איך להפוך את הדירה בירושלים למושלמת

תוכן עניינים

שנת הקורונה הזכירה לכולנו עובדה חשובה: הדירה שבה אנחנו גרים היא המקום שבו אנחנו מבלים את הזמן הרב ביותר. ככל שנשקיע בטיפוח שלה, כך החיים שלנו ישתדרגו, ואחת הפעולות הכי המשתלמות שאפשר לבצע היא לצבוע את החדרים השונים.

צביעת הקירות – כשהיא מבוצעת ע"י איש מקצוע מנוסה – מעניקה לכל חלל מראה חדש לגמרי ואפילו חיים חדשים. בניגוד לשיפוץ שנמשך זמן רב ומייצר גם פרק זמן בלתי מבוטל של לכלוך ובלגן, את הצביעה אפשר להשלים תוך יום-יומיים, כך שהפגיעה בשגרה מינימלית.

התאמה מדויקת לאנשים שחיים בדירה

אחרי צביעת דירה היא נראית יפה ומרשימה – אבל גם הדרך ליעד הזה מהנה מאוד. בפרט כיף לבחור את הצבעים של כל קיר וקיר בכל חדר וחדר, והסיבה לכך היא שיש שפע אדיר של אפשרויות. מעבר לכל קשת הגוונים האינסופית כמעט, תוכלו לבחור גם אפקטים ייחודיים כמו הספארי, הסווייד המטאלי, קשמיר, טקסטורה עתיקה ועוד ועוד.

כדי להימנע ממצב שבו מרוב עצים לא רואים את היער ומרוב צבעים לא יודעים באיזה מהם לבחור, חשוב לזכור שהכלל הבסיסי בעיצוב פנים הוא התאמה מלאה אליכם. כלומר, צבעים שמביאים לידי ביטוי את האישיות שלכם ואת ההעדפות שלכם. דגש שני הוא הרמוניה עם הפריטים האחרים בדירה.

האם לצבוע את כל הדירה או רק חלק ממנה?

כשמזמינים איש מקצוע לצבוע דירה, כדאי לנצל את ההזדמנות לצביעת כל החללים, אלא אם כן ישנם חדרים שבהם הצבע חדש ונראה נקי ומרשים. ההמלצה לצבוע את כל הדירה היא גם בהיבט הכספי, ובעיקר מהשיקול האסתטי: כשעוברים על כל החדרים, כולל המטבח, חדר הרחצה, המסדרונות וכו', אפשר לשמור על הרמוניה בין כל חלקי הבית ולהבטיח זרימה נעימה ונכונה מחלל לחלל. צבעי מיומן ידע לעזור לכם לבחור את הגוון המדויק לכל חלק בדירה, כך שגם יחמיא לאזור וגם ישתלב עם שאר המרחבים.

איך לשדרג עוד יותר דירה אחרי צביעה?

צביעת נכס מקנה לו כאמור מראה חדש ואפילו אופי חדש. מצד שני היא עלולה להבליט אלמנטים פחות אסתטיים בכל חלל.
אם למשל יש לכם בסלון ספות מוכתמות, ייתכן שלפני צביעת הבית הכתמים לא הפריעו לכם – אבל כשכל הקירות והתקרה כל כך יפים, התחושה תהיה שונה. בהתאם מומלץ לבצע ניקיון לאחר צביעת דירה בירושלים שכולל לא רק את הרצפות אלא גם מרכיבים נוספים כמו הספות, השטיח, החלונות ועוד – ניקיון מקיף ויסודי שתורם גם הוא להפיכת הדירה ללא פחות ממושלמת.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת