כמה עולה לצבוע חדר

תוכן עניינים

תורת הפאנג שווי מלמדת אותנו רבות על חשיבותם של הצבעים בחיינו. לצבעים ישנם תדרים עמוקים המשפיעים על חיינו. עיקרון חשוב בתורה הסינית, שדוגלת באחדות הרמונית עם הטבע תוך ארגון מותאם של חפצים, הוא על כך שבחירה מותאמת של צבעים בחלל הבית או בחלל העסק, תוביל למיצוי אישי. צביעת חדר היא עבודה שרצוי להותיר בידיהם של מומחים, ולכן הנה כל מה שחשוב לדעת בנושא – כמה עולה לצבוע חדר ואיך בוחרים צבע?

בואו נדבר על מחירים

הנה התשובות לכל מה שרציתם לדעת והעזתם לשאול –

כמה עולה לצבוע בית חדש? תלוי במספר החדרים.

כמה עולה לצבוע חדר אחד בודד? צביעת דירת חדר של 3 על 3 מטרים צפויה לעלות בין 600 ל-800 ₪.

כמה עולה לצבוע חדר תינוקות או ילדים ? צביעת חדר ילדים המחיר נע בין 600 ל-1400 ₪ כשהמחיר משתנה בהתאם לרעיון העיצובי הנבחר. קיימת האפשרות לבחור בקטלוג צבעים מיוחד ובטפטים מיוחדים כדי להפוך את החדר לחלומי במיוחד.

כמה עולה לצבוע דירת 2 חדרים? צביעת שני חדרים צפוייה לעלות בין 1200-1600 ₪.

ומה עם דירת 3 חדרים? 1800-2400 ₪.

4 חדרים? 2400-2800 ₪.

ומה לגבי מחיר צביעת בית פרטי? צביעה חיצונית תעלה בין 12,000-16,000 ₪ כשהמחיר משתנה בהתאם לסוג המבנה. במקרה שבו מדובר בצביעת פנים הדירה, מחיר צביעתה של דירת 100 מטר צפוי לעלות בין 4600-6000 ₪. מחיר צביעת בית 200 מטר צפוי לעלות בין 8000-10,000 ₪.

איך לבחור צבעי?

בחיפושכם אחר צבעי מקצועי, חשוב שתפעלו על סמך מספר כללי מפתח. ראשית, מומלץ כי צבעי מקצועי יעריך כמה עולה לצבוע חדר רק לאחר פגישת היכרות בביתכם, שבה הוא יעריך את עלות העבודה בחדר ואת משך זמן העבודה.

בנוסף, חשוב לבחור בצבעי מנוסה ששנות ניסיון רבות עומדות לזכותו. עבודות צבע דורשות מקצועיות ענפה בכדי למנוע מפגמים ולקויות שעשויות לפגום בחלל הבית או ליצור כתמי עובש ורטיבות. עבודה מקצועית היא מה שאתם מחפשים. מומלץ לדפדף ברחבי האתר העסקי של בעל המקצוע כדי להתרשם מגלריית התמונות.

צרכנים ולקוחות רבים מוכנים לשתף בביקורות ובהמלצות ברחבי הרשתות החברתיות ואף באתר המקצועי של הלקוח, לכן שווה לכם לבצע חיפוש מושכל, להתרשם ולגלות כמה עולה לצבוע חדר.

טיפים לצביעת חדר

בפאנג שווי כל צבע מאפיין ומסמל תחושות, רגשות ותהליכים. כך למשל הסגול נחשב לצבע מרגיע, הכחול נחשב לצבע שליו ואינטואיטיבי, הטורקיז נחשב לצבע היצירה והשובבות, הצהוב מסמל עליזות, כתום מסמל ביטוי עצמי ועוררות והאדום מסמל אנרגיה והתלהבות.

הצבעים החמים – האדומים והכתומים הם אנרגטיים ואותם מומלץ לשלב בזהירות בפריטי עיצוב בודדים, רצוי בחללים שבהם נעשית פעילות חברתית, דוגמת הסלון. לעומת זאת הצבעים הקרים – הסגולים, הירוקים והכחולים נחשבים לצבעים מרגיעים ועל כן הם מומלצים לחדר השינה או האמבטיה.

חיים הצבעי

חברת צבעי חיים, בניהולו של חיים, מתמחה בצביעת חדרים ותשמח לבצע מייקאובר בביתכם כדי שתיהנו מחיים עשירים בצבע. צרו קשר עם חיים כדי ליהנות מפגישת היכרות ללא תשלום.

רוצים לדעת כמה עולה לצבוע חדר? חייגו עכשיו ל-072-3360899.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת