עבודות בטון שחייבים לבצע בכל שיפוץ

תוכן עניינים

בטון הוא חומר גלם נפוץ במיוחד בתעשיית הבנייה. בהתאם כל שיפוץ – של בית פרטי או במרחב הציבורי – כולל באופן טבעי גם עבודות בטון נרחבות. בפרט מבוצעות במקרים רבים הפעולות של ניסור בטון, קידוח בבטון וחיתוך בטון.

קידוח בבטון

קידוחי בטון הם אחת הפעולות הרווחות ביותר במסגרת שיפוצים. דוגמה אחת למקרים שבהם יש צורך בקידוח בבטון היא כשרוצים ליצור מקום למזגן, עוד דוגמה היא יצירת חלל עבור קמין (פריט שהפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות), וסוג אחר של קידוח בבטון הוא קידוח אופקי – כשרוצים למשל להסיר חלק מקיר כדי לפתוח את החלל.

קידוחים אופקיים מתבצעים גם כשיש צורך להסיר קרניזים חיצוניים לטובת הוספת פתחי תאורה ואוורור. עוד יתרון משמעותי של קידוחים אלה הוא שכך אפשר לשמור באופן מיטבי על התשתיות השונות בתוך הקירות – קווי חשמל, תקשורת וכו'.

בהקשר של קידוחים בבטון כדאי להכיר גם את האופציה של קידוח יהלום – טכניקה חדשנית שמאפשרת ליצור מפתחים בכל גודל וברמת דיוק מקסימלית, בלי רעידות כמעט ועם מינימום לכלוך ובלגן. קידוחי יהלום מייצרים גם מעט רעש יחסית, וכשיש רגישות לנושא זה זוהי האופציה המומלצת.

ניסור בטון

ניסור בטון מתבצע בדרך כלל במסגרת שבירת קיר – אחרי שהולמים בו בפטיש כבד או בקונגו. מאחר שהבטון הוא כידוע חומר חזק מאוד ועמיד להפליא, צריך כוח רב כדי לנסר אותו והפתרון הטוב ביותר הוא יהלום.

ניסור יהלום לא מתבצע כמובן באמצעות התכשיטים המעוצבים והמלוטשים אלא עם יהלום תעשייתי. מסור יהלום הוא אחד הכלים החזקים ביותר שיש, וחשוב להדגיש שרק אנשי מקצוע מיומנים במיוחד יודעים לעבוד איתו ולהפיק ממנו את התועלת האפשרית.

ניסור בטון מתבצע גם כשרוצים להסיר גג של מבנה – במסגרת הריסת כל המבנה או כשרוצים לפתוח את הגג כדי לשנות בו מרכיבים מסוימים.

הקמת קירות בטון

פעולה נפוצה נוספת היא בניית קיר בטון. קירות אלה מספקים בידוד מוצלח ומתאפיינים ביציבות מרבית. סוג נוסף של עבודות שיפוץ הוא בניית חומה סביב בית פרטי – חומת בטון מבטיחה מקסימום הגנה וכן עמידות לטווח הארוך.

שדרוג בית פרטי

ההתפתחויות הטכנולוגיות הדרמטיות מקנות לנו יכולות רבות שבעבר לא היו קיימות. כך למשל ניתן כיום לבנות בריכות בטון בזמן קצר מאוד וברמת עמידות מרבית, ובדרך זו לשדרג במידה ניכרת בית פרטי.

עוד עבודת בטון שמאפשרת להפוך את הגינה למרחב פרקטי מאוד היא יציקת בטון. יציקה של משטח בטון – בין אם בצורתו הגולמית ובין אם בגוונים ועיצובים שונים (שמתווספים מיד אחרי היציקה) – הופכת את הגינה למעניינת יותר וחשוב לוודא שהשילוב בין האזורים השונים מתאפיין בהרמוניה מלאה.

כמו כן הבטון מקנה מראה יוקרתי ומרשים לחלל כולו. כמו כל העבודות הקודמות, גם יציקה של בטון חובה להפקיד אך ורק בידיים מקצועיות ומנוסות במיוחד.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת