צביעת דירה לאחר איתור נזילה בקיר

תוכן עניינים

ישנם אנשים שאינם יודעים, כי עליהם לאחר צביעת דירה לבצע תחזוקה שוטפת מלבד נקיונות רצויי לבצע תחזוקת צנרת המים בעת הצורך. למשל בדיקה חשובה כגון איתור נזילות . בהרבה מקרים, ישנן נזילות סמויות שרק מתפתחות בגלל שאנשים לא בודקים את מצב הצנרת בביתם, או בבית העסק שנמצא בבעלותם. למעשה, כל חברת אינסטלציה מקצועית, תמליץ על בדיקת הצנרת של המים, לפחות אחת לשנתיים. פעולה זו למעשה, ממזערת נזקים, מונעת את הרס המבנה וחוסכת לרבים כסף רב. אל תחכו לכתמי עובש, לנזקים בריאותיים או לנזקים שיהיו בלתי הפיכים למבנה, מוטב כי יהיה לכם מנהג קבוע של תחזוקה נכונה של מערכת המים באמצעות בדיקה תקופתית.

 

אל תמתינו לרגע האחרון לפני צביעת דירה – הזמינו עוד היום איתור נזילות מקצועי

בגלל שמערכת צנרת המים, או בכלל תשתית המים היא מערכת סמויה, אנו סומכים על כך שהיא יכולה להחזיק שנים וכן, בגלל שאין אנו רואים אותה גלויה לעין, הבעיות עשויות להיווצר מבלי שבכלל נשים לכך לב. זו הסיבה, כי יש למצוא חברת אינסטלציה מקצועית, מומלצת וותיקה, אשר תוכל להנחות אתכם גם לגבי תחזוקה שוטפת של תשתית המים והן, כאשר ישנה תקלה, או שאתם מבחינים בקילוף צבע, עובש וכל מה שיכול להצביע על נזילת מים, תמיד יהיה לכם למי לפנות. חברת אינסטלציה מקצועית ואמינה, מחזיקה ציוד משוכלל של איתור נזילות, כאשר הכוונה היא למצלמה תרמית וציוד רובוטי נוסף שיתאים לאיתור נזילות תת קרקעיות.

 

איתור נזילות בשיטה החדשה חוסך זמן וכסף

רבים כבר יודעים שלפני צביעת דירה חדשה או ישנה יש לבצע איתור נזילה מאחר ולפעמים יש מים כלואים מתחת לרצפות ואים לא יתבצע איתור נזילה או יבוש תת רצפתי המים יעלו אל מעל לפנלים וכל יהרס הצבע החדש בדירה, כי למרות שאין זו שיטה חדשה של איתור נזילות,הטכנולוגיה אינה מפסיקה להתפתח. בכל פעם, יוצא מכשור חדש לשוק שהוא משוכלל מקודמו וחברות אינסטלציה מקצועיות, תמיד מתעדכנות ורוכשות ציוד משוכלל, לא רק על מנת להיות בקדמה, כי אם מכשור זה, חוסך זמן וכסף, הן לחברת האינסטלציה והן ללקוח עצמו.  שיטה זו, מקנה ללקוחות הרבה הקלה, מבחינת הריסת קירות כפי שהיה נהוג בשיטה הישנה לפני יותר משני עשורים. גם גילוי התקלה, נעשה בזמן מהיר והן, החיסכון בשיפוץ קירות שלמים, כאשר באמצעות סדק קטן במיקום המדויק שיתגלה באמצעות ציוד תרמי, ניתן יהיה למצוא מהיכן הנזילה.

 

תם עידן שבירת הקירות לאיתור נזילות מים

לפני שנים רבות, עוד לפני שהטכנולוגיה התקדמה, אינסטלטורים, היו נוהגים לשבור קיר גדול,מה שגרם לאי נוחות במגורים, אבק וחומרי בנייה והוצאות גדולות על תיקון הקיר. היום, באמצעות  טכנולוגיה מתקדמת, כבר ניתן לאתר נזילות בדיוק רב, באמצעות גוונים שמופיעים על מסך המצלמה התרמית, מה שמראה כי ישנה נזילה באזור מסוים. צוות של חברת אינסטלציה, יקדח באזור קטן בקיר, יחליף את הצינור הפגום  בשיטת השרוול ויסגור את הקיר, כך שהתיקון יתבצע ללא נזק והוצאות מיותרות.

 

מצאו מומחה לאיתור נזילות אמין ובעל שם

הבחירה של מומחה לאיתור נזילות, כזה ששמו הולך לפניו היא מכרעת. הניסיון, הציוד, הצוות הקבוע של האינסטלטורים, כל אלה, מהווים נדבך חשוב בבחירה נכונה של חברה המתמחה בנושא כמו איתור נזילות. למרות זאת, עליכם להשוות את המחיר של בדיקה שמאתרת נזילות מים וכן, המלצות של חברים שכבר התנסו בשירות, יכולה להוות עבורכם אינדיקציה נכונה לבחירה מושכלת.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת