צביעת דלתות פנים

תוכן עניינים

כרגע צובעים דלתות רק באזור הצפון

דלתות רבות מלוות אותנו ברחבי הבית. הן נמצאות בכל מקום – בכניסה לבית, בפתח החדרים השונים, בארונות או בתנורים. הדלתות מאפשרות לנו לשמור על סדר וניקיון, חלקן מגינות עלינו ושומרות על פרטיותנו. כדי להחזיר להן טובה תחת טובה, אנו מחויבים לשמור על הדלתות, לתחזק אותן ומדי פעם להזמין שירותי צביעת דלתות פנים מטעם צבעים מקצועיים. אחת השאלות הגדולות שנשאלות היא כמה עולה לצבוע דלתות.

צביעת דלתות פנים במחיר מדהים – החל מ־499 ש"ח
צובעים את כל סוגי הדלתות: דלתות לחדרים / דלתות פנים / מתכת ועץ
מהיום לא צריך לקנות – חידוש דלתות באמצעות צבע מקצועי

לקבלת הצעה חייגו עוד היום: 072-3360-899

צביעת דלתות פנים

צביעת דלתות פנים מהם מחירן של הדלתות

צביעת דלתות פנים מחיר משתנה בהתאם למצבה של הדלת והחומר שמננו היא עשויה. למשל, חברה המציעה צביעת דלתות יכולה להציע את שירותיה במחיר הנע בין 300 ל-1,000 שקלים לדלתות עץ, פנדור, מתכת, פלדלת וסוגים נוספים. כמו כן, המחיר יכול לכלול גם הדבקת טפטים, כך שפעולה כמו חידוש דלתות פנים מחירים יכולים להיכלל בתוך המחיר שנקבע מראש.

מה צריך לדעת לפני שצובעים דלת פנימית

צביעת דלתות פנים ומשקופים היא מלאכת מחשבת השמורה למקצוענים. אך לפני ביצוע הצביעה, עלינו להביא בחשבון כמה עניינים משמעותיים:

  • הדבר הראשון שיש לעשות הוא להחליט אם לבצע את הצביע באופן עצמאי או דרך חברה מקצועית. צביעת דלתות עשה זאת בעצמך נפוצה בקרב אנשים רבים המעוניינים לחסוך בכסף. ואכן, אם יש לכם ניסיון בפעולה כמו צביעת דלתות פנים, אתם יכולים בהחלט לבצע אותה. אך אם אתם מחזיקים את מברשת הצביעה בפעם הראשונה בחייכם, כדאי לקרוא למקצוענים. הם כבר יראו לכם את העבודה ואף יתנו טיפים מקצועיים.
  • מעבר למקצועיות, חשוב לזכור שפעולה כמו צביעת דלתות פנים דורשת זמן, כך שאם אינכם יכולים לקחת חופש מהעבודה, צבעי מקצועי ישמח לסייע לכם.
  • פנו משטח עבודה נוח לצבעי – אם הזמנתם שירותי צביעת דלתות פנים, זה הזמן לפנות מהדלת את כל הפריטים הבלתי נחוצים דוגמת רהיטים, שטיחים או תמונות.

הכלים של הצבעי

צביעת דלת עץ ישנה דורשת שימוש בכלים מיוחדים. צבעי המתמחה בעבודת צביעת דלתות פנים משתמשים נכונה בכלים השונים. שפכטל עץ, למשל, מיועד לתיקונים כמו מילוי חורים. נייר לטש מיועד לשיוף של תיקונים שביצע הצבעי באמצעות השפכטל ולהחלקה של פגמים. כלים כמו רולר ומברשת קטנה משמשים לצביעה ולהברשה.

נוסף על כך, כאשר הצבעי מבצע צביעה וחידוש של דלת, הוא משתמש בשני צבעים עיקריים. הצבע הראשון הוא צבע בסיס המיועד להכנת משטח צביעה במצבים שבהם עץ הדלת חשוף. הצבע השני הוא צבע שמן. הצבע החדש שבו מעטרים את הדלת. על פי רוב, צבע שמן על בסיס מים נחשב לאיכותי יותר. באמצעות שימוש בכלים מיוחדים, חידוש דלתות עץ מעולם לא היה מקצועי יותר.

תנור שמיועד לצביעה

לעתים ניתן לבקש מהצבעי לבצע צביעת דלתות פנים בתנור. מדובר בדרך כלל בדלתות פלדה חזקות המשמשות אותנו לשנים ארוכות. לצביעה שכזו כמה יתרונות משמעותיים: היא חסכונית, ניתן להתאים את סגנון הצביעה למראה הכללי של הדלת, והיא מספקת מראה חלק ועמיד.

רוצים לשמוע עוד על צביעה בתנור או על צביעת דלתות פנים? בחברת צבעי חיים תוכלו לקבל את כל הפרטים. התקשרו עכשיו ל-072-3360899.

שאלות תשובות

icon

מחירון צביעת דלתות פנים הינם החל מ־499 ש"ח

icon

אנחנו, חברת צבעי חיים, צובעים את כל סוגי הדלתות: דלתות פלדלת, פנדור, דלתות מעץ, מפלדה, וכל סוגי הדלתות

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת