צביעת הבית ובניה קלה

תוכן עניינים

בניית בית פרטי הוא אירוע משמח, אשר פותח אפשרויות רבות לעיצוב הפנים. בזמן בניית הבית תוכלו להפליג עם הדמיון ולבחור אילו צבעים ימלאו את הבית, והיכן יונחו כל החפצים שלכם. במידה ומדובר בבית משופץ, אך אנחנו דווקא ממליצים לעצב את הבית מחדש, לקנות מוצרים חדשים, ושדרג את הבית מבפנים בסגנון המתאים לכם. השאלה הנשאלת היא כיצד בוחרים את הצבעים המתאימים ביותר לבית? בשביל זה אנחנו פה:

הרמוניה מירבית

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו כאשר בונים בית חדש הוא השילוב בין עיצוב פנים ועיצוב החוץ של הבית. ישנה נטיה לחשוב כי עיצוב החוץ של הבית אינו משמעותי כמו עיצוב הפנים, ולקוחות רבים מעדיפים לא לא לייחס לכך משמעות רבה. אך ההפך הוא הנכון, אלו למעשה מאוד חשובים למראה הסופי של הבית וחשוב לשזור אותם אחד בשני בהרמוניה. גם אם אתם לא אדריכאלים ולא מבינים במגמות החדשות של עולם העיצוב, חשוב לבחור בגישת בניה אשר מאפשרת לכם לשלב את עיצוב הפנים והחוץ בצורה טבעית ככל האפשר. לשם כך, אנו ממליצים לבחור בשיטת בניה קלה.

 

היתרונות של שיטה זו רבים והם נובעים בעיקר מהעובדה שבניה זו משתמשת במוצרים טבעיים כמו פלדה ועץ על מנת לבנות את שלד הבית. כידוע, מוצרים אלו גמישים וניתנים לשינוי, כך שתוכלו לשנות את מבנה הבית תוך כדי בניה. בנוסף לכך, שלד הבית נבנה מבעוד מועד במפעל, מה שמאפשר חיסכון בזמן הבניה ובאופן טבעי חיסכון בעלויות הבניה הגבוהות.

צבע לחיים

לאחר שבחרתם את סגנון הבית, עכשיו תוכלו להתמקד בעיצוב הפנים ובצבעים שיקשטו את הבית שלהם. מכיוון שיש מגוון צבעים וגוונים, לעיתים קשה להחליט מהו הצבע הדומיננטי שאתם רוצים. לא הרבה יודעים, אבל הצבעים בבית שלכם יכולים להשפיע על מצב הרוח שלכם ולכן חשוב לבחור צבע דומיננטי שיתאים לכם.  

 

אז באילו צבעים לבחור? אם אתם מעוניינים שהבית ישדר שקט ורוגע בחרו בצבעים כמו כחול, ירוק, לבן ואפילו ורוד. לעומת זאת, אם תרצו לשדר עוצמה ויוקרה בחרו בצבעים כמו אדום ושחור. כמובן שתוכלו לשלב בין הצבעים ולקבוע שקיר אחד יהיה בצבע מסוים, וקיר אחד בצבע השני. חשוב כמובן לבחור בשני צבעים שיכולים להשתלב אחד בשני כדי להפיק חיים בבית. הצבע הדומיננטי שתבחרו לא חייב להיות הצבע היחידי, ותוכלו לבחור לקשט כל איזור או חדר בבית בצבע שונה. הכל פתוח בשבילכם.

 

לסיכום, בניית בית חדש יכולה להיות חוויה מסובכת, בעיקר בגלל מגוון האפשרויות הרחב שקיים כיום בשוק. אך אם תבחרו בשיטת בניה מתקדמת כמו בניה קלה אשר תשתלב באופן טבעי עם עיצוב הפנים של הבית, ותבחרו בצבעים שישתלבו אחד בשני, תוך מספר חודשים תוכלו להקים בית חדש ויפה שילווה אתכם בשנים הקרובות. 

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת