רעיונות וטיפים לעיצוב הבית

תוכן עניינים

רעיונות לעיצוב הבית

עולם העיצוב מביא אתו בכל שנה חידושים ומגמות חדשות. מי שמתעניין בתחום בוודאי עוקב אחר השינויים שמתרחשים ומנסה ליישם אותם גם בביתו שלו. הרעיונות מגיעים ממקורות שונים, מעצבים ובעלי מקצוע שנושקים לתחום. בין שלל הטיפים שניתן ללקט יוכל כל אחד למצוא עצות שיסייעו לו לשפר ולשדרג את מראה הבית שלו.

אחד הטריקים החשובים הוא מילוי קירות הבית בציורים, הדפסים ועוד יצירות אומנות. ככל שמדובר על רעיונות לעיצוב בית חדש אז מומלץ לפנות לגלריות וחנויות קונספט ולנסות למצוא דברים שאתם מתעניינים בהם. דבר נוסף שניתן לעשות הוא שימוש בווילונות ייחודיים, כיסויים לריפודים השונים וכמובן שימוש בכריות במקומות שונים בסלון, בחדרי השינה ובחדר האורחים. מומלץ להתקין ווילון צבעוני בחדר הילדים שיביא אתו אווירה נוחה ומשעשעת.

ספרים רבותי ספרים

רעיונות לעיצוב הסלון יכללו פיזור של ספרים בכל רחבי הבית. בעיקר מדובר על הנחת ספר זה או אחר על שידות, גרם מדרגות ואפילו על מדף הרחצה במקלחת. כדאי גם לשלב חפצים ישנים (וינטג') בעיצוב הבית. ניתן להשיג חפצים כאלו בשוק הפשפשים או אפילו חפצים שהיו שייכים לסבתא וסבא שלכם. רעיונות עיצוב פנים מביאים בחשבון גם שימוש בפרטים קטנים. המדפים במטבח יכולים להציג מגוון כלים, ספלים, צלחות אוכל וגם שימוש בעציץ ישן יוכל להיות רעיון יפה.

בני המשפחה אמנם לא מסתובבים ביננו כל יום אך ניתן בהחלט לתלות תמונות שלהם על קיר שמיועד רק למטרה זו. אפשר גם להניח תמונות על מדפים או על שולחן העבודה. רעיונות לעיצוב קיר מסוג זה ניתן למצוא ברשת האינטרנט או על ידי פניה למעצב פנים. גם נושא התאורה הוא בעל חשיבות עיצובית רבה. מומלץ להתקין תאורה לא שגרתית. את התכנון של התאורה עדיף לבצע על ידי פניה לארכיטקט. התאורה מביאה גם ליצירת אווירה מיוחדת וניתן להשתמש בסוגים שונים של גופי תאורה ונורות חסכוניות שיחזיקו מעמד זמן רב.

אין כל צורך ברכישת סטים שלמים

כאשר אנו מציבים בסלון את בחדר השינה סטים של כסאות או שטיחים אז מתקבל מראה של אולם תצוגה. על מנת להשיג את המראה הביתי החמים ניתן לרפד את הכיסאות בריפודים שונים ולעשות שימוש בכמה סוגים של כסאות.

אם אתם נתקלים הקופסאות אחסון ריקות תוכלו לאחסן בהן כל מיני חפצים, כלי תפירה, כלי עבודה ועוד. ישנם עוד רעיונות וטיפים לעיצוב הבית ומומלץ לפנות לבעלי מקצוע בתחום.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת