איך לשפץ את הגינה בעזרת אבני מדרך

תוכן עניינים

אבני מדרך שולטות בועלם עיצוב הגינות כבר שנים, שכן מביאות הן סלילת דרך פרקטית ונוחה והן אלמנט עיצובי מרשים ומעודן שמשדרג את הלוק של הגינה ומוסיף לה מסגרת עיצובית ואסתטית. אך איזה סוגים קיימים לאבני מדרך לגינה? ואיזה סוג הכי יתאים לגינה שלנו? כדי לענות על כל השאלות האלה, לפניכם הכל על איך לשפץ את הגינה בעזרת אבני מדרך.

מה הם בדיוק אבני מדרך ואיפה נהוג להציבן?

אבני מדרך הן אבנים המסודרות ומקובעות זו לצד זו, לצורך מעבר ומדרך נוח על מסלולן. לאורך אלפי השנים האחרונות, נהוג להציבן במקומות בהן יש צורך בגשר מסוים עקב מים או בוץ, או במקומות בהן הקרקע מלכלכת ורוצים להימנע מכך, וזה פתרון יעיל ואפקטיבי שמוכר כבר שנים. אך מלבד השימושים הפרקטיים האלה – נהוג ומומלץ להציב את אבני המדרך בגינה, עקב המעלות האסתטיות והמרשימות שאלה מוסיפות לעיצוב הכללי.

 

איזה סוגי אבני מדרך טבעיות מומלצים ונפוצים לשיפוץ הגינה?

התייעצנו עם ריטה פסחוב מחברת גולדסטון אבנים והיא המליצה לנו על 3 סוגים עיקריים של אבני מדרך:

אבני מדרך בזלת – סוג אהוד ופופולרי גם כן של אבני מדרך עבור הגינה והחצר. אבני מדרך בזלת הן אבני מדרך שמעוצבות בכמה גדלים ועיצובים שונים, מחומר הבזלת הטבעי והמרשים. חומר הבזלת הוא כהה ובגווני חום שחרחר מטבעו, צבע וסוג שיכול להתאים מעולה עם גינות בהן יש פרקט או דק חומים לדוגמא. ניתן להזמין את החומר מאבני מדרך עגולות או מרובעות, בכל צורה לבחירתכם.

אבני מדרך צפחה – אבני מדרך צפחה הן אבנים טבעיות אשר מיוצרות מאבן צפחה. אבן צפחה היא אחת הפופולריות והאהודות עבור עיצוב החצר, מאחר ומדובר באבן טבעית ומחוספסת שמגיעה גם בבלוקים גדולים, ובצבע בהיר וכפרי. זו אבן מחוספסת ולא חלקה, שנוח לדרוך עליה ושמשתלבת באופן טבעי במראה הגינה מאחר ואינה חלקה או מעובדת.

אבני מדרך בזלת – אבני מדרך מחוספסות שמגיעות בצבעי הבזלת הייחודים והטבעיים וכך יוצרות מראה מעניין ואסתטי במיוחד בשילובן בכינה הירוקה ובחצר שלנו.

איך נדע איזה סוגי אבני מדרך לרכוש לגינה?

מתוך כל האפשרויות המוצעות כיום, אבני המדרך המושלמות בשביל הגינה שלנו, יהיו אלה שמתאימות בצבען ללוק הצבעי של הגינה, שנוחות לניקוי ולדריכה ואינן דקות או חלקות מדי. בחרו בדגם שהכי מדבר אליכם, ועונה על השאיפות שלכם ברכישת אבני מדרך – אם עבור דריכה נוחה ויציבה, עבור התאמה אסתטית לפרגולה ולסגנון הבית, אם עבור יצירת אווירה כפרית או משפחתית וכדומה. שקילת האספקטים הללו, תבטיח בהחלט רכישה של אבן מדרך מתאימה ומושלמת למטרות ולגינה שלכם.

כיצד נניח ונציב את אבני המדרך בגינה?

במקרים מסוימים תוכלו להניח את אבני המדרך בעצמכם ובמיוחד כשמדובר במספר קטן של אבני מדרך, אך במידה ובאמת מדובר בריצוף משמעותי יותר בגינה, חשוב להזמין איש מקצוע כדי שידאג ליישור האדמה והטעמת האבנים באופן מיטבי בגינה שלנו.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת