איך משדרגים את חדר הילדים

תוכן עניינים

החדר שלנו הוא אחד הדברים הכי משמעותיים לנו בתור ילדים. אנחנו מעבירים שם את רוב הילדות שלנו ומבלים שם שעות רבות במשחקים, אירוח חברים, ושינה. בדיוק בגלל זה חדר הילדים והעיצוב שלו צריך להיות כזה שמאפשר לילד להרגיש מרחב בטוח ומהנה שהוא יכול להרגיש בו חופשי להיות מי שהוא ולהרגיש מוגן. ילדים גדלים במהירות שיא וצבע הקיר שהתאים לילדה בגיל 4 פחות יתאים לה בגיל 7, כוכב הילדים שהילד העריץ כשהיה קטן כבר פחות מרגש אותו שנה אחרי. זה לא אומר שצריך כל שנה להזמין את צבעי שישנה את כל פני החדר, אבל כן צריך לשמור על חדר ילדים כמקום דינמי שמתאים את עצמו לאופי של הילד המתבגר ויצור אווירה ילדותית, עוטפת ונעימה בדיוק כמו שחדר ילדים צריך להיות.

טפטים לחדרי ילדים

כאן נכנסים טפטים לחדרי ילדים לתמונה. טפטים הם מדבקות קיר גדולות המכסות את כל פני השטח של הקיר ויוצרות מראה חדש לחלוטין לחלל, כאילו צבעתם את הקיר לגמרי. היתרון הגדול בטפטים הוא המגוון העיצובי העצוב שהם מציעים. יש טפטים בסגנונות שונים, צבעים שונים והדפסים מיוחדים. כל דבר שיעלה על דעתכם (וגם מה שלא) תוכלו למצוא בשוק הטפטים. כשמדובר בחדרי ילדים, טפטים עושים את העבודה מושלם. יש טפטים בצבעים רכים ובהירים, במיוחד לחדרי ילדים, עם הדפסים כמו פסים, נקודות, פרחים ואפילו דמויות שילדים אוהבים כמו פיות, חדי קרן, אווירה של ג'ונגל, אקווריום ועוד. בכמה דקות של עבודה. אפשר להפוך את חדר הילדים לממלכה שלמה וקסומה שתגרום לכל אחד שיכנס לחדר להגיד ואוו ולילדים שלכם להרגיש ואוו. הילדה בחרה טפט של נסיכה קסומה ואחרי שנתיים כבר פחות מתאים לה? אין בעיה, קונים טפט חדש, בוגר יותר, מסירים את הקודם ומדביקים את החדש! שדרוג חדר בעזרת טפטים לחדרי ילדים זה הדבר הכי פשוט והכי קל שתוכלו להציע לחדרי הילדים בבית שלכם. אפשרות נוספת ומומלצת לשדרוג חדר הילדים בעזרת טפטים הוא בחירה של סט אחיד ויחסית נקי ושקט ל3 קירות בחדר, ובחירה של טפט עם ציור צבעוני ויותר רועש לקיר הרביעי, בעזרת טכניקה זו אפשר ליצור מצד אחד עניין בחדר ולחדש אותו עם הדפס שהילדים שלכם הכי אוהבים, ומן הצד השני לשמור על איזון ואווירה נינוחה ולא מבולגנת מדי בחדר שבמלא קשה לשמור בו על הסדר.

טרנד חדש ישן – טפטים

חוץ מהמגוון האינסופי של עיצובי הטפטים לחדרי הילדים, הקלות בה ניתן להחליף טפטים ולעצב בכמה רגעים בלבד חדר חדש היא זו שהפכה את הטפטים לטרנד כל כך פופולרי. אם פעם היינו צריכים להביא צייר קיר שיעבוד שעות על הקיר בחדר ויקח תשלום גבוה, היום אפשר לפתוח את האינטרנט ולבחור מהבית יחד עם הילדים את הקיר הבא בחדר שלהם, חוויה שיוצרת להם תחושת חיבור והנאה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת