כמה עולה לצבוע דירה

תוכן עניינים

הרהיטים, אביזרי הנוי, השטיחים וכל מה שנמצא בין כותלי הבית מושפעים ישירות ממצב הקירות והתקרה. אין זה משנה אם מדובר על דירת שלושה חדרים, חדר אחד או שישה חדרי שינה. בכל מקרה בשלב כל שהוא תנקר במוחכם השאלה כמה עולה לצבוע דירה. צביעת דירה לבד היא אמנם דבר שניתן לקחת אותו בחשבון. רק כדאי לזכור שמי שאינו מורגל בעבודת הצביעה יתקשה מאוד בביצוע הפעולה ויתכן גם שבשלב כל שהוא הוא ישבר ויזמין בעל מקצוע.

מחיר צביעת דירה 6 חדרים בשתי שכבות צבע כולל עבודת שפכטל (ללא תקרות) עשויה להגיע לכמה אלפי שקלים. זה אולי נראה כמו סכום גדול, אך יש להביא בחשבון שאם תנסו לעשות זאת בעצמכם תיאלצו לבקש לפחות חמישה ימי חופש מהעבודה דבר שיעלה לכם בסופו של דבר יותר כסף. על כן מוטב לפנות לבעל מקצוע מלכתחילה ולחסוך מעצמכם את העבודה הקשה.

מתי כדאי לצבוע את הבית

עונת הקיץ היא הזמן המועדף לצביעת דירה, חדר מדרגות וכמובן חלקים חיצוניים של המבנה. מזג אוויר יבש יוכל לסייע לצבע להתייבש מהר יותר ובכך לייעל את פעולת הצביעה. יש לזכור שהצביעה היא לא רק של שכבה אחת ותמיד מדובר על שכבה נוספת לגימור מושלם ושמירה על הקיר. ניתן כמובן לצבוע גם בעונת החורף רק צריך להבין שהייבוש ייקח מעט יותר זמן.

אם אתם מתגוררים בדירה שכורה בוודאי חתמתם על חוזה שאומר שעליכם לצבוע את הדירה בתום החוזה. בכל מקרה גם אם אין סעיף כזה בחוזה צביעת דירה שכורה היא ללא ספק שדרוג של מראה הדירה כך שיהיה לכם הרבה יותר נוח לגור בה. כמה עולה לצבוע דירה שכורה? למעשה המחיר לא תלוי בסוג הדירה והוא יהיה דומה למחיר צביעת כל דירה אחרת.

יש לכם בית ליד הים?

המיקום הגיאוגרפי של הבית שלכם עשוי להשפיע על מצב הקירות והתקרה. אם לדוגמא אתם גרים בקרבת הים אז הבית שלכם חשוף לרוחות ולחות רבה שמגיעה מהים. לחות זו תפגע ללא ספק בבית שלכם בחלקו החיצוני וגם הפנימי. מחיר צביעת בית פרטי תלוי בכמה גורמים:

  • מצב הקירות – אם ישנה תופעה של לחות אז יתכן שיהיה צורך בטיפול מיוחד וצביעה בצבע מתאים.
  • כמות החדרים – כמובן שככל שיהיו יותר חדרים כך יעלה המחיר בהתאם.
  • עונה – גם לביקוש יש תפקיד וישנן חברות שיורידו מחירים בעונה החלשה יותר. אין זה אומר שכדאי להזמין את מי שמציע מחיר זול, שכן זו עשויה להיות עבודה פחות טובה.

אם אתם גרים בבניין מגורים אז יגיע הרגע שבו יוחלט על צביעת חדר מדרגות. פעולה זו מחייבת פניה לבעל מקצוע שיש לו ניסיון והוא יוכל להשתלט על העבודה מבלי לגרום ליותר מידי אי נוחות לשכנים בבניין.

חברת צבעי חיים מציעה מגוון רחב של שירותים בתחום הצביעה. להזמנות חייגו 072-3360899.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת