צביעה וחידוש חדר האמבטיה

תוכן עניינים

העיצוב או הצבע של חדר האמבטיה הקיים כבר משעמם אתכם? זה הזמן לחדש, ואפילו לא בהשקעה גבוהה אלא במחיר מאוד נוח. ובהחלט, אם חדר האמבטיה שלכם התיישן עם הזמן, אפשר לחדש אותו להשיג תוצאות מצוינות. אם אתם רוצים להפוך את חדר הרחצה להרבה יותר מודרני, מרהיב ועדכני, אפשר להשיג זאת על ידי צביעה, חידוש ושימוש באמצעים משלימים. 

צביעה וחידוש שמעלימים כתמי עובש וסדקים 

אחד הסימנים לכך שהגיע הזמן לחדש את חדר האמבטיה זה העובש שעל הקיר. אם מוסיפים לכך גם סדקים שקיימים על הקירות או סדקים בתוך האמבטיה, אז עוד יותר ברור שצריך לצבוע ולחדש. את חידוש האמבטיה עצמה, ניתן לבצע בצורה חסכונית על ידי הלבשת אמבטיה חדשה על קיימת. את הסדקים בקירות ניתן לצבוע, לאחר שמשתמשים בחומר מקצועי לסגירת הסדקים והחריצים. שימו לב שאים יש עובש על הקירות, לפני הצביעה יש לדאוג לייבוש של הקיר. וודאו שהצנרת לא נוזלת ואם יש צורך, צריך להזמין שרברב שיתקן. רק לאחר מכן צובעים מעל העובש והכתמים. חשוב להשתמש בצבעים מיוחדים שלא נותנים לעובש לנשום. בצורה כזאת, החידוש והצבע יחזיקו מעמד לאורך זמן והעובש לא יחזור. רק הקפידו אחר כך לאוורר היטב את החדר בקביעות. 

וודאו שהצביעה מבוססת על מותגים נבחרים 

הזמנתם חידוש חדר האמבטיה וצביעתו? הם צריכים להתבצע ברמת גימור גבוהה. אם כבר מחדשים, אז צריך לוודא שהצבע איכותי, שהגוונים מתאימים לכם, שמבצעים עבודה מושלמת, קפדנית ומקיפה. כלל ידוע הוא שצבע איכותי נשאר כחדש לאורך זמן. כלומר, אל תסתפקו בצבע שרק נראה על פניו יפה וטוב. וודאו שהצבע הנבחר שייך למשפחת המותגים המובילה. לא זה המקום להמליץ על מותגים כגון טמבור למשל או נירלט רק נציין שמותגים מסוג זה או באיכות דומה אליהם, יקנו לכם חדר אמבטיה שלאחר החידוש נראה טוב, יפה וחדש לאורך זמן. 

חידוש בצבעי אווירה המתאימים לכם 

בצביעה וחידוש של חדר האמבטיה כדאי להשקיע מחשבה על הגוון או הגוונים המועדפים. מאוד מודרני כיום להכניס יותר מאשר צבע אחד לאמבטיה. לדוגמא, כבר לא חייבים שכל הקירות יהיו לבנים כשלג ואפשר להעז וללכת אפילו על גוונים חמימים או מבריקים. צבעים בגוון בהיר יחסית מומלצים כאשר רוצים לחדש חדר אמבטיה קטן. בנוסף, תוכלו להתאים את הצבע לייתר האלמנטים בחדר, כגון כיור או אגן רחצה, המקלחון שאתם מתקינים או ההלבשה של האמבטיה. 

אם כן, חידוש של חדר אמבטיה משפיע לטובה על איכות החיים בבית. ניתן לשלב זאת עם פתרון בעיה של עובש, עם הכנסת כיורים וברזים חדשים, גופי תאורה מודרניים ועדכניים. אך אם התקציב לא גדול, הוספת צבע חדש במחיר נוח בשילוב הברקת הברזים הקיימים וניקיון יסודי של קרמיקות ומראות, יביאו גם הם אפקט מרהיב, מלהיב ומחודש. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת