מגמות הצבע לבית לשנת 2021 – הגוונים שצפויים לבלוט במיוחד השנה

תוכן עניינים

אלו גווני הצביעה הביתית שיככבו בתחום עיצוב הפנים בשנה הקרובה

בחודש דצמבר בכל שנה, מומחים מתחום עיצוב הפנים ברחבי העולם נותנים את התחזית שלהם לסגנונות הצביעה לשנה החדשה – שנת 2021 לפי המומחים, עומדת להיות שנה רוויה בטרנדים שכבר היו איתנו בשנה החולפת וצפויים להמשיך גם השנה (כדוגמת הצבעים הבהירים והטבעיים), ומהצד השני צפויים להיכנס לשוק הצביעה הביתית גם כמה שחקני חיזוק חדשים, בולטים וחמים יותר. במדריך שלפניכם ריכזנו את כל התחזיות אודות סגנונות הצבע של השנה:

צביעה ביתית בסגנון ניטראלי

אחד הטרנדים הבולטים בשנה החולפת הוא למעשה טרנד שפופולארי כבר מספר שנים בתחום העיצוב הביתי – הצבעים הניטרליים החלביים.
הגוונים הטבעיים והחלביים צפויים להמשיך לבלוט גם בשנת 2021, ובנוסף צפויים להיכנס לתחום הזה שחקני חיזוק חדשים של צבעים גווני ירוק וחום עדינים, גווני אבן, ועוד.
צבעים בסגנון כזה יהיו מושלמים ליצירת אווירה נינוחה ומרגיעה בחלל הבית, ובנוסף לכך – ניתן גם להשתמש בצבעים האלו בתור צבעי בסיס בצביעת משטחי עץ ודלתות.
הודות לצבעוניות הניטרלית שלהם, הצבעים האלו יכולים להשתלב כמעט עם כל חומר נוסף כגון דק עץ, ריצוף גרניט פורצלן, ועוד.

הצבע הביתי הוותיק מכולם – בז'

ונמשיך עם הצבע שנמצא איתנו כבר עשרות שנים, ועבר כבר מספר גלגולים בתחום עיצוב הפנים – צבע הבז'.
הבז' חוזר אלינו שוב בשנת 2021 בכמה גוונים חדשים, ניטרליים וחמים יותר עם נטייה לגווני בז' על גבול הסגלגלים-חומים-אפורים וכד', וניתן יהיה לשלב אותם עם צבעים ואלמנטים בהירים נוספים בעיצוב חלל הבית. הצבעים בסקאלה הזו ייתנו תחושה של חלל חמים, רך ומרגיע יותר.

בולט אך מרגיע – ירוק זית

טרנד נוסף בעולם צבעי הבית שנכנס לקולקציות עיצוב רבות השנה, הוא צבע הירוק זית.
ירוק זית מעניק הוא צבע שמעניק תחושה של שלווה ורוגע, ומתאים במיוחד לחדרים כמו חדר השינה, לחדרים מהם יש נוף ישיר לטבע או חדרים בהם קיים שילוב עם עץ טבעי, ולייצר תחושה של חיצוניות וטבע בחלל הבית.
ירוק זית יוכל להשתלב עם גוונים אפורים רכים, צבעים ירוקים, או גוונים כחולים.

החמים והמיוחדים יותר – אדומים, סגולים ותת הגוונים שלהם

גוונים חמים לצביעת הבית יוצרים תחושה מעשירה ו"עוטפת" יותר – מה שיכול להתאים במיוחד בתקופה כזו של חוסר וודאות בה אנו זקוקים לתחושת מקלט והגנה.
הגוונים האפורים והכחולים יהיו פחות פופולאריים השנה בסקאלת הגוונים החמים, ואת מקומם יתפסו צבעים עם טונים חזקים הרבה יותר כדוגמת גווני האדום והבורדו, שזיף וגוונים סגולים נוספים, שוקולד, דובדבן וכד' – גוונים מהסוג הזה יהיו עשירים ואופנתיים יותר, ויעניקו אווירה חיובית, משמחת וחמימה יותר לחדרי הבית.


תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת