קודם משפצים, אחר כך צובעים, ואז מה? המדריך המלא למשפץ

תוכן עניינים

למרות שבתכניות הטלוויזיה שיפוץ הבית אורך חצי שעה בלבד, במציאות זה הרבה יותר מורכב ולא תמיד אנו יודעים באמת מה כרוך בדבר. מבט על השלבים העיקריים בשיפוץ הבית יעזור לכם לראות ולהבין את התמונה הגדולה, כך שתוכלו להיכנס לתהליך כמה שיותר מוכנים. 

שלבי השיפוץ

כל שיפוץ מוצלח מתחיל בתכנון ולכן עליכם להבין את הצרכים המתחדשים שלכם שהם למעשה הבסיס לשיפוץ. לאחר מכן יש לתרגם את הצרכים הללו לתכניות בפועל. חלק בלתי נפרד מהשיפוץ הוא השגת מימון, קבלת היתרים, חיפוש אחר קבלנים ומילוי משימות בירוקרטיות שיאפשרו לכם להתחיל. שלבי השיפוץ משתנים ממבנה למבנה אך לרוב כוללים: החלפה או תיקון של הגג, תיקון נזילות, תיקון של היסודות, החלפת חלונות, איטום ובידוד, הריסה ופינוי חלקים שיוחלפו באחרים, חשמל ואינסטלציה, עבודות נגרות וכדומה. 

שלב הגימורים

לאחר השיפוץ של כל היסודות והמערכות השונות בבית, כשהמבנה מתחיל לקבל צורה, מגיע שלב הגימורים. זה השלב שכבר מתחילים לצבוע את הקירות והבית מתחיל להיראות ביתי. יש לציין שעבודות הגמר צריכות להיות אחרונות בסדר הפעולות על מנת שהגימורים ישמרו ולא יפגעו במהלך השיפוץ. מלבד צביעה, חיפוי קירות או הדבקת טפטים, שלב נוסף בעבודות הגמר הוא הנחת הריצוף. אם שאלתם את עצמכם איזו מבין המשימות יש לבצע קודם, הנחת ריצוף או צביעת הקיר, נאמר שהדעות חלוקות בנושא ועל הקבלנים שמבצעים את העבודה להחליט. 

והחלק הכיפי: עיצוב פנים

לאחר שהבית שופץ ונצבע והושם דגש על כל הפרטים הקטנים, מגיע השלב הכיפי והוא עיצוב הפנים. זה הרגע שמזמינים רהיטים, קונים וילונות לסלון, מתחדשים באביזרים מעוצבים וגורמים לבית להיות כמה שיותר ביתי ולהיראות פשוט נפלא, כמו בחלומות הכי טובים שלכם. בדומה לשיפוץ, גם עיצוב הפנים דורש תכנון. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מתאימים בעלי ראייה רחבה שיעזרו לכם להשתמש בחללים השונים על הצד הטוב ביותר על מנת למקסם אותם. מעצבי פנים בעלי ניסיון רואים לפעמים דברים שהאדם הפשוט אינו יכול לראות ומציעים פרשנות הרבה יותר מיוחדת לחללי הבית השונים. 

לסיכום, 

כדי שהשיפוץ יתנהל ביד רמה בחרו בקפידה את אנשי המקצוע שתשתפו עמם פעולה. אחרי השיפוץ, עבודות הגמר והעיצוב, תוכלו להיכנס לבית החדש שמחים ומרוצים. בית ששופץ מן היסוד, רוענן על ידי צבע ועוצב מחדש הוא ללא הספק מקום המפלט אליו תרצו כל יום לחזור בתום יום העבודה שלכם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת