כיצד תשדרגו את ערך הנכס שלכם במהירות

תוכן עניינים

אחת המטרות של שיפוץ דירות היא להעלות את ערך הנכס. אחרי שמשפצים את הדירה ומטפלים בפגמים וסדקים, קל יותר להשביח את הנכס ולדרוש עבורו מחיר גבוה יותר לקראת השכרה או מכירה. עם זאת, השאלה היא כיצד יודעים איך להשקיע את התקציב של שיפוץ דירות – או במילים אחרות את מה לשפץ. 

הפתרון הכי טובה לסוגיה הוא לערב חברת בדק בית. בעזרת בדק בית ניתן לחשוף ליקויי בניה מעל או מתחת לפני השטח, להצביע על כשלים שעלולים לפגוע בערך הנכס במעמד המכירה או ההשכרה וגם למנוע התפתחות של בעיות מסוימות לנזקים בלתי הפיכים בטווח הקצר והארוך. כמו כן, חברת בדק בית יכולה לתת הערכת מחיר על התיקון וכך להבטיח שפרויקט יקר יחסית של שיפוץ דירות יהיה משתלם יותר.

הדרך לשיפוץ דירות מעולם לא היה קל כל כך

בשביל לשדרג את ערך הנכס במהירות צריך לתאם שירות בדק בית של חברה מקצועית. חברת בדק בית עם ניסיון תגיע לנכס, תבדוק מקרוב את ליקויי הבנייה ותגיש דוח ממצאים מפורט. בדוח הזה ניתן להשתמש על מנת להזמין קבלן שיפוץ דירות ואפשר גם להפעיל אותו כחלק מתביעה לחברת הביטוח.

 בשלב השני מתאמים שיפוץ דירות תוך דגש על הדברים החשובים. זה הרגע שבו מחליטים האם להסתפק בפעולה סטנדרטית יחסית של צביעת רהיטים, או לחילופין מבררים לעומק לגבי מחירון צביעת דירה והעלמת סדקים בקירות. מטבע הדברים, צביעת רהיטים לא משפיעה על ערך הנכס כי רוב הרהיטים יעברו גם לדירה החדשה, אלא אם מדובר בהשכרה.

במקרים של ניסיון לשדרג את ערך הנכס לקראת מכירה צריך לשים לב שלא חורגים מתוך מסגרת התקציב של שיפוץ דירות. קל מאוד לחרוג מהתקציב אם לא מסתפקים במהלך של צביעת דירה אלא מחליפים ארונות, תשתיות, חיפוי קירות וריצוף, אף זה לא בהכרח חיוני. מנגד, מה שאפשר לעשות הוא לברר לגבי מחירון צביעת דירה ביחס לעלייה הצפויה במחיר ולהשתמש גם במחירים של נכסים דומים באותה שכונה. 

כמה עולה לשדרג את ערך הנכס?

העלות של שיפוץ דירות נקבעת לפי הממצאים של חברת בדק בית ועל פי מספר ליקויי הבנייה שנמצאים בשטח. אם רוצים להתמקד רק בחזות של הדירה, אפשר לתאם צביעה של חלל הפנים ולברר על שיפוץ דירות קוסמטי. 

בהשקעה של כמה עשרות אלפי שקלים ניתן להחליף את המטבח בדירה או לתאם צביעת רהיטים לקראת השכרה. כמו תמיד, הרבה תלוי במטרות של הלקוח ובאופן שבו הוא מתכוון להשיג אותן. בגלל זה חשוב להתמקד לא רק בעניינים טכניים כגון מחירון צביעת דירה, אלא להיכנס לעובי הקורה ולהתייעץ עם חברת בדק בית לגבי הסיכוי למצוא ליקויי בנייה והעלות הנדרשת לתקן אותם. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת