צביעת דירה שכורה

תוכן עניינים

צביעת דירה שכורה במחיר מנצח

צביעת דירה בסיום שכירות היא סוגיה מורכבת, החוזה שלכם מול בעל הדירה בדרך כלל יחליט מה מצב הדירה ולפי כך אתם להחליט ביחד עם בעל הדירה על צביעת הדירה, כאשר אתם מחפשים צבעי מקצועי לצביעת הדירה לאחר סיום שכירות חשוב שיהיה צבעי עם ניסיון שעובד הרבה שנים בענף הצביעה, כיוון שענף הצביעה מחזיק המון נוכלים ושרלטנים חשוב לבחור צבעי ברמה גבוהה בלבד.

צביעת דירה שכורה במבצעים מעולים כל השנה – לחצו לפרטים
צביעת דירה לאחר סיום שכירות זה הרבה יותר פשוט עם צבעי חיים

סיוד דירה שכורה ברמה הגבוהה ביותר – 072-3360-899
צביעת דירה בסוף החוזה במחירים מעולים

במהלך צביעת דירה שכורה

צביעת דירה שכורה – למה אנחנו

חברת צבעי חיים שמה לה לדגש לצבע צביעת דירה לכל הדורש בדבר, חברתנו מתמחה בכל סוגי הצביעה לבית שלכם, החל מצביעה חיצונית או פנימית, צביעת דירה לפעמים יכולה להיות פעולה מורכבת, בטח כאשר יש בלאי סביר בדירה שכורה, בדרך כלל הקירות מתחילים להתקלף לאחר כשנה של שכירות, בטח כאשר גרים בדירת קרקע, הפיתרון הפשוט לבעיה הוא להזמין איש מקצוע מקצועי אשר יתקן את הבעיה באופן קבוע, ניתן לסגור עם בעלי הדירה אפילו חוזה של 50 / 50 על תיקון הבעיות בקירות, או שהוא ישה בנטל על עצמו.

5 סיבות לבחור דווקא בצבעי חיים

  1. מגוון לקוחות ממליצים – אצלנו שלא כמו בחברות אחרות לא משקרים וממציאים לקוחות ממליצים, כל הלקוחות שלנו הם מהניסיון שלנו והוותק שלנו כולם אנשים אמיתיים אשר חוו צביעת דירה של חיים ברמה הגבוהה ביותר – לחצו לפרטים
  2. שימוש בחומרים איכותיים – אנחנו לא נביא לכם צבע פושטי או צבע זול על מנת לחסוך לכם על הקירות, משתמשים רק בצבעי טמבור ונירלט עם רמת גימור גבוהה וביצוע מספר שכבות לדירה על מנת שהצביעה תצא ברמה הגבוהה ביותר, מגיע לכם את הטוב ביותר כאשר אתם פונים לחיים
  3. צביעה בפריסה ארצית – אתם מחפשים צבעי בתל אביב? אבל אתם מגיעים למישהו מחיפה? מה זה עוזר לכם, אנחנו מעסיקים צוותי צבעיים בכל רחבי הארץ, לא צריך להתרוצץ באינטרנט ולחפש צבעיים בכל אזור – כנסו לדף האזורים
  4. מתמחים בכל סוגי הצביעה – לא משנה לנו מה אתם צריכים, צביעת רהיטים לדירה שכורה, או צביעת קיר חיצוני או פנימי לדירה שכורה, אנחנו מספקים לכם הכל – כל שירותי הצבע במקום אחד.
  5. 100% אחריות על העבודה – מתחייבים לכם שתהיו מרוצים, לא מרוצים? כספכם יוחזר במלואו, לא משחקים במשחקים ולא מחפשים לתת עבודה לא איכותית, נותנים לכם את האיכות והשירות של צבעי חיים, הצטרפו למעגל הלקוחות שלנו עוד היום, מבטיחים לכם שתהיו מרוצים מהאיכות והשירות של חיים.

זכויות שוכר דירה, מי באמת אחראי על צביעת הדירה?

אחת השאלות הנפוצות ביותר כאשר מתקשרים אלינו היא, האם אני צריך לצבוע את הדירה? האם בעל הבית צריך לצבוע? הסוגיה הזו מעניינת כיוון שזה תלוי בחוזה מול בעל הדירה, בדרך כלל בעלי דירות רבים מכניסים לחוזה סעיף של "בלאי סביר לדירה" אז מה זה בלאי סביר לדירה? בדרך כלל מדובר על רהיטים שאחרי שמזיזים אותם משאירים קצת סימנים, או צבע שקצת דהה, לא מדובר על קירות מקולפים או מקושקשים בטושים של ילדים.

זה לא "בלאי סביר" וכאשר אתם מחפשים צבעי לפתרון הצביעה אתם חייבים לבחור אחד שכבר מנוסה בעבודה, אנחנו יכולים לתמחר לכם את הצעת המחיר בהתאמה לבית שאתם משכירים, במידה ואתם רוצים לבצע צביעה חלקית בלבד של חלקים של הבית נשמח לתת לכם הצעת מחיר לחלקים מסוימים בבית, כמובן שעל מנת להעריך את המחיר עלינו להגיע אליכם לדירה ולראות את הנזק של הקירות, ישנם קירות שדורשים מספר שכבות של צבע ולכן המחיר יכול לעלות בהתאם, כמובן שאנחנו בחברת צבעי חיים משתמשים בצבעיים האיכותיים ביותר ומשתמשים רק בחומרים כמו טמבור ונירלט, כל החומרים שלנו הם איכותיים מאוד.

רוצים גם אתם צביעת דירה שכורה במחירים מעולים ועם תנאי שירות שרק לחברת צביעה מקצועית יש? יאללה תחייגו נשמח לעמוד לשירותכם בכל שעה ביום, טלפון להזמנות: 072-3360899.

שאלות תשובות

icon

המחירים לצביעת דירה שכורה בכל הארץ היא החל מ־499 ש"ח

icon

התשובה היא, כן. בעמוד, צביעת דירה בזול, תוכלו לצפות במחיר ובשירות הרלוונטי

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת