צביעת דלת פלדלת

תוכן עניינים

צובעים דלתות רק באזור הצפון (חדרה וצפונה)

בסרט המופלא והפנטזיוני "נרניה" חבורת הילדים נכנסת דרך דלת ארון הבגדים הפשוטה אל תוך עולם אגדות קסום. למה להסתפק בפשוט, כשאפשר לקבל את המופלא? מעוניינים שהדלת שלכם תכניס לכם קסם לחיים? צביעת דלתות כניסה היא בדיוק מה שאתם צריכים.

צביעת דלת פלדלת במחיר שווה במיוחד – החל מ־499 ש"ח
הופכים את הדלת מישנה לחדשה – לא תזהו אותה
ניסיון של 20 שנה בתחום הצביעות והשיפוצים
צובעים את כל סוגי דלתות הפנים הקיימות בישראל
למידע נוסף חייגו עוד היום: 072-3360-899

צביעת דלת פלדלת במחיר שווה במיוחד

צביעת דלת פלדלת היא התהליך שבו כל דלת כניסה פשוטה ובאה בימים יכולה לקבל מייקאובר מהסרטים. צביעת דלת ברזל או שדרוג דלת פלדלת אינו מחייב אתכם לבחור בצבעים משעממים. כך תשדרגו את הדלת שלכם כהלכה –

צבעים עזים – צביעת דלת פלדלת יכולה להפוך את דלת הכניסה או דלת החוץ שלכם למרהיבה במיוחד. כל צבע הוא אפשרי כל עוד הוא משתלב כהלכה עם צבעי החלל. כך למשל, תוכלו לבחור בין דלתות במגוון צבעים וגוונים – ורוד, כחול, סגול, צהוב, לבן, שחור וכו' כדי ליהנות מדלת שיקית. דלת צבעונית תפיח חיים ותחושות שמחה עם הכניסה לבית. מי אמר שדלת הכניסה שלכם חייבת להיות משעממת? אנחנו בטוח לא חושבים ככה.

  • דלת ווינטג' – את דלת העץ או הפלדלת תוכלו לצבוע בגוון עץ ווינטג'י כדי ליהנות מאווירה נוסטלגית וקסומה. מיושן הוא לא תמיד רע, ובעבודה מוקפדת הוא אפילו יכול להיות העיצוב החדשני והגדול הבא. זכרו מה אמרנו לכם.
  • טוק טוק, מישהו קורא פה? מסרים על הדלת – צביעת דלת פלדלת ניתנת לשדרוג קל באמצעות שבלונות של מילים. כך תוכלו להשאיר מסרים לכל האורחים הקרויים בדרככם וגם להזכיר לכם כמה כיף לשוב הביתה. אפשרות אחרת היא ליצור שבלונה של שמות המתגוררים בבית (מי אמר שלט לדלת ולא קיבל?).
  • טפטים – את הדלת ניתן לשדרג עם מגוון טפטים תלת-מימדיים שישדרגו כל חלל בהנאה. מומלץ לשלב זאת בדלת הפנים, אך אין לנו ספק שבחירת הטפט הנכון לדלת החיצונית תיצור את אפקט הוואו הרצוי.
  • לא שוכחים את המשקוף – צביעת משקוף פלדלדת חשובה לא פחות מצביעת הדלת. אל תזניחו את המשקוף וגם לו תוכלו להעניק מייקאובר אופנתי. באפשרותכם לצבוע צבע אחיד של הדלת והמשקוף או ליצור ניגודיות הרמונית ונועזת.

מחירון של צביעת דלתות פלדלת

חידוש דלת פלדלת מחיר נע בין 300 ל-1000 ₪. צביעת דלת פלדלדת המחיר תלוי בסוג הדלת, בתהליך הצביעה ובתוספות המיוחדות. מלבד דלתות פלדלת, ניתן לצבוע דלתות, פנדור, מתכת ומגוון סוגי דלתות אחרות – רוצים לדעת עוד על מחירים של צביעת דלתות – לחצו כאן לכניסה למחירון.

צביעת דלת פלדלת, קוראים לחיים הצבעי

כדי ליהנות מתהליך צביעת דלת פלדלדת איכותי שישדרג את הדלת שלכם כראוי, קראו לחיים הצבעי. חיים דוגל בשקיפות מלאה ובמחירים הוגנים, המוצגים במחירון שמופיע באתרו. לרשותו עומד ניסיון מקצועי עשיר ובגלריית העבודות שלו תמצאו מגוון דלתות שעברו תהליך מייקאובר דגול. פגישת ההיכרות היא ללא תשלום, שבה חיים יעריך את המצב ויחליט על תהליך העבודה. זה הזמן לקחת את עצמכם לידיים ולהעניק את הטיפול הראוי לביתכם כדי שייראה בדיוק כפי שאתם רוצים שהוא ייראה.

מעוניינים לקבל יותר מידע על צביעת דלת פלדלת? חייגו עכשיו ל-072-3360899.

שאלות תשובות

icon

המחירים לצביעה או חידוש דלת פלדלת באמצעות צבע היא החל מ־499 ש"ח

icon

השירות הנ"ל כולל צביעה של הדלת והמשקופים מסביב

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת