צבעים לחדר שינה

תוכן עניינים

אנו מבלים שעות רבות בחדר השינה שלנו, רב הזמן כמובן בשינה אך ישנן פעילויות נוספות שאנו מבצעים בחדר זה ועל כן חשוב שהוא יהיה נעים לשהייה, נוח ושישדר אווירה אינטימית. שילוב צבעים לחדר שינה הוא אמנות של ממש ורק בעלי מקצוע בתחום יוכלו להגיע לתוצאה שתשביע את רצונכם. בדרך כלל עושים בחדר השינה שימוש בצבעים שקטים וקרים שמרגיעים את העין ולא מכבידים.

מחדשים את חדר השינה

כאמור התאמת צבעים לחדר שינה מוטב שתיעשה אגב התייעצות עם בעל מקצוע שמבין בתחום. אם החלטתם לחדש את חדר השינה שלכם או שאתם עוברים בשעה טובה לבית חדש תוכלו להיכנס לרשת באינטרנט ולחפש צבעים מומלצים לחדר השינה. היות ומדובר על חדר שבו גם התאורה היא עמומה, כדאי לקחת זאת בחשבון ולהתאים את הצבע הנבחר לגופי התאורה.

צביעה באופן עצמאי

כמובן שאם יש לכם חוש אמנותי וידיים טכניות תוכלו תמיד לבצע את העבודה בכוחות עצמכם. צביעת חדר שינה עשה זאת בעצמך כרוכה בלא מעט עבודה ומאמץ. ראשית, יש לפנות אל כל מה שניתן מחדר השינה. את שאר הריהוט יש לכסות עם יריעות ניילון או סדינים משומשים על מנת להגן עליהם מפני טפטופי צבע.

את הקירות יש לנקות על ידי מטלת לחה אך לא לחה מידי. אם הקיר מתקלף אז יש להשתמש בשפכטל עדין ולהסיר את הצבע המקולף. הצביעה היא לפחות בשתי שכבות בהתאם לאיכות הצבע. מומלץ להשתמש בצבע אקרילי. אם מדובר על חלל קטן אז מומלץ לקפל טיפים לגבי צבע לחדר שינה  קטן.

אנרגיה טובה

ניתן לבחור צבעים לחדר שינה לפי הפנג שוואי שמבטיחים זרימה של אנרגיה נכונה בחדר זה. רבים עושים שימוש בטכניקה זו וניתן לפנות ולקבל יעוץ בנושא. הפנג שוואי מדבר על הפיכת החלל ליותר פתוח כך שהאנרגיה שקימת בחדרים השונים תזרום בחופשיות.

חשוב לשלב גם גופי תאורה מתאימים שיתלבו על הצבע שבחרתם לקירות החדר. גם הריהוט יכול להיות קשור לצבע חדר השינה. לא כדאי לנקוט בצבעים חמים מידי שיבלבלו את כל מי שעושה שימוש בחדר זה.

מתי כדאי לצבוע

את הצביעה מומלץ לבצע באור יום שכן כך תוכלו לראות באופן ברור את כל הקיר ולא תפספסו מקומות. עדיף גם לבצע את הצביעה ביום חמים בקיץ ולא בעונת החורף שבה ייקח לקיר זמן רב להתייבש. לאחר הצביעה אפשר לתלות על הקירות תמונות שיתאימו לאווירה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת