צביעת חדרי אמבטיה – מה צריך לדעת

תוכן עניינים

צביעת שירותים

ההשפעה של צבע על החלל היא עצומה. צבע משנה לחלוטין את המראה של החדר, מטשטש כתמים ויוצר חזות חדשה ומושקעת יותר. כאשר בוחרים לצבוע חדרי רחצה, חשוב להשקיע  בצביעה איכותית במיוחד. חדרים אלה נחשבים לחללים הרטובים בבית והמים הזורמים ובאים במגע קבוע עם הקירות והמעטפת עשויים לפגוע עם הזמן בציפוי הקיר, ליצור כתמים ואף לפורר את הצבע. התוצאה – קירות חשופים ולא אסתטיים, שלא לדבר על בעיות רטיבות ועובש הרסני – האויב המושבע של חדרי הרחצה.  
תהליך הצביעה של חללי אמבט מורכב מכמה שלבים – ראשית, יש להכין את הקירות לקראת הצביעה עצמה על מנת לכסות אותם בשכבת הגנה שתקנה להם חוזק, עמידות ואיטום בפני המים המחלחלים פנימה ושנית, מומלץ מראש למנוע נזקים עתידיים כמו עובש באמצעות טיפול מקדים מונע בחומרי איטום ונוגדי עובש.

לפניכם מספר טיפים חשובים בצביעת חדרי אמבטיה לטבילה נעימה בחדר צבוע ומסוגנן.

 

הכל מתחיל בניקוי
חדרי רחצה, במיוחד ישנים יחסית וכאלה שלא עברו מזמן שיפוץ, זקוקים לניקוי יסודי. מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי מקצועיים ועוצמתיים על מנת להסיר חלודה וקורוזיה וכן עובש שהצטבר על הקירות ומשיג פעולת חיטוי טרם האיטום והצביעה. השתמשו בתכשיר שיעיל נגד פטריות, עובש, טחב וחיידקים שמצטברים פעמים רבות על קירות חדר האמבטיה. אלה לא רק לא נעימים להתבוננות הם גם מביאים עמם פוטנציאל לזיהומים שונים. שימו לב שהתכשיר הינו בעל כושר חדירה והמסת שומנים, קל ליישום ומנטרל ריחות לא נעימים.

אוטמים לפני שצובעים
לאחר הניקוי והייבוש של הקיר, עוברים לשלב האיטום. מדוע איטום? כיוון שתכשירי איטום גם יכולים לפתור בעיות שונות של רטיבות וגם למנוע בעיות רטיבות עתידיות. יש לבחון אם לפני האיטום עצמו, עליכם לשקם את האבן באמצעות תכשירים מיוחדים שנועדו לחיזוק האבן והגנה על התשתית היות ועם השנים, חלה שחיקה משמעותית באבן הקיר. לאחר מכן, השתמשו בתערובת איטום ייחודית למצבים של אזורים הסובלים מבעיית רטיבות שנצמדים היטב לתשתית ומונעים היווצרות של עובש. רצוי לסיים עם מריחת סילר שתפקידו לדחות מים מהקירות שמפחית גם ספיגה של לכלוך וזיהומים וכימיקלים שונים (למשל, שמפו או סבון שמפריצים על הקיר הסמוך למקלחון או לאמבטיה).

בוחרים את הצבעים הנכונים
לאחר שסיימתם עם עבודות הניקוי, השיקום והאיטום וחיכיתם לייבוש השטח. אפשר להתחיל במלאכת הצביעה. בחרו גוונים נעימים, פסטליים, שיוצרים תחושה של חלל עמוק, גדול ומואר יותר מכפי שהוא באמת. אפשר לבחור קיר ייעודי בגוון עז יותר שייתן את הטון על רקע הקירות הבהירים. ניתן לבחור צבעים שמתמזגים עם הצבע של האמבטיה עצמה או עם ארון האמבט שנבחר לחדר. בכל מקרה, התייחסו בבחירת הצבע לסוג הקיר – גבס, בטון וכדומה וכן לסוג הצבע. קיימים צבעים בפורמולה שמונעת התפתחות של עובש, דוחי לחות ומים. קיימים צבעים על בסיס מים שטובים יותר לסביבה ולנשימה שגם הם בעלי כושר דחיית עובש, פטריות וכדומה, הם צבעי אקריל שקלים ליישום וגם עמידים לאורך זמן.

נותנים למומחים לעשות את העבודה
צביעת חדר אמבטיה דורשת מומחיות, כיוון שיש לעבור תהליך של מספר שלבים, לבחור צבעים שיהיו נכונים לחלל הרחצה שלכם וליישום המקצועי יש השפעה קריטית על התוצאה המתקבל. חשוב ליצור שכבות שיכסו היטב את הקירות ויילחמו בבקטריות למיניהן ולוודא שהכיסוי הוא אחיד ואטרקטיבי. הפקידו את המלאכה בידי חברת צביעה שתוכל לבצע עבורכם צביעת חדר רחצה – כך תיהנו מצבע עמיד ואיכותי ויפה לאורך זמן והכל בראש שקט.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת