טמבור – צבעים לקיר

תוכן עניינים

כל הקירות נראים דומים לפני שצובעים אותם בצבע כל שהיא. חברת טמבור מציעה מגוון רחב של צבעים לקיר וכל מה שדרוש הוא לבחור את הגוון המתאים ביותר. הצביעה היא תהליך מורכב שדורש ידע וניסיון ואם אין לכם את ההכשרה לכך כדאי להפקיד את ביצוע העבודה בידיהם של בעלי מקצוע בתחום זה.

אם אתם מתכננים לצבוע רק את הסלון אז צבעי טמבור לסלון יתאימו לכם. יש לקחת בחשבון שהסלון הוא החלל שבו נמצאים רב הדיירים ולכן הוא אמור להיות מתאים לטעם הכללי של כולם. לא מומלץ לעשות שימוש בטמבור צבעים מיוחדים ועדיף לשמור את האפשרות הזאת למקומות אחרים בבית.

אילו צבעים מומלצים לשימוש

אם אתם מתכננים לצבוע את כל הבית תוכלו לפנות לחברת טמבור או נירלט ולהתעניין בסוגי הצבעים שהן מציעות. מדובר על שתיים מהחברות היותר מוכרות כאשר מוצרי הצבע שהן מציעות הם ברמה הגבוהה ביותר. צבעים לקירות בסלון בגוונים שקטים יתאימו למי שיעדיף אווירה מודרנית, שלווה ונעימה. אין כל צורך להיכנס ללחץ ומומלץ לבחור את הצבעים בנחת על ידי שימוש במניפת הצבעים.

צבע טמבור המחיר עבור מיכל  יכול להגיע לכמה מאות שקלים למכל של 18 ליטר, בהתאם לסוג הצבע ולמטרה שלו. מומלץ לתכנן את הצביעה בקפידה רבה ולא לקנות יותר מידי צבע. מצד שני כדאי שלא יחסר לכם צבע שיאלץ אתכם להפסיק את העבודה באמצע.

להמיר צבע

אפשר גם לבצע המרת צבעים נירלט טמבור שכן בסופו של דבר מדובר על איכות גבוהה מאוד של צבע. אם לא מצאתם את מבוקשכם בסניף של חברה אחת, תוכלו למצוא אותו אצל המתחרה. בכל מקרה כדאי לבצע בדיקה של הצבע לפני שקונים כמות גדולה.

אם תפנו לבעל מקצוע אז הוא יביא את הצבע בעצמו ויחסוך לכם את ההתנהלות של סחיבה ושינוע המכלים הכבדים. על מנת להגיע לבעל מקצוע איכותי תוכלו לבדוק ברשת האינטרנט ולחפש המלצות על בעל המקצוע שבו בחרתם. תוכלו גם לבקש לראות עבודות של צבעי ולהתרשם מהן. ככל שיהיו יותר המלצות חיוביות כך הסיכוי לקבלת עבודה טובה יעלה.

לבחור ריהוט מתאים

מומלץ להתאים את הצבע לריהוט שקיים החדר שעומד להיצבע. אם החלל הוא ריק מריהוט אז כדאי לדאוג לשילוב מתאים של הצבעים והסגנון הכללי. גם התאורה היא בעלת תפקיד חשוב וניתן לבחור בגופי תאורה מסוגים שונים שישפיעו מאוד על האווירה. צבע בתאורה הוא בעל משמעות רבה ויכולה לשפר מאוד את מראה החללים.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת