צביעת ארונות מטבח

תוכן עניינים

למה כדאי לצבוע את ארונות המטבח?

המטבח הישן מתחיל להראות לא מושך במיוחד, הצבע דוהה וישנם כתמים רבים שלא ממש עושים לנו חשק לבשל שם. צביעת ארונות מטבח היא דרך מצוינת על מנת לחדש את החלל הזה שאנו עושים בו שימוש כמעט בכל יום מימי השבוע. צביעת ארונות מטבח מחיר היא לא יקרה במיוחד ועשויה אפילו לחסוך לכם כסף רב שאותו הייתם מוציאים על החלפת המטבח שלכם בחדש. יש מגוון של אפשרויות וצבעים שאפשר להשתמש בהם כך שהצבע יהיה בדיוק לשביעות רצונכם.

צביעת דלתות מטבח בתנור תביא לתוצאות מעולות וגימור מושלם. הצביעה בתנור היא שיטה חדשנית למדי, וכדאי מאוד ליצור קשר עם חברה שעושה שימוש בשיטת צביעה זו. גם אם מדובר על צביעת מטבח קיים אין כל בעיה להביא את המטבח למצב שהוא יראה כמו חדש, אין זה משנה אם הוא נמצא בבית כבר שנים רבות עדיין ניתן לשפץ אותו ולשדרג מאוד את המראה של חלל זה.

צביעת ארונות מטבח במחיר מדהים – החל מ־100 ש"ח
עבודת צביעה בפריסה ארצית בכל הארץ
צובעים את כל סוגי ארונות המטבח: עץ, קרמיקה, מתכת
חומרים מצוינים לצביעה – טמבור ונירלט
למידע נוסף חייגו עוד היום: 072-3360-899

צביעת ארונות מטבח

ואם מדובר על ארונות פורמייקה

ניתן כיום להתגבר גם על ארונות אשר מצופים בפורמייקה המוכרת. בעבר נהגו לעשות שימוש רב בפורמייקה בבית וכיום ישנם מטבחים רבים אשר הפורמייקה שולטת בהם. צביעת ארונות פורמייקה נעשית על ידי שימוש בשיטות ייחודיות כאשר בסופו של דבר התוצאה היא מפתיעה כל אחד.

אם אתם מעוניינים לבצע צביעת ארונות מטבח בסגנון עשה זאת בעצמך, ככל שמדובר על פורמייקה, על מנת ליישם את הצבע יש לנקות היטב את הארונות מכל סוג של לכלוך או שמן שנדבק אליו. לאחר מכן יש לעבור על כל הארונות ולשייף אותם היטב מבלי לפספס אף נקודה. עבודה זו היא מפרכת ומייגעת ולא בטוח שכדאי לנסות לבצע זאת בכוחות עצמכם. בהמשך יהיה עליכם למרוח את הפרימייר או כל צבע יסוד אחר שמתאים וזאת על מנת להבטיח שהצבע הסופי ידבק כמו שצריך וגם יחזיק מעמד. צביעת ארונות מטבח כרוכה לעיתים בצביעה של כמה וכמה שכבות על מנת להגיע לכיסוי סופי.

צביעת ארונות מטבח – רואים תוצאותצבעי לארונות מטבח

אם אתם רוצים לראות את התוצאה אחרי הצביעה, תוכלו להיכנס לאחד מאתרי האינטרנט ולצפות בצביעת ארונות מטבח לפני ואחרי. כך יהיה לכם מושג כל שהוא לגבי התוצאה שניתן להשיג ותוכלו להחליט אם זה מתאים לכם או שלא. אין זה משנה אם מדובר על צביעת ארונות מטבח צפון, מרכז או דרום. המחיר הוא זהה בדרך כלל. צביעת ארונות מטבח ניתן לעשות לקראת החגים, במסגרת שיפוץ דירה או בכל הזדמנות אחרת. לאחר הצביעה יש לתת לצבע להתייבש ולאחר מכן ניתן להשתמש בארונות המטבח באופן רגיל.

כדאי לערוך סקר שוק ולראות מה המחירים אשר ניתן למצוא כרגע. בסופו שדבר המחיר צריך לכלול עבודה של בעל מקצוע איכותי שלא מתפשר על איכות העבודה.

 להזמנת צבעי ארונות מטבח לבית שלכם עוד היום, חייגו: 072-3360899

שאלות תשובות

icon

המחירים של צביעת ארונות מטבח עומדים על החל מ־100 ש"ח

icon

אנחנו, חברת צבעי חיים, מספקים גם שירותי צביעה למגוון רחב של רהיטים: במטבח, בסלון, או בחדרי השינה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת