צביעת מרפסות שמש

תוכן עניינים

צביעת דירה בקריות

צביעת מרפסות שמש אינה נשמעת כמו משימה מסובכת מדי בכדי להזמין עבורה איש מקצוע, אלא שזוהי בדיוק המשימה שאותה אתם רוצים להשאיר לצבעי מקצועי, גם אם את החלל הפנימי של הבית אתם מעדיפים לצבוע בעצמכם. מדוע חשובה צביעה מקצועית עבור מרפסות שמש? על כך בשורות הבאות.

מדוע צביעה מקצועית בכלל?

צביעה היא פעולה פשוטה יחסית, שכולנו מחברים אותה עם היכולת שלנו לצבוע דף, לצבוע ציור או לצבוע כל דבר אחר. אלא שכאשר מדובר על צביעת קירות ומתקנים לבית, לצבע ישנם מספר ערכים שאמורים להתקבל באמצעות הצביעה, ולא רק כיסוי של שטח הפנים באמצעות צבע חדש. אחד הערכים החשובים של משימת הצביעה הוא הערך של יצירת מרקם חלק לקירות המבנה, ללא סימני טיפות, ללא פערי צבע וללא גושי צבע או שטיח שהתקשו. כחלק מעבודת הצביעה אחראי הצבעי לבצע מה שנקרא שליכט לפני שהוא מיישם את הצבע, וזאת בכדי להגיע למרקם האופטימלי. ערך חשוב נוסף, שבא לידי ביטוי בצורה מהותית יותר בתחום של צביעת מרפסות שמש הוא ניצול הצבע כחומר מגן מפני לחות, רטיבות וקרינת שמש.

הייחודיות של צביעת מרפסות שמש

מרפסת שמש היא למעשה חלק בבית שנמצא חשוף לאיתני הטבע באופן רציף. לאיתני הטבע האלה שכוללים קרינת שמש חזקה, רוחות חזקות, גשם, ברד, אולי גם שלג ולחות כמעט קבועה באוויר, יש השפעה דרמטית על יציבת הצבע ועל היכולת שלו להגן על הטיח בקיר. יכולת זו תלויה בשני גורמים: סוג הצבע שבו משתמשים לצורך צביעת מרפסות שמש ואופן יישום הצבע בצורה שיוצרת איטום מלא של הקיר. צביעה מקצועית של מרפסות שמש מבטיחה שימוש בצבע המתאים ביותר, לא רק בהיבטי גוון ומרקם אלא גם בהיבט הפונקציונלי של הגנה על טיח הקיר, והיא מבטיחה שתהליך הצביעה יהווה גם מרכיב של איטום הקיר.

הערך של צביעה מקצועית של מרפסות שמש

בצביעה מקצועית של מרפסות שמש אתם חוסכים לעצמכם את המראות של קילופי צבע, כתמי מים בקירות המרפסת, כתמי רטיבות ובסופו של דבר גם פגיעה בחוזק המבני של המרפסת. חדירת מים דרך שכבת הצבע והטיח תימשך למעשה בחלחול של המים אל מעמקי הבטון של המרפסת. זה לא ייקח שנה או שנתיים וגם לא 5 או 10, אבל אחרי תקופה מסוימת, המים הללו יפגעו באיכות הבטון ובחוזקה המבני הכללי של המרפסת.

ומכל הסיבות האלה, כאשר אתם רוצים לחדש את המראה של המרפסת שלכם ולוודא שהיא זוכה להגנה מיטבית מפני תנאי מזג האוויר, אתם רוצים להזמין צביעת מרפסות שמש של גורם מקצועי המתמחה בצביעה, וגם יודע להסביר לכם מהי הייחודיות של צביעת משטחים חיצוניים בנבדל מצביעת קירות פנים בבית. להחלטה שתקבלו תהיה השפעה גם על העיצוב והאסתטיקה של המרפסת שלכם וגם על חוזקה המבני לאורך זמן.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת