צבע לבית – איך לדעת איך לבחור?

תוכן עניינים

מעוניינים להכניס מעט (או הרבה, לבחירתכם) צבע לחייכם? להוסיף גוונים לשגרת היום-יום שלכם ולצבוע אותה בהתחדשות זוהרת? הידד. המדריך הצבעוני הבא יאיר לכם אור בנושא של צבע לבית. קדימה, בואו נצא לדרך.

תורת הפאנג שוואי

בחירת צבעי לבית היא אחת הבחירות החשובות ביותר לפני מעבר לדירה חדשה או תחילת השיפוצים. הצבע מכניס חיות לבית ומשנה את האווירה בו מקודרת לאנרגטית ומלאת חיים. תורת הפאנג שוואי היא תורה סינית עתיקה שנועדה לארגן חפצים ומבנים במטרה להגיע להרמוניה עם הטבע. משום שהצבע הוא חלק מהיקום ומהווה שפה אוניברסלית הברורה לכל, הוא מהווה מפתח שמסייע להבנה עצמית במישורים עמוקים. לצבעים ישנם תדרים אנרגטיים והם למעשה משדרים מסרים לסביבה ולעולם. גם בתרבויות העתיקות וגם בתרבויות המודרניות יותר מושם דגש על חשיבות הצבע על חיינו ועל יכולותיו המיסטיות. המחקרים השונים בתחום מוכיחים שתדרי צבעים גורמים לתגובות כימיות. לדוגמה, צפייה בצבע אדום עשויה להגביר את לחץ הדם וקצב הדופק, ומסיבה זו הצבע האדום משמש כצבע לתמרורי אזהרה והרתעה בשל המודעות העזה לצבע.

מעגל הבחירות בצבע מוביל לכך שאנחנו מונעים לבחירה בצבע מתוך עולמנו הפנימי, אך גם להיפך – הצבע משפיע על עולמנו הפנימי ויוצר אצלנו תחושות.

הצבע הלבן מסמל טוהר, בהירות והתחלות חדשות ומסיבה. הצבע הסגול מסמל רוגע, הכחול מסמל את השלווה והאינטואציה, הטורקיז נחשב לצבע יצירתי ושובב, הצהוב מסמל הנאה, עליזות וצחוק, זהב מסמל תבונה, כתום מסמל ריגוש חברתי, ביטוי עצמי ועוררות, האדום מסמל התלהבות ואנרגיה והשחור מסמל ידע ועוצמה.

בחירת צבע לבית המתאימה לחלל הבית תוביל למיצוי אישי. על פי התורה, אנו מעצבים את מגורינו אך גם הם מעצבים אותנו.

הצבעים החמים – אדום וכתום הם צבעים אנרגטיים מאוד ועל כן יש להשתמש בהם בזהירות מוקפדת ברחבי הבית. רצוי לשלבם בעדינות בחדרי אירוח ופעולה ולהימנע מהם מחדרי השינה שכאמור נועדו לרגיעה. בחדרי השינה נעדיף להשתמש בצבעים הקרים יותר – כחול, ירוק וסגול. על פי התורה הסינית, הלבן אינו נחשב לצבע ובשל כך יש להשתמש גם בו בזהירות ולשלבו יחד עם צבעים חמים וקרים. בחדרי השינה של הילדים רצוי להשתמש בגווני פסטל עדינים – שמנת, ורוד בהיר וכו'. את הצבעים החמים ניתן לפזר בעדינות מוקפדת באמצעות בחירה בפריטים עיצוביים מובחרים.

בוחרים מתוך קטלוג הצבעים

שתי חברות הצבע המובחרות – טמבור ונירלט מספקות לנו הצצה אל תוך מגוון של צבעים. כך למשל, צבעי טמבור לסלון יכולים לכלול צבעים חלקים מחד, וכן צבעי אפקטים מאידך. צבע מטאל טאץ' יוצר אפקט מטאלי מדליק ומרהיב שישתלב מצוין בחלל האירוח בבית, אך גם בפינות אחרות. נירלט קטלוג צבעים מציע לנו מגוון צבעים בהירים, כהים, דקורטיביים ומיוחדים ואף מציג את הגוונים הלוהטים לקיץ 2018. לחובבי אפקט הסהרה, תמצאו מגוון רחב מאוד של צבעים בעלי האפקט המדליק טמבור מניפת צבעים מציעה מדריכים דומים.

חיים מכניס לכם צבע לחיים

חיים, העומד בראש החברה צבעי חיים, מציע את שירותיו בכל הקשור לעולם צבע לבית. לרשותו עומד ניסיון מקצועי עשיר ותוסס. מוזמנים ליצור עמו קשר כדי ליהנות מפגישת היכרות ללא עלות.

לקבלת פרטים נוספים חייגו 072-3360899.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת