בדיקות חשובות לאחר ביצוע עבודות צבע

תוכן עניינים

עבודות צבע נתפסות אצלנו כעבודות פשוטות שכל אחד יכול לבצע לבד, ואין באמת צורך בצבעי מקצועי, אלא שאת האמת מגלים לאחר שנותנים לצבעי כזה לצבוע את הבית. או אז מבינים שצבעים פשוט יודעים לעשות את העבודה טוב יותר, ולאחר שהם צובעים את הבית, הבית נראה הרבה יותר טוב ממה שאי פעם דמיינו. ובכל זאת, ישנן בדיקות חשובות לאחר ביצוע עבודות צבע, שאותן אתם רוצים לבצע בין שאתם צובעים את הבית בעצמכם ובין שאתם מותירים את המשימה לאיש מקצוע.

דברים שחשוב לבדוק לאחר ביצוע עבודות צבע

לאחר שאתם מסיימים משימה של צביעת הבית, בין בעצמכם ובין באמצעות איש מקצוע, ישנם מספר דברים שאתם רוצים לבדוק על מנת להבטיח שלא תצטרכו לעשות תיקוני צבע בתוך מספר שבועות.

ולכן מומלץ להזמין חברה המתמחה בביצוע ביקורת מבנים או לבצע בדיקות לאיכות העבודה בעצמכם הבדיקה הראשונה היא כמובן בדיקה שהצבע הגיע לכל הפינות, לרבות החיבורים בין הקירות ובין הקירות לתקרה. תקלות של צביעה לקויה אפשר לגלות בעיקר בחיבורים בין הקיר לארון מטבח למשל או בין הקיר לפאנלים או לחלונות ומשקופי הדלתות. שם אתם רוצים לבדוק ולוודא שהצביעה בוצעה בצורה מושלמת. דבר נוסף שאתם רוצים לבדוק הוא טפטופי צבע ומריחות צבע. מלבד הפגיעה באסתטיקה של הקירות ושל הבית כולו, סימנים אלה מצביעים על כך שלא נעשתה צביעה במספר השכבות הנדרשות. המשמעות היא שאם איתרתם ליקויים של מריחות צבע וטפטופים, כנראה שתזדקקו לצביעה מחודשת כבר בתוך מספר חודשים. בהתאם לפרישה של הליקויים הללו בכל רחבי הבית, תוכלו לדרוש תיקונים נקודתיים או צביעה כוללת של כל קירות הבית שכבה אחת או שתיים נוספות.

לא לוותר על חברת בדק בית

מומלץ לפנות לחברה המתמחה בביצוע בדק בית כמו חברת הדק בדק המתמחה בביצוע בדק בית בדירות לאחר עבודות שיפוצים וצבע דברים נוספים שאתם רוצים לבדוק לאחר השלמת עבודות צבע בביתכם כוללים למשל חדירה של צבע אל שקעי חשמל והכנות חשמל. ככלל, חדירת צבע לשקעים אלה היא תוצאה בלתי נמנעת של עבודות הצבע ואין לכך שום משמעות. יחד עם זאת, כאשר הצביעה מבוצעת בצורה חובבנית ולא מקצועית, יכול להיווצר מצב בו כמות גדולה של צבע נוזלת אל עבר שקע חשמל או הכנת חשמל כלשהי בקיר. במצב זה, יכול הצבע לגרום לשיבושים בחשמל, לגרום לקצרים שיבקרו את ביתכם לאורך זמן ומבלי שתוכלו לדעת מה הגורם להם. על כן, כבר בסיום עבודות הצבע חשוב לבחון את כל שקעי החשמל כדי להימנע ממצב זה בעתיד.

לבסוף, אתם רוצים לבצע פשוט בדיקה ויזואלית כדי להבטיח שלא קיימים פגמים בצביעת הקירות. פגמים אלה יכולים לבוא לידי ביטוי כמכות קטנות, קילופים קטנים, שריטות, מריחות של לכלוך כתוצאה ממגע של חפץ או פריט מסוים עם הקיר וכן הלאה. כאשר אתם מקבלים את הבית לאחר צביעה, כל אלה לא אמורים להיות שם, ולכן בתוך הסל של בדיקות חשובות לאחר ביצוע עבודות צבע, גם בדיקה ויזואלית צריכה להתבצע מייד עם סיום הצביעה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת