צביעת גג רעפים

תוכן עניינים

צביעת גג רעפים – כיצד זה תורם?

אתם גרים בבית עם גג רעפים אך בשנים האחרונות הגג שלכם כבר נראה רע? הגעתם למסקנה שאולי כדאי לעשות משהו בנידון? אם כך, אין כל צל של ספק שאתם צודקים, כי הבית שלכם מתחיל בגג שלו. גג רעפים הינו עניין מורכב, מסובך ומעוצב מאוד שאנחנו לא רואים בכל מקום. לכן, אם כבר קניתם בית עם גג רעפים, או שהתקנתם בעצמכם רעפים לפני כמה שנים, למה שלאת תעשו הכול כדי לטפח את הגג המקסים הזה? מה שכן, כדאי לדעת שבמקרה של צביעת גג רעפים זה לא באמת משהו שתוכלו לעשות לבד.

בניגוד להרבה עבודות צביעה וסיוד אחרות שאפשר לעשות בבית, כאשר מדברים על צביעת רעפים אנחנו רואים שדרושה כאן מומחיות ספציפית ביותר. מעבר לכך שבמקרה של צביעת גג רעפים קיים אתגר הגופה שצריך להתמודד איתו, יש גם צורך לדעת כיצד נכון לצבוע רעפים ואיך לבצע בפועל את העבודה. זו הסיבה שבגללה אנחנו מציעים לכם לפנות אל הטובים ביותר, כי אין כל טעם לעשות עבודה חובבנית בעניין.

צביעת גג רעפים במחיר מדהים – החל מ־7,000 ש"ח
צובעים את כל סוגי הגגות: חרס, צפחה, בטון, פלדה, ועוד
שירותים בפריסה ארצית בכל הארץ
לפרטים נוספים וקבלת הצעה חייגו: 072-3360-899

כמה באמת עולה צביעת גג רעפים?

אי אפשר לדבר על צביעת גג רעפים ולא לחשוב גם על העלויות, ולכן ברור מדוע מחירון צביעת רעפים זה נתון שיכול לעניין אתכם ולהשפיע על החלטתכם בנושא. כדאי שתדעו שיש כמה גורמים שונים שיכולים להשפיע על העלות הסופית של עבודה כזאת, כמו לדוגמא:

  • הסוג – מאיזה רעפים מורכב הגג ועד כמה הם חדשים או ישנים
  • הגודל שלו – עד כמה הוא גדול ועל איזה שטח מדובר
  • הגישה לגג – האם היא נוחה או שיש צורך להשתמש בסולמות מיוחדים או מנופים
  • מפלסים – כמה מפלסים של רעפים יש בגג
  • שיפוע – על איזה שיפוע מדובר

צביעת רעפים – מחירי צביעת גג רעפים

סוג הגג עלות משעורת
100 מטר החל מ-7000 ש"ח
200 מטר החל מ-12,000 ש"ח
300 מטר הצעת מחיר בטלפון בלבד
צביעת גג רעפים בגוון לבחירתכם האישית דברו אתנו לקבלת מחיר

חשוב להבין שאין מחיר אחיד וקבוע בכל מה שנוגע לצביעה של גג רעפים. יתרה מכך, כדי להבין כמה אתם עומדים לשלם על השירות הזה צריך להזמין איש מקצוע שיבדוק את המקום, יוכל לתת לכם ייעוץ ובסופו של דבר גם הצעת מחיר מסודרת.

צביעת גגות רעפים זו עבודה למומחים של צבעי חיים

אומנם צביעת רעפים מחיר זה נתון חשוב, אך עוד דבר שכדאי לקחת בחשבון כאשר חושבים על צביעת גגות רעפים, זה שהעבודה הזאת צריכה להתבצע בצורה מושלמת. אין כאן מקום לטעויות ואין כל סיבה להזמין שירות כזה מחברה שלאנשי המקצוע שלה אין את הניסיון הדרוש. לכן, אם אתם רוצים להזמין חברה שתבצע עבודה מושלמת ואם חשוב לכם לשלם מחיר הוגן, הכתובת הנכונה היא חברת צבעי חיים. החברה עוסקת בתחום הצביעה על גווניו השונים מזה שנים, כך שבין אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר עבור צביעת גג רעפים ובין אם תרצו לקבל כל הצעת מחיר אחרת כדאי שתתקשרו עוד היום. בנוסף לכל אלה, כמובן שאפשר להבין אתכם אם אתם רוצים לקבל שירות שיהיה כמה שיותר אדיב ואם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם עומדים שעות ומחכים לאנשי המקצוע שיגיעו. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תעשו חיפוש מהיר באינטרנט, תגלו שכל חוות הדעת שתקראו לגבי

צבעי חיים הינן חיוביות ביותר. זה אומר שזה לא משנה לאיזו עבודת צביעה אתם זקוקים, שכן בכל מקרה, כאשר הטובים ביותר צובעים עבורכם התוצאה תהיה נפלאה. חבל להזניח את גג הרעפים כי גג יפה ומושקע תמיד גורם לבית להיראות הרבה יותר טוב, ואין ספק שבמקרה של גג רעפים זה בא לידי ביטוי.


שאלות תשובות

icon

המחיר לצביעת גג רעפים עומד על החל מ־7,000 ש"ח

icon

צבעי חיים מספקת עבודה איכותית ויסודית. לכן, אנחנו גם מספקים אחריות מלאה על כל סוגי העבודות שלנו

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת