עיצוב קיר פינת אוכל

תוכן עניינים

ישראל היא מעצמה קולינרית ככל שמדובר על פינות האוכל שנמצאות בבתים. מדובר על מרכז שבו מתרחשות כל הפעולות החשובות ביותר בבית והוא משמש לאירוח של בני משפחה, חברים ואורחים. היות ומדובר על מקום כל כך חשוב ובעל משמעות, לא פלא שרבים מעוניינים להשקיע בו ולעצב אותו כך שהוא ישדר אווירה של נוחות ופינוק. עיצוב פינת אוכל מודרנית תכלול אלמנטים שונים כמו למשל קיר מיוחד שיהפוך את הפינה להרבה  יותר ממה שהיא.

פינת האוכל צריכה להיות קודם כל פרקטית ונוחה שכן פעולת האכילה חייבת להיות במקום שבו נרגיש טוב. הצבעים בפינת האוכל יהיו בהתאם לאופי של הדיירים וניתן להשתמש בצבעים שונים על מנת לגרום לחלל להיראות מרווח יותר ומואר.

מראות יפים

המראה היא פריט מיוחד שמביא אתו לא רק סגנון ויופי אלא מאפשרת להגדיל את החלל של כל פינה בבית ולייצר אשליה של מרחבים. עיצוב פינות אוכל עם מראות ישנה לחלוטין את המראה של פינת האוכל ויעניק לה צביון מרגש ופתוח יותר. את המראות אפשר לשלב בכל חלל ברחבי הבית, בחדר שינה, בסלון וכמובן בחדר האמבטיה. ישנם רהיטים שונים שמכילים מראות בצורות שונות ומומלץ להתייעץ עם מעצב שיסייע לכם לבחור במראה המתאימה לפינת האוכל.

פינת אוכל מודרנית גלריית תמונות אפשר לראות באתרי אינטרנט של מעצבים שעוסקים בתחום, גלישה באתרים מסוג זה יביאו לכם רעיונות רבים ומגוונים ויאפשרו לכם לשדרג את פינת האוכל שלכם. חשוב לא לבצע שינויים גרנדיוזיים מידי ולעיתים אפילו שינויים קטנים יביאו לשיפור משמעותי במראה של פינת האוכל – רוצים לקבל הצעה לשדרוג פינת האוכל שלכם – השאירו פרטים

פינת אוכל מעץ

שולחן האוכל הוא סמל שמדבר על כל מה שהמשפחה שלנו אומרת לנו. סביב השולחן מתקיימות כל ארוחות השבת, והמשפחה מתכנסת סביבו באירועים חגיגיים. גם כאשר אנו רחוקים מהבית תמיד נתגעגע לשולחן הביתי והמוכר. כאשר אנו רוצים לעצב פינת אוכל אז מומלץ להתחיל בקטן ולשפר ולהגדיל כל הזמן. חשוב לתכנן שולחן שיתאים לשימוש יומיומי וכמובן שיהיה מתאים גם לאירועים מיוחדים רבי משתתפים.

הפרקטיקה מחייבת תכנון מדוקדק שיתאים לכם. שימוש בעץ הוא רעיון שתמיד עובד, הצבע של העץ הוא ביתי וחמים ומדובר על חומר עמיד ובעל חיים. עץ מלא הוא בחירה מצוינת אך ניתן לשלב את העץ עם חומרים אחרים. כמו זכוכית, מתכת ועוד. בכל מקרה מומלץ לשמור את פינת האוכל ייחודית, לא להעמיס עליה ביותר מידי חפצים ולארגן תאורה מתאימה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת