צביעת דירה 100 מטר

תוכן עניינים

צביעת דירה 100 מטר – כמה לוקחים בדרך כלל?

צביעת דירת 100 מטר תכיל בדרך כלל בין 3-4 חדרים. צביעה של דירה בסדר גודל כזה תעלה כמה אלפי שקלים ותאפשר שדרוג של הדירה כך שהיא תהיה הרבה יותר נעימה למגורים. שלא כמו בדירות קטנות יותר כאן העבודה עשויה להמשך כמה ימים בהתאם למצב הקירות. צביעת דירה 50 מטר למשל הינה מהירה יותר שכן בדרך כלל מדובר על חלל אחד או שניים צביעת דירה 100 מטר לעומת זאת כרוכה במעבר בין חדרים ושימוש בכלים שונים על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

מחיר צביעת דירה 100 מטר נובע מהצורך לעשות שימוש בחומרים מעולים, כלי עבודה מתקדמים וכמובן הבאה של צוות מיומן לדירה שיבצע את העבודה. מי שמחפש צביעת דירה בזול יתכן שלא יקבל את העבודה האיכותית ביותר. מאידך ישנן חברות בתחום שמציעות מחירים סבירים תוך הבטחה לעבודה טובה ואיכותית.

צביעת דירה 100 מטר במחיר של החל מ־3,500 ש"ח
מבצעים שווים ושימוש בחומרים איכותיים בלבד
צביעה הכוללת תיקוני שפכטל בתוספת תשלום
ניסיון של 20 שנה בכל תחומי השיפוצים והצביעה
לפרטים נוספים והזמנות חייגו עוד היום: 072-3360-899

לאחר צביעת דירה 100 מטר

כמה חדרים זה 200 מטרים

גם אם נתקלתם בפרסום של מחיר צביעת בית 200 מטר והוא נראה לכם יקר מידי יתכן שמדובר על מספר גדול של חללים מורכבים שכרוכים בעבודה מעט יותר מסובכת. צביעת דירה 100 מטר יכולה גם היא להיות לא זולה אך בדרך כלל המחיר אלא יעלה על כמה אלפי שקלים בודדים. כל פעולת צביעה שתתבצע בצורה נכונה ותקינה כמובן שתעלה בהתאם ועל כן מומלץ לברר תחילה מה בעל המקצוע עומד לבצע. כך ניתן להבין האם הוא רציני או שמדובר בחאפר.

גם שטחים ציבוריים של הבניין כמו חדר המדרגות או בלובי זקוקים לעבודה איכותית וניתן להבחין באיכות העבודה בנקל אפילו בזמן העבודה. צביעה וסיוד הן מילות מפתח בעולם השיפוצים והצבע. על מנת להשיג תוצאות טובות יש צורך בסבלנות והרבה ניסיון. גם צביעת דירה 100 מטר תהיה זקוקה לסיוד וזה קורה בדרך כלל לקראת חג הפסח  שבו ישנו צורך לכשיר את הבית לחג. אמנם בתקופה זו ישנו ביקוש אדיר לסיוד אך מומלץ לעשות זאת בכל מקרה לקראת הקיץ.

מה ההבדל בין צביעת דירה לצביעת בית פרטי

מחיר צביעת בית פרטי עשוי לכלול גם עלית גג, מרתף ועוד חללים שניתן לפגוש בבתים פרטיים. מאידך בדירת שלושה חדרים בדרך כלל לא נמצא חללים מסוג זה. מחיר צביעת דירה 3 חדרים יהיה אם כך נמוך יותר בדרך כלל מזה של מחיר צביעת בית פרטי על כל חדריו הרבים. בדרך כלל יהיה מדובר גם על צביעה חיצונית שדורשת שימוש בחומרים שונים לגמרי מאשר אלו שבהם עושים שימוש בתוך הבית.

צביעת דירה 100 מטר היא קלאסית זהו גם המקרה השכיח ביותר. לפני הצביעה כדאי לפנות את כל מה שניתן מהחדרים ולאפשר תנועה כמה שיותר קלה לבעלי המקצוע. יש לשמור על הרהיטים מפגיעות צבע ולכסות אותם בניילון במידת האפשר.

מעוניינים לחדש את המראה של הדירה שלכם? התקשרו עכשיו לחברת צביעת הדירה המובילה בישראל -072-3360899.

שאלות תשובות

icon

המחיר המשוער לצביעת דירה 100 מטר הינו החל מ־3,500 ש"ח

icon

המחירים לצביעת חדר בודד בדירה הינם החל מ־400 ש"ח

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת