צובעים את הבית לפני החגים

תוכן עניינים

צובעים את הבית

אחת לכמה שנים חשוב לצבוע את הדירה כדי לחדש את המראה הכללי שלה. לפני הצביעה יש לבצע את התיקונים הנדרשים כמו סתימת חורים שנוצרו עבור תליית תמונה מסוימת, או סדקים שנוצרו בחורף האחרון ויש לפתוח אותם ולמלא אותם בסיליקון כדי שלא ייפתחו שוב. הדרך הנכונה כדי לבצע את פרויקט צובעים את הבית היא להזמין צבעים מקצועיים אשר מבצעים את העבודה בדרך מיומנת. הם יודעים אילו צבעים איכותיים כדאי לרכוש, כיצד לצבוע את החדרים השונים בשיטות החדשניות והמתוחכמות, כדי ליצור מהפך בנראות של הבית. 

אנשי המקצוע בוחנים כמה סוגי חומרים ובהתאם להרכב שלהם ולהתאמה למצבם של הקירות, הם בוחרים חומרים מעולים אשר מכילים ULTEM  כדי ליצור הגנה מקסימלית על הקירות הפנימיים. 

כיצד אנשי המקצוע צובעים את הבית 

הצבעים מראים ללקוחות את ספקטרום הצבעים והם בוחרים את הגוון הנכון ביותר עבור כל חדר, או לחלופין יש משפחות שמעדיפות שכל קירות הבית יהיו צבועים בצבע לבן. בהתאם להחלטה זו מבצעים במידת הצורך, ערבוב של הצבעים הנדרשים.

אנשי המקצוע מסכמים עם הלקוחות אילו קירות הם יצבעו ומה יהיו העלויות, כמו כן הם מסכמים את מועדי העבודה בהתאם ללוח הזמנים שנוח לשני הצדדים. חלק מהלקוחות מבקשים גם צביעה של התקרה, מדובר בעלות נפרדת, לאור העבודה המורכבת על הסולמות.

עבודות צבע מיוחדות 

בשנים האחרונות לקוחות ומעצבי פנים רבים מזמינים לבצע באחד הקירות כמו לדוגמה בסלון או בחדר השינה, נראות מיוחדת של צביעה, אשר נראית כאילו שכבות על שכבות בכמה מקטעים בכמה טונים של הצבע. קיר מסוג זה משנה לחלוטין את המראה הכללי של כל חדר ומעניק לו צביון מיוחד ויפהפה.

המגמה ברוב החדרים היא לבחור בגוונים בהירים כמו לבן, שמנת, אפרסק וכו' וזאת כדי להעניק מראה גדול יותר לכל אחד מהחללים. צבעים כהים יקטינו את המרחב ולכן מתמקדים בדרך כלל בגוונים הבהירים.

מקצועיות של הצבעים

לפני תחילת הצביעה, מיישרים את הקיר לאחר כל התיקונים שבוצעו, כדי שהעבודה תהיה חלקה וללא שינוים בגובה. צובעים כל קיר מלמעלה כלפי מטה, טור אחר טור עד שמסייעים את כל המשטחים. ברוב המקרים צובעים כל חדר בשתי שכבות ולעיתים אם קיימת בעייתיות גם בשכבה נוספת. 

בחדרי הילדים המגמה של צביעת קירות היא לצבוע שלושה קירות בלבד ובקיר הרביעי להדביק טפט בעל הדפסים יפהפיים שיותיר רושם רב בכל החדר. תחום הטפטים תופס תאוצה רבה בשנים האחרונות ולכן אפשר למצוא בחנויות המתמחות בכך טפטים מאד מיוחדים עם הדפסים בגוונים שונים אשר כוללים תמונות שונות של תחומי עניין שאהובים על הילדים על פי גילם. הימצאותו של הטפט על אחד הקירות, יהפוך כל חדר לאגדה.

טפט מסוג זה אך בהדפס אחר אפשר להדביק גם על אחד מהקירות במטבח, אשר ידגיש את הפעילות הקולינרית במטבח.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת