שליכט צבעוני

תוכן עניינים

מהו שליכט צבעוני?

השליכט הוא סוג של טיח שמשמש למטרות שונות חיצוניות ופנימיות. כאשר אנו עושים שימוש בשליכט אז היעד שלנו הינו הגעה למראה אחיד וחלק בחדרים השונים. ככל שמדובר על טיח שעושים בו שימוש מחוץ לבית אז המטרה היא יותר הגנה על הקירות מפני מזג האוויר והקניית תכונות אקוסטיות לקיר. בדרך כלל מדובר על תהליך שכולל שלוש שכבות כאשר הראשונה היא הרבצה (4-6 מ"מ), השנייה היא שכבת יישור (עד 30 מ"מ) ולבסוף שכבת גימור בעובי 2 מ"מ בערך.

היות ומדובר על חומר גמיש ועבה שמכיל חומרים שונים הופך שליכט צבעוני נירלט או טמבור לאלמנט דקורטיבי והוא מביא אתו תועלות רבות. כאמור הוא יוכל לשמור על קירות הבית מפני מזג האוויר ולגשר על סדקים שיתהוו בקירות. בנוסף שליכט צבעוני על קיר צבוע מאשר גם יציאה של אדי מים והוא בעל כושר הדבקה גבוה מאוד.

שליכט צבעוני של טמבור ונירלט – החל מ־199 ש"ח למ"ר
שליכט צבעוני מחיר מעולה למזמינים מראש – מחיר למטר הכי משתלם בארץ!
שליכט צבעוני בכל מקום, במקלחת, בעיצוב הפנים של הדירה
מחירי מבצע מיוחדים – לחצו לכניסה

מניפת צבעים בתל מונד

פיתרון יעיל ואיכותי לצבע לבית ולחוץ

תמיד חלמתם להיות בתוך הבית שלכם אך להרגיש כאילו אתם נמצאים בחוץ? אחד מהטרנדים שסוחפים בשנים האחרונות את עולם עיצוב הפנים שליכט צבעוני אשר גורם לבית הסטנדרטי שלכם לצאת מהגבולות הנורמליים וכך להיות מעניין ומרתק בו זמנית. בנוסף טיח צבעוני הינו חומד עמיד במיוחד אשר יכולת לחזק את הקירות החיצוניים של הבית. כך תוכלו למנוע מהם להינזק כתוצאה מסופות גשם או מכל אלמנט אחר שיכול להזיק להם, וכך המראה של החצר או של המרפסת ושל הדירה עצמה יהיו כמעט על אותם קווי דמיון.

שליכט צבעוני נירלט מתאימה גם לקירות הפנימיים של הבית וגם לקירות החיצוניים של הבית. כאשר ההחלטה היכן להשתמש בשיטת הצביעה הזאת נמצאת בחזקת הלקוח בלבד, כאשר צוות המומחים שלנו יכול לסייע לכם על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה. שליכט צבעוני נירלט היא פתרון טוב ויעיל אם משתמשים בו בצורה נכונה, ולא כל איש מקצוע יצליח לספק לכם בדיוק את מה שאתם רוצים וצריכים. אנו בחברת צבעי חיים נספק לכם מענה מקיף ומקצועי בכל הקשור אל צביעת הבית או הדירה שלכם. אנו נוכל לספק לכם שליכט אקרילי או כל פתרון אחר אשר יכול לעזור לכם לחדש ולעצב את הבית שלכם בצורה קצת יותר מיוחדת.

תמונות של שליכט צבעוני:

שליכט צבעוני מחיר משתלם רק עם צבעי חיים

כיום אין צורך להוציא כל כך הרבה כסף על צביעת הדירה או חידוש רהיטים. אנו בחברת צבעי חיים נוכל לספק לכם את כל הפתרונות הללו במחירים משתלמים במיוחד אשר יגרמו לכם להיות מופתעים למדיי. שליכט לפנים הבית או לחוץ הבית זאת עבודה חשובה מאוד אשר מצד אחד יכולה להוסיף לבית שלכם המון אך מצד שני אם לא עושים אותה כראוי היא יכולה להסב לא מעט נזק. אסור לכם לקחת סיכונים כאשר מדובר בעיצוב קירות הדירה או המשרד שלכם! שליכט צבעוני עושים רק עם צבעי חיים, כך תוכלו גם לקבל מחיר משתלם במיוחד אך במקביל ליהנות מתודעת השירות של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הצביעה. כי עבורנו הלקוח תמיד נמצא במרכז, ואנו נעשה את מירב המאמצים על מנת שכל לקוח יהיה מרוצה ובסיום העבודה הוא יהיה עם חיוך גדול על הפנים.

שליכט צבעוני חיצוני

איך נראה שליכט צבעוני

שליכט צבעוני מגיע במגוון רחב של טקסטורות ומרקמים וניתן לעשות בו שימוש בכל חלל בבית. שליכט צבעוני בסלון יכניס לבית אווירה מעוצבת ויוקרתית שתעלה את ערך הבית. ניתן להגיע לתוצאות שנעות על קשת רחבה של אפשרויות מגס ועד מעודן.

יישום שליכט צבעוני דורש הקפדה רבה על ביצוע נכון של העבודה וישנם גורמים שונים שכדאי להכיר לפני שאנו מחליטים לעבוד אתו.

  • ראשית יש לקחת בחשבון את המראה הרצוי לנו. אם מדובר על שליכט לחלק החיצוני של הבית אז יש לשאוף למראה חדשני ורענן וישנם סגנונות רבים שאפשר לבחור מבניהם. אין כל סיבה לחשוש מהוספת טקסטורות שישנו את המראה של הבית ללא הכר.
  • הכנת התשתית היא החלק החשוב ביותר והיא תדרוש ניסיון רב ומקצועיות. יש לקרוא את שליכט צבעוני הוראות שימוש היטב ולהבין מה דורש כל שלב בעבודה.
  • חשוב גם להכין מסגרת תקציב שתכיל את מחיר העבודה, סוג השליכט, והכנת השטח על פי הכללים.
  • לעיתים יהיה צורך להסיר שליכט ישן מה שעשוי לעלות יותר כסף.

מחירי שליכט צבעוני

סוג השליכט מחיר משוער
שליכט עד 50 מ"ר 300 ש"ח למ"ר
שליכט עד 100 מ"ר 250 ש"ח למ"ר
שליכט עד 150 מ"ר 220 ש"ח למ"ר
שליכט עד 200 מ"ר 200 ש"ח למ"ר
מחיר למטר לבתים ומוסדות גדולים הכי זול בארץ! דברו איתנו לקבלת הצעת מחיר

היתרונות של צבע שליכט על פתרונות אחרים

העמידות של שליכט צבעוני נירלט הינה גבוהה במיוחד, וברוב המקרים הצבע יכול להחזיק לכם שנים רבות ללא כל שינוי בגוונים שלו. בנוסף לשליכט יש עוד תפקיד מרכזי כאשר הוא יכול למנוע סדקים שנוצרים מסיבות כאלה ואחרות, בין היתר מרעידות אדמה או כל תופעה אחרת שעלולה לגרום לסדקים בקירות. זוהי ההמחשה הטובה ביותר המראה עד כמה החומר הזה עמיד, ומה החשיבות שלו.

שליכט צבעוני מוסיף המון גוון וצבע לבית או למשרד שלכם, כאשר מצד אחד אתם מקבלים פה חומר חזק ועמיד במיוחד. אך מצד שני אינכם צריכים לוותר או לפגוע במראה של החלל שבו הוא נמצא, להפך הוא יכול להוסיף לא מעט עניין למקום שבו הוא נמצא. כל זאת כאשר אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים עושים את העבודה, ומבטיחים לכם את המחיר הטוב ביותר ביחד עם תודעת השירות הגבוהה ביותר.

איך נשמור על הקירות

מדובר על חומר בעל עמידות גבוהה בלחצים גבוהים, והגנה מצוינת מפני מזג האוויר ועל כן שליכט צבעוני במקלחת יהיה בחירה מצוינת שתהווה פתרון לשנים ארוכות. אם אתם גרים הקרבת הים אז מומלץ לפנות אל בעל מקצוע ולבקש ייעוץ בנוגע ליישום של השליכט. ניתן גם לבצע תיקון שליכט צבעוני על ידי שימוש בחומרים מקצועיים פניה לחברה מנוסה שתגיע ותטפל בבעיה.

תיקון שליכט צבעוני

כאשר מדברים על שליכט התיקון שלו דורש מקצועיות וחשיבה מחוץ לקופסא, באמצעות צבעי חיים תוכלו לקבל תיקון איכותי שישלב את השליכט הקיים והחדש ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו מבצעים שימוש במניפת צבעים של טמבור ונירלט על מנת שתוכלו לבחור את השליכט היפה ביותר עבורכם, כאמור תיקון שליכט צבעוני בכל צבע אפשרי, יחד עם זאת רצוי לקבל תמונות של העבודה על מנת להעריך את שווי העלות, המחירים שלנו אטרקטיבים מאוד ואנחנו מספקים שירותי שליכט צבעוני כבר למעלה מעשור בכל רחבי הארץ.

איך עושים תיקון שליכט צבעוני?

קודם כל, חשוב שלא תנסו לעשות תיקון שליכט צבעוני חיצוני או פנימי לבד, מדובר בעבודה שדורשת מקצועיות, לעיתים מדובר בעבודה פשוטה שרק צריך למרוח חומר ולסדר בכמה דקות, ולעיתים מדובר בפרויקט גדול יותר עם סדקים רחבים יותר בקירות בעקבות רטיבות או לחות מהקירות החיצוניים או הפניימים, ולכן חשוב לראות את העבודה, ניתן ליצור איתנו קשר בווצאפ דרך האתר על מנת לשלוח לנו תמונות וכך נוכל להעריך תוך מספר דקות תקבלו הצעת מחיר מהירה ותדע וכמה יעלה לכם לבצע תיקון שליכט צבעוני פנימי או חיצוני.

אז איך ניתן להזמין את אנשי הצוות שלנו אליכם? כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל ליהנות מהשירותים הרבים שאנו מספקים זה לחייג אלינו: 072-3360-899 ותוך זמן קצר תוכלו לקבל את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

שאלות תשובות

icon

המחירים לביצוע עבודת שליכט צבעוני הינם החל מ־300 ש"ח למ"ר

icon

הצוות המקצועי של צבעי חיים מספקים את השירות הנ"ל בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת