השכרת חברה לאחזקת מבנים לתחזוקה השוטפת של הבניין. כן או לא?

תוכן עניינים

תחזוקה שוטפת של בניין, גם אם יש בו רק 4 או 6 קומות, כוללת שלל פעולות וכרוכה בטרחה רבה. למעשה במקרים רבים היקף הפעילות הוא כמו של עסק קטן, ולכן אין פלא שביותר ויותר מקומות מעדיפים להעביר את האחריות לחברת ניהול. מצד שני, אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש גם חסרונות לאופציה הזו, ולכן חשוב להחליט רק לאחר מחשבה מעמיקה. 

למה לא? בגלל העלות והחוזה שעלול להיות כובל

בחלק מהמקרים הדיירים בבניינים נרתעים מהתקשרות עם חברה שתדאג לניקיון הבניין, הדברה פעם בשנה, צביעה כשמגיע הזמן לחדש את חדר המדרגות והלובי, גביית תשלום מהדיירים כולל אלה הסוררים, ובמידת הצורך גם הובלת תהליכי ייזום שונים.

הסיבה העיקרית לכך היא העלות של השירות. סיבה נוספת היא החשש מפני חוזה שאי אפשר להשתחרר ממנו. חשוב להדגיש כי עריכת סקר שוק מקיף מובילה ברוב המקרים להצעה אטרקטיבית, כך שלא תצטרכו לשלם סכומי כסף גבוהים מדי, ולמעשה חברה מקצועית עשויה גם לחסוך כסף בדרכים שונות.

איך חברת אחזקת מבנים חוסכת לכם כסף?

דרך אחת שבה חברת אחזקת מבנים בעלת ניסיון רב מסייעת לדיירים להימנע מהוצאות גבוהות היא איתור תקלות עוד לפני שהן מתרחשות. אחזקת המבנה ברמה גבוהה במיוחד מונעת מצבים שבהם נגרמים נזקים חמורים, למשל עקב איטום לקוי, או בשל תחזוקה ברמה נמוכה – ומאחר שההוצאות על תיקון בעיות שנוצרו הן תמיד גבוהות יותר בהשוואה לעלות המניעה שלהן, מדובר ברווח בלתי מבוטל.

דרך נוספת שבה חברה מקצועית בתחום כדוגמת אינטר אחזקת מבנים חוסכת לכם כסף היא ההיכרות המצוינת שלה עם נותני שירות שונים בכל התחומים. בזכות ההיכרות והבקיאות ניתן להשלים כל פעולה הכרחית – תיקון בור ביוב שנפגע עקב חדירת שורשים, צביעה פנימית ו/או חיצונית, הקמת גינה ועוד – במינימום עלות וזאת מבלי לפגוע באיכות.

סיבות נוספות לכדאיות השירות

עליות המחירים המתמשכות והחדות בשוק הנדל"ן במשך יותר מעשור הובילו לכך שכל קניית דירה מחייבת השקעת סכומי כסף גבוהים מאוד ולצידם גם משאבים נוספים. באופן דומה גם הנדל"ן המסחרי יקר מאוד בימינו, ומי שרוצה ליהנות ממשרד מרשים בבניין מטופח נדרש לשלם סכום כסף בלתי מבוטל, בין אם לצורך קנייה ובין אם כדמי שכירות חודשיים.

על-מנת להפיק מקסימום תועלת מהנכס חשוב לתחזק היטב – גם את הדירה או המשרד וגם את המבנה כולו. דיירים שינסו לעשות זאת בכוחות עצמם יגלו עד מהרה שהסיכוי להצליח אינו גבוה, וזאת בגלל המורכבות והצורך לבצע פעולות רבות, גם כחלק מהשגרה וגם כשמתגלה תקלה. זמן הוא משאב יקר מאוד, ומי שאינו איש מקצוע בתחום ונדרש לבצע את ניהול תחזוקת המבנה בהתנדבות מגלה עד מהרה שהדבר בא על חשבון מרכיבים אחרים בחיים – סיבה טובה נוספת לבחור נכון חברת אחזקת מבנים אמינה ומנוסה, וליהנות ממבנה ברמה הגבוהה ביותר שיש.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת