעת ארונות מטבח לפני ואחרי בדף צביעת ארונות מטבח, המחיר כולל צביעת ארון אחד בלבד.

  • צביעת משרדים החל מ-499 למשרד ₪

    בתיאום מראש ובהתאם למצב המשרד, במידה ומדובר על צבע קיים שאתם רוצים לשים עליו שכבה נוספת מאותו צבע, בהתאם לגודל המשרד

  • צביעת חדר מדרגות 3000-1000 ₪

    צביעת חדר מדרגות קומה 1 בלבד, במידה ומדובר על חדר מדרגות של מעל קומה 1 תחול תוספת תשלום, צובעים חדרי מדרגות מכל הסוגים, גם בבתים משותפים או בבתים פרטיים.

  • צביעת רהיטים 100-1000 ₪

    צביעת רהיטים מכל הסוגים, רהיטי עץ מלא, רהיטים ישנים, צביעה עם ספריי ובעצם כל מה שאתם צריכים על מנת להבטיח שאת הרהיטים שלכם לא תצטרכו לחדש יותר.

בית לאחר צבע

צביעת דירה בזול – תמיד יעלה ביוקר

הצצתם על המחירון של הצביעה שלנו וראיתם כנראה מחיר זול יותר במקום אחד, חשוב להבין שכאשר מחפשים צביעת דירה עם מחיר זול בדרך כלל תשלמו על כך ביוקר, זה קורה לכולם בכל שלב בחיים שהם מנסים לחסוך כמה שקלים ולקבל יותר, אבל לא במקרה של צבע, חשוב לדעת כיצד לטפל בקירות עם רטיבות וכיצד לצבוע את הדירה בצורה יסודית, אחד השלבים הקריטים ביותר עבור כל צבעי הוא שלב הגימורים (הפינישים) ואנחנו עושים אותו ברמה הגבוהה ביותר, ישנם צבעים שישמחו להגיע אליכם הביתה לתת לכם מחיר אטרקטיבי בהתחלה ולהקפיץ לכם אותו בכל שלב במהלך הצביעה, אז לא אצל צבעי חיים, אנחנו מתחייבים לתת לכם את המחיר הנוח ביותר בהתחלה והמחיר ישאר בסיום הצביעה, כי זה הייחודיות שלנו, נשמח להגיע אליכם לפגישת ייעוץ ללא התחייבות וללא תשלום מצידכם.

אילו סוגי צבעים קיימים לצביעת הבית

ככל שמדובר על צביעת בית, דירה או חדר מדרגות, ישנם סוגים שונים של צבעים שניתן להשתמש בהם. כל צבע בנוי מחומרים שונים ומסוגל להגן על הקיר באופן שונה:

  • צבע אקרילי נחשב לפופולארי מאוד בארץ והוא מבוסס על שרף אקרילי אשר דיללו אותו במים ואפשר להשתמש בו לצביעה של פנים או חוץ הבית. בטרם עושים שפריץ אקרילי יש לבצע צביעה של צבע בסיס אקרילי. יש לו יתרונות רבים והוא עמיד מאוד בשינויי טמפרטורה, לחות וקרינה של השמש. מדובר על צבע "נושם" שמאפשר גם התאיידות של מים מהקיר, ובכך הוא תורם למניעה של טחב או עובש. זמן ההתייבשות שלו הוא קצר והגימור שמתקבל הינו מושלם.
  • צבע מגנטי הוא נטול עופרת ומתאים גם לחדרי ילדים. היות ועופרת היא מסוכנת לנשימה, אז מומלץ לעשות שימוש גם בצבע זה. מדובר על אפקט שהוסיפו לו סיבים מגנטיים ועל כן הוא יכול להתאים להדבקה של מגנטים ישירות לקיר. ניתן להשיג אותו במגוון צבעים ומומלץ לברר אודותיו אצל בעלי המקצוע.
  • צבע משי הוא בעל מרקם שמזכיר את הבד. מתאים גם לאזורים אשר קרובים לים. הוא עמיד בפני כימיקלים.

ומה עם צביעת חדר המדרגות?

אם מדובר על בניין מגורים משותף, אחת לכמה שנים יש לבצע צביעת חדר מדרגות. בדרך כלל צביעה כזו לוקחת כמה ימי עבודה ומומלץ לפנות חברה מקצועית שתציע לכם מחירון צביעת דירה. כל עבודת צביעה כוללת כמה פעולות הכנה כגון שפכטל  שמיועד למטרת הסרה של צבע ישן שמתקלף מהקירות. גם צביעת תקרה כרוכה בפעולה זו.

ישנם אנשים אשר מעדיפים לבצע את פעולת הצביעה בכוחות עצמם. יש לציין שעבודת הצביעה דורשת ניסיון ולא כל אחת מסוגל לבצע אותה כמו שצריך. עדיף כמובן להזמין בעל מקצוע שיציג לכם מחירון צביעת דירה מעודכן ותוכלו לבחור איזה סוג של צבע אתם רוצים. בתום העבודה מומלץ לבקש מסמך כל שהוא שישמש כאחריות על העבודה שנעשתה.

חייגו עכשיו לטלפון 072-3360899 ונציג של חברת צבעי חיים יסייע לכם להתאים את סוג השירות למטרה שלכם.

הנה מגוון עבודות שלנו

שאלות תשובות

icon

המחירון לצביעת דירה היא החל מ־499 ש"ח

icon

אנחנו, חברת צבעי חיים, נותנים את השירות של צביעה בלבד. במידת הנדרש, נספק לכם גם עבודות שפכטל בתוספת תשלום

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת