צביעת דירה 3 חדרים

תוכן עניינים

הכירו את השירות של צבעי חיים – שירות שיחסוך לכם כסף

שלום, ברוכים וברוכות, הבאים והבאות, לכל מי שמעוניין לשדרג את הדירה שלו. הדרך לעשות זאת בקלות, ללא הוצאות עתק ומבלי שתיאלצו להקפיא את חייכם למשך זמן מה, היא באמצעות הצבע. המדריך הבא יגלה לכם את כל שצריך לדעת על צביעת דירה 3 חדרים.

צביעת דירת 3 חדרים – בואו נדבר על המחירים

צביעת דירה בזול היא אפשרית, אך שימו לב שמחיר נמוך באופן שערורייתי הוא נורת אזהרה שקשה שלא להירתע ממנה. היא עשויה להעיד על טיב עבודתו של הצבעי. במקרה שכזה, בחנו את תיק העבודות שלו כדי להתרשם מאיכות העבודות וכן חפשו היטב המלצות. וחזרה לעניינו. צביעת דירה 3 חדרים מחיר צפוי לנוע בין 1800 – 2400 ₪. המחיר כאמור מושפע מגודלו של החלל, ממצב תחזוקתו ומגורמים נוספים.

צביעת דירה 3 חדרים במחיר מטורף של החל מ־1,000 ש"ח
20 שנות ניסיון בעבודות שיפוצים וצביעה לקהל הפרטי
אחריות על העבודה ושירות אישי במקום
למידע נוסף חייגו עוד היום: 072-3360-899

דוגמא לצביעת דירה 3 חדרים

  • מחיר צביעת דירה 4 חדרים מן הסתם עולה, וצפוי לנוע בין 2400 -2800 ₪.
  • מחיר צביעת דירה 5 חדרים נע בין 2800 – 3200 ₪.

מחירון שירותים ייחודיים – לחצו לכניסה

מחיר צביעת דירה 3 חדרים מושפע גם מעבודות צבע יחודיות.

כך למשל, מחיר צביעת חדר השירותים צפוי לעלות בין 800 ל-1200 ₪ ולכלול צביעת תקרה ושימוש בטיח מיוחד כדי לחזק את עמידותו של הצבע.

צביעת חדר האמבטיה צפויה לעלות בין 600 ל-1200 ₪. המחיר כולל צביעת אמבטיה אקרילית – מדובר בתהליך יחודי שבו האמבטיה עוברת תהליך חידוש וצביעה באקריל, החומר בעל היתרונות הרבים – עמידות וחוזק, דוחה כתמים ועובש, מונע החלקה וחלודה ומאריך את חייה של המקלחת. מלבד צביעת האמבטיה, התהליך יכלול תיקון קירות מפוצצים וחלודה באמצעות טיח מיוחד שנועד לחזק את הקיר. המחיר כולל חדרי אמבטיה 5 על 5 מ' בלבד. מטרים נוספים יחשבו בעלות נוספת.

אפקט סהרה

צביעת דירה 3 חדרים במקרים רבים כוללת את צביעת הסלון. מחיר צביעת הסלון נע בין 1000 – 1400 ₪ וכולל מגוון צבעים מיוחדים שיוצרים אפקטים מרהיבים. האפקט הלוהט של העונה הוא ללא ספק אפקט הסהרה שיוצר אפקט מדברי מיוחד בשלל גוונים.

מחיר צביעת דלתות צפוי לעלות בין 300 ל- 1000 ₪ והוא כולל חידוש דלתות עץ, פלדלת, מתכת, פנדור ומגוון סוגים נוספים. בתוספת תשלום ניתן להדביק מדבקות טפט מיוחדות כדי לשדרג את הדלת לשיקית ונועזת או אלגנטית ומודרנית.

צביעת ארונות המטבח נעה בין 100 – 300 ₪ לפריט אחד בלבד. כך ניתן לשדרג בקלות את פריטי הריהוט במטבח ולהפיח בהם רוח חיים מחודשת.

צביעת חדר המדרגות תנוע בין 1000 – 9000 ₪ בקומה אחת בלבד.

חיים הצבעי לשירותכם תמיד

עבודות צבע, כגון צביעת דירה 3 חדרים, הן עבודות שמותירים בידי המומחים. חיים וצוות הצבעים המומחים העובדים עמו בחברה צבעי חיים, יספקו לכם עבודה איכותית במחירים הוגנים ושקופים ושירות ידידותי ומקצועי.

צרו קשר לצורך פרטים נוספים – 072-3360899 כדי להתחיל את תהליך שדרוג ביתכם.

שאלות תשובות

icon

המחיר שאותו תרצו לשלם עבור צביעת דירה 3 חדרים עומד על החל מ־1,000 ש"ח

icon

התשובה היא כן. אנחנו, צבעי חיים, מספקים עבודות שפכטל ותיקונים לפני הצביעה, במידת הנדרש

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת