לא רק צבע – כך תשדרגו את הדירה החדשה אליה אתם עוברים

תוכן עניינים

מי שעובר לדירה חדשה מתכנן לבצע שינויים והתאמות כדי שיהיה לו ולמשפחתו נעים לחיות בדירה זו. ברוב המקרים מתכננים פעולות שונות וגם מתייעצים עם מעצב פנים, כדי לקבל רעיונות ייחודיים שישדרגו באופן מהותי את נראותה של הדירה. 

בחירת קו עיצובי לדירה החדשה 

קיימים כמה סגנונות עיצוביים וכל לקוח בוחר את הקו העיצובי שהוא המתאים ביותר לאורח חייו ולטעמו האישי. יש מי שיעדיף סגנון כפרי, אחר סגנון מודרני, קלאסי או אחר. אחד הנושאים החשובים אשר נלווים להחלטה זו היא מהם הגוונים שייחדו דירה זו.

צביעה של הדירה 

ספקטרום האפשרויות הוא עצום, אפשר לצבוע את כל קירות הדירה בגוון אחיד כמו לבן או צבע בהיר אחר שיעניק תחושה של חללים גדולים מאד. אפשרות אחרת היא להחליט על גוונים לא זהים בחדרים השונים. כמו חדר ילדים לבן בגווני אפור, תכלת או ירקרק. חדר ילדים לבת בגווני אפרסק, צהוב או לבן וכו'. 

אופציה נוספת בחדרי הילדים שיוצרת חדרים יפהפיים היא צביעה של שלושה קירות בלבד בגוון אחיד ואת הקיר הרביעי מחפים בטפט בעל הדפסים מיוחדים, שמתאימים לגילם של הילדים. 

הזמנה של חלונות לדירה 

כשעוברים לדירה חדשה, חשוב להשקיע גם בחלונות בה. כדאי לשקול אופציה של רכישת חלונות אלומיניום לפי מידה כדי ליצור בידוד טוב של החדרים בכל היקף הבית. המטרה היא לא לחוש מצד אחד את הרוחות העזות בחורף ומצד שני את השמש החזקה בימי הקיץ.

כאשר מזמינים אצל יצרן איכותי חלונות בטיב מעולה, אשר בנויים ממסגרת אלומיניום מצוינת, אפשר ליהנות משיפור משמעותי באיכות החיים בכל בית. 

שינויים בחדרי האמבטיה 

בהתאם לכמות הנפשות בכל דירה, בוחנים כמה אפשרויות לשינויים כמו התקנה של שני כיורים מונחים על גבי ארון האמבטיה וכך ליצור נוחות מרבית לכל ילד, בעת ביצוע הפעולות האלמנטריות כמו צחצוח שיניים או רחיצה של הידיים.

כמו כן התקנת אסלה מתקדמת שהיא תלויה וניאגרה שהיא נסתרת. פעולה זו תקטין את כמות הכלים הסניטריים בחדר האמבטיה ולכן המרחב יהיה גדול יותר. הלקוחות ידביקו גם ריצוף חדש שהוא בעל דרגה גבוהה למניעת החלקה ויצבעו את חדרי האמבטיה בצבע לבן כדי ליצור חלל רחב וגבוה. 

שיפורים בנראותו של המטבח 

ברוב, המקרים ארונות המטבח עשויים מעץ סנדוויץ' שהוא מאסיבי ומחזיק מעמד שנים רבות. אך אם מדובר בדירת יד שנייה, עם הזמן חזיתות הארון כבר אינן נראות במיטבן והצירים חלודים. הפתרון הוא לפרק את כל החזיתות, לשפץ אותן ולצבוע אותן בצבע חדש בדרך כלל בתנור. לאחר התקנה באמצעות הצירים החדשים, המטבח שינה לחלוטין את פניו וקשה להאמין שמדובר בשינוי ויזואלי בלבד.

גם את קירות המטבח צובעים בצבעים איכותיים שמתאימים לאזור שיש בו לחות מוגברת בעת הבישולים. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת