הפריט שחייב להכניס כשמסיימים לצבוע את החדר

תוכן עניינים

כשאנחנו מדברים על הפריט שחייב להכניס לחדר לאחר צביעתו, למה אנחנו מתכוונים? שכן, איזה פריט חייבים להכניס לחדר. האם יש פריט שיכול להשפיע על הצביעה? האם יש פריט שצריך להכניס על מנת להשלים את התמונה? או שמא, השתמשנו בשפה מוגזמת בכותרת, ועם המשך הכתבה נגלה שאין באמת פריט שחייב להכניס, אלא כדאי כי זה יכול להיות פרקטי, נוח ולהתאים לצרכים של דרי החדר. התשובה, כמובן, בהמשך הכתבה.

 

מה הפריט החשוב בחדר?

אנחנו יודעים, זה יהיה מאוד מצחיק אם בהמשך הכתבה אנחנו נציין שהפריט שחייב להכניס לחדר, כשמסיימים לצבוע אותו, הוא (לדעתנו) ארון חדר שינה. לא יהיה בכך היגיון. למה בכלל להכניס ארון חדר שינה לחדר לאחר צביעה, ולמה לשים את זה כעדיפות? על כן, הסיכויים שנגיד את זה, בהמשך הכתבה, יכולים להיות די נמוכים. ועם זאת, לפני שנחשוף את התשובה לשאלה, הבה נדבר לרגע על הרגע שלאחר השלמת הצביעה.

כיצד להגן על הרהיטים מצביעה?

רבים מאיתנו יודעים, שתוך התכוננות לבציעת הדירה, אנחנו עושים אי אילו פעולות על מנת לוודא, שלאחר השלמת הצביעה – הדירה תיראה גם חדשה, וגם נקייה. כך שבהינתן הרצון לתכנן צביעה בדירה, יש לוודא כי יש מענה לצרכי הניקיון המעורבים. ואם אפשר, שהניקיון יהיה עניין מינימלי עם השלמת הצביעה. אלא אם כן, דיירי או אי אילו אנשים אחרים במרחב הדירה, אוהבים לנקות. על כן, בעת ההיערכות לצביעת דירה, יש חשיבות להיערך נכונה על מנת לצמצם את הלכלוך. בין אם זה אומר לכסות את הרצפה, הפאנלים וכן הלאה – בניירות עיתון וניילונים על מנת להגן על הנזכרים לעיל מטיפות צבע. ואם במקרה יש ארון חדר שינה בחדר, אז לכסות גם אותו, או להוציאו מהחדר אם אפשר. אלא אם כן רוצים לצבוע גם אותו. למעשה, יש לכסות את כל הרהיטים והריפודים בניילון, או לפחות בסדינים מתאימים – אם רוצים להימנע מלצבוע אותם.

כיצד מסירים צבע רטוב במהירות?

ואם במהלך הצביעה, משהו נצבע בטעות, מומלץ להעביר עליו חיש מהר סמרטוט לח. על כן, כדאי לשמור סמרטוט לח בהישג יד. יותר קל להסיר כתמי צבע מארון חדר שינה והרבה סוגי רהיטים אחרים, כל עוד הצבע יבש יחסית. ובכלל, להקפיד על הרגלי עבודה נכונים, לרבות שימוש בדליים נפרדים לכל צבע, על פני שימוש במיכל בו הצבע הגיע כמו גם לבצע דילול על פי הוראות היצרן, להקפיד על ערבוב ועל שימוש במפרשות יבשות וכן הלאה דגשים מעניינים. 

מה להכניס לחדר לאחר הצביעה?

אך לא התכנסנו כאן על מנת לדבר על צביעה, או על ניקיון. אלא על הרגע שמגיע לאחר צביעת החדר. לאחר צביעת החדר, כלומר, לאחר שעבר מספיק זמן מצביעת החדר ואין אדים (או מה שזה לא יהיה שיכול להיות באוויר / בחלל), וזה בטוח להיכנס, אפשר שתעלה השאלה – מה לעשות כעת בחדר. באם היה מדובר בחדר שינה, יכול להיות שהמלתחה האישית הייתה טמונה בארון חדר השינה. באם מדובר בחדר משחקים, יכול להיות שהוא לא יהיה שמיש בלי משחקים. על כן, הפריט החשוב ביותר שרוצים להכניס לאחר הצביעה, הוא הפריט שמלכתחילה אמור להיות שם, ויהפוך את החדר לפונקציונלי. בין אם זה ארון חדר שינה (הפתעה!), או קופסה עם משחקי קופסה, או אפילו כלים לאימון ביתי. 

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת