מברשות צביעה איכותיות לבית

תוכן עניינים

אם אתם נכנסים לבית חדש, אתם בוודאי מעוניינים לצבוע אותו בצורה טובה, על מנת להעניק לו את המראה המבוקש לכם. בכדי לצבוע בית בצורה האידאלית, יש לבחור ראשית כל איש מקצוע שיודע כיצד לבצע את עבודת הצביעה באופן מקצועי ובהתאם לקירות שדורשים צביעה. בכדי שעבודת צבע בדירה תתבצע בצורה נכונה יש לבצע את כל העבודות המקדימות הרלוונטיות לקירות וכן, להשתמש בצבעים איכותיים.

צביעת בית חדש מקבלן

חשוב לדעת שיש הבדל בין  צביעת דירה יד ראשונה לבין צביעת דירה יד שניה או שלישית. מדובר על תנאים שונים של קירות שיש להתמודד עימם בצורה  נכונה. במרבית המקרים דירות ובתים חדשים צבועים בצבע בסיסי וזול. קבלנים רבים מעוניינים לחסוך כמה שיותר בבניית הדירה וכאשר מדובר על עשרות דירות שהם נדרשים לצבוע, הם מעדיפים לעשות זאת בצורה פשוטה ביותר. כמו כן, חשוב מאוד שתדעו שלעיתים הקבלן לא צובע את הבית כלל ומוסר אותו לאחר שליכטה, כך שצביעה יסודית ומקצועית של הבית היא קריטית.

השליכטה על הקירות היא מחוספסת מאוד ועל כן, אם אתם מקבלים דירה יד ראשונה רק עם שליכטה,  יש צורך לשייף את הקירות ולנקות אותם על מנת להכין אותם לצביעה. כמו כן, יש צורך לאתר חורים וסדקים ולטפל בהם בצורה מקצועית עם חומרי מילוי. חשוב לתת את הדעת לקירות עם שקעים או בליטות ולמלא אותם בשכפטל אמריקאי. לאחר עבודת ההכנה יש לבחור בצבעים ייעודיים  לקירות חדשים. מדובר על  צבעים שממלאים  את הקירות, מהווים שכבת בסיס איכותית וטובה ומתייבשים מהר מאוד.

בדירה יד שניה או בדירה חדשה שכבר צבועה בסיד או בצבע, התהליך יהיה זהה פרט לכך שאם מדובר על סיד, חשוב מאוד לצבוע את הבית בחומר מקשר כמו בונדרול לפני שצובעים את הקיר בצבע אקרילי. כמו כן, מכיוון שלא מדובר על קירות חדשים לא חייבים  להשתמש בצבעים ייעודיים לקירות חדשים אך יחד עם זאת, חשוב להקפיד על איכות הצבעים וזאת בכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

איך צובעים אחרי שפכטל אמריקאי?

שפכטל אמריקאי הוא מעין משחה שהמטרה שלה היא לבצע תיקונים קטנים ובעיקר להחליק קירות בכדי להעניק להם מראה ייחודי ומהודר וכן בכדי לחבר בין פלטות גבס בעבודות גבס. העבודה בשפכטל אמריקאי דורשת מיומנות ועל כן, אין ספק שלא כדאי לבצע אותה באופן עצמאי אלא כדאי שאיש מקצוע מנוסה בתחום יבצע אותה. מדובר על שפכטל שלא מתאים לשימוש חיצוני והוא יכול להתמוסס במגע עם מים ועל כן, אם מדובר על עבודת חוץ יש לרכוש שפכטל חוץ. חשוב לדעת כי לעיתים קרובות יש צורך ליישם מספר שכבות מאחר  והשפכטל האמריקאי מצטמצם בייבוש. כאשר השפכטל מתייבש יש לשייף בצורה עדינה את השכבה העליונה של החומר וזאת בכדי להעניק מראה מטושטש וחלש על  התיקון שביצעתם. לאחר שפכטל אמריקאי יש למרוח על הקיר צבע אקרילי איכותי, מדולל ביחס של שלושים שבעים עם מים.

מהן מברשות הצביעה המומלצות?

את תהליך הצביעה ניתן לבצע באמצעות רולרים, מברשות, בטכניקה של התזה ועוד. כל הציוד חייב להיבחר בקפידה על מנת שהתוצאה בתום תהליך הצביעה תהיה טובה ואיכותית. כיום ניתן למצוא מגוון מברשות שונות בגדלים שונים, באיכויות שונות ובסוגים שונים. המברשות שונות זו מזו בעיקר באיכות הסיבים והשערות. חשוב לבחור במברשות בגדלים המתאימים לצורך ביצוע כל סוג עבודת צביעה שנדרשת וכן, כדאי מאוד להקפיד על מברשות איכותיות עם סיבים איכותיים שבמהלך העבודה לא ינשרו שערות מהן וידבקו לצבע. בנוסף לכך יש להתייחס לאורך השערות. מברשת עם שערות ארוכות יותר תתאים לצביעת קיר במרקם של שליכט או שפריץ שכן אז הצבע יוכלל להגיע עמוק יותר. לצביעת משטח חלק יתאים יותר רולר עם ספוג שטוח.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת