שירותים משלימים לצבע

תוכן עניינים

למה חשוב שתכירו מנעולן מקצוען?

מקצוע המנעולן הפך עבור צעירים רבים כמקצוע מבוקש אותו ניתן ללמוד בטווח זמן קצר יחסית וליהנות מהכנסה קבועה, בין אם כמנעולן עצמאי ובין אם ביכולת להשתלב כמנעולן באחת ממסגרות בתעשייה בישראל.

מהי בעצם משימתו של המנעולן?

המנעולן הינו מומחה בתחזוקה והתקנה של מנעולים, מפתחות ואף מערכות אבטחה שונות. מנעולן בתל אביב או בכל מקום אחר בו הוא עובד מתחיל את הקריירה לרוב כמי שהוסמך בטיפול במנעול שבור, בייצור ושכפול מפתחות, כשעם הזמן הוא למד ומתמקצע אף יותר.

מנעולנים רבים ימצאו עצמם קרואים בכל שעות היממה עבור פריצת כלי רכב שבהם ננעלו המפתחות, בפריצת בתים, בתי עסק, החלפת מנעולים, שחזור מפתחות, החלפת צילינדרים בדלת ואף במתן ייעוץ.

יש לכם עסק? דאגו למנעולן מראש

בתי עסק רבים תלויים תלות רבה בכל הנוגע לחללים שונים בעבודתם. לא פעם, בעת תקלה בפתיחה של החללים בעזרת המפתחות יש ויכולה להיווצר תקלה. אז תצטרכו בטווח הזמן הקצר לדאוג למנעולן שיהיה זמין באזור.

ההמלצה לבתי עסק רבים היא לדאוג מראש למנעולן שיוכל לתת לכם מענה בעת הצורך. ניתן להזמין את המנעולן לבית העסק על מנת שיכיר מקרוב את מערכות הנעילה במקום וכך בעת הצורך יוכל לתת לכם מענה מהיר ומקצועי יותר כשתזמינו אותו.

פריצת רכבים. מה חשוב להכיר?

בעולם כלי הרכב נמצא מגוון רחב של דגמים ובתוכם מערכות נעילה שונות. במקרים בהם נהיה זקוקים למנעולן בפריצה של רכב חשוב להכיר שלא כל מנעולן בשוק ידע להתעסק עם כלי הרכב אותו אתם מעוניינים לפרוץ.

מערכות הנעילה בדגמי רכבים הפכו עם השנים למתוחכמות ומורכבות יותר. שימוש במנעולן לפריצת רכבים לו אין ניסיון והכרה בפריצה של הרכב שלכם יכולה להביא לנזק משמעותי לרכב. נזק אשר יביא לפגיעה חמורה ועמוקה יותר במנגנוני הנעילה ולהשבתה של הרכב.

ההמלצה היא ברכישה של רכב, בין אם רכב מחברה ובין אם רכב מאדם פרטי, לבדוק מי הם המנעולנים להם הניסיון בטיפול בפריצה לרכבים מהסוג אותו רכשתם. ברכישה של רכב מחברה תוכלו לקבל המלצות על מנעולנים ואף מאותו אדם ממנו רכשתם הרכב.

החלפת צילינדר בדלת

קריאות שירות רבות למנעולנים נעשות בעבור החלפת צילינדר לרוב בדלת הכניסה אל הבית או העסק. הסיבות להחלפת הצילינדר יכולות להיות בשל גנבה של המפתחות, שחיקת מנגנון הנעילה של הדלת או רצון לשדרג את מנגנון הנעילה.

חשוב לדעת שיש מקרים ובהם הדלת נעולה ותקועה ואין אפשרות לפתוח אותה. במקרה שכזה יצטרך קודם המנעולן לגרום לדלת להיפתח ורק אז תהה לו גישה מלאה לכל צירי הדלת ולצילינדר עצמו. טיפול שהוא עצמו יהיה יקר יותר מהחלפה רגילה של צילינדר.

מה חשוב לבדוק?

לסיכום, חשוב כמובן לבחון בטרם הזמנתם אליכם מנעולן את מידת הכשרתו. רצוי לשאול אותו בטרם תיארתם בפניו את הבעיה במה הוא מתמחה וכך תוכלו לדעת אם הוא יהיה לכם לעזר. 

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת