צביעת דירה 4 חדרים

תוכן עניינים

צביעת דירה 4 חדרים – מבלי להוציא הון עתק

מעוניינים לשפץ את הבית מבלי להוציא הון עתק? הדרך לעשות זאת היא באמצעות צבע. שמעתם נכון, הנה כל מה שעליכם לדעת על צביעת דירה 4 חדרים כדי שגם הדירה שלכם תשודרג כהוגן. יחד עם הצוות המקצועי של צבעי חיים, תוכלו לבצע את השיפוץ בעלויות ריאליות, נורמליות, מבלי "לפרק" תוכניות חיסכון או הון עצמי. במחיר של החל מ־1250 או כמה אלפים תוכלו לבצע שיפוץ של דירת 4 החדרים שלכם. במטבח, בחדרים השינה, בשירותים, ועוד.

איך בוחרים צבעי לצביעת דירה 4 חדרים?

בעידן המודרני, ישנו מדריך לכל דבר ברחבי הרשת ואפילו מדריך המדריך כיצד ליצור מדריכים. בין שלל המדריכים השונים, מופיעים רבים המסבירים כיצד לבצע צביעת דירות. חשוב לציין שאמנם באופן עקרוני ניתן לצבוע את הדירה לבד, אך היא דורשת הבנה מעמיקה ונרחבת בתהליכי הצביעה ואף אבזור בציוד משוכלל ומקצועי ובצבעים איכותיים מאוד. ייתכן שחלל קטן מאוד הוא אפשרי לצביעה באופן עצמאי, אך צביעת דירה 4 חדרים תהפוך למשימה מורכבת מאוד. זאת ועוד, סביר להניח שהזמנת צבעי מקצועי תעלה לכם פחות כסף, וללא ספק פחות זמן, מביצוע העבודה בעצמכם.

עבודה בלתי מקצועית עשויה לפגום בקירות ולהוביל לקילופם וחמור מכך, להתפתחויות של כתמי עובש ולכלוכים. אלו מהווים פגם תברואתי רציני.

לכן, כדי לבחור בצבעי שיבצע צביעת דירה בזול ובמחיר הוגן, יש לבצע חיפוש מושכל ברחבי הרשת. כן, מקור המידע הבלתי נדלה שלנו. חיפוש ברחבי גוגל או ברחבי הרשתות החברתיות יוביל למגוון צבעים ואנשי מקצוע שונים. זכרו שחשוב לבחור במקצוען בעל ניסיון ולבדוק זאת בקפידה. צבעי רציני צפוי לצרף באתר העסק שלו תמונות עבודה שיעידו על טיבו וכן לצרף המלצות של לקוחות מרוצים.

ברחבי הפייסבוק ניתן למצוא המלצות של צרכנים – בפורומים ובקבוצות שונות ואף בעמוד העסקי של נותן השירות.

צביעת דירה 4 חדרים החל מ־1250 ש"ח רק אצל צבעי חיים
ניסיון רב בצביעה של 20 שנות ניסיון בתחום
שירות בפריסה ארצית ברחבי הארץ
למידע נוסף חייגו עוד היום: 072-3360-899

צביעת דירה 4 חדרים

מחירי צביעת דירת 4 חדרים – רק בחיים המחיר אחיד

מחיר הצביעה משתנה בהתאם לחלל, לנראותו ולרמת תחזוקתו. צביעת דירה 4 חדרים מחיר צפוי לעלות בדרך כלל בין 2400 – 2800 ₪.

מחיר צביעת דירה 100 מטר צפוי לעלות 4500 – 6000 ₪. המחיר מושפע מחומרי הצבע ומאופי העבודה.

כמובן שמחיר העבודה הסופי של צביעת דירה 4 חדרים מחיר תלוי בגורמים רבים. במקרים רבים, נדרשות תוספות תשלום על שירותים ייחודיים.

צביעת חלל השירותים צפויה לעלות בין 800 ל-1200 ₪ והיא כוללת שימוש בטיח מיוחד.

צביעת חלל האמבטיה צפויה לעלות בין 600 ל-1200 ₪ לחדרי אמבטיה עד 5 על 5 מטרים בלבד והיא כוללת את צביעת האמבטיה בחומר אקרילי, הנחשב לעמיד וחזק במיוחד וכך יאריך את חייה של האמבטיה וכן ימנע הצהבה והחלקה. מלבד זאת, העבודה תכלול תיקון חלודה, תקון קירות מפוצצים ושימוש בטיח מיוחד שנועד לחזק את הקיר ולמנוע התפתחויות של עובש ולדחות רטיבות.

צביעת הסלון צפויה לעלות בין 1000 ל-1400 ₪ והיא מאפשרת בחירה בין קטלוג צבעים מרהיבים ומגוון אפקטים שישדרגו כהוגן את הסלון.

להזמנת צבעי לצביעת דירה 4 חדרים, אתם חייבים את המומחים של צבעי חיים.
המתחייבים לזמינות עבודה, שירות, איכות, ומעבר לכל מחיר הוגן תחת פיקוח, רוצים לקבל פרטים נוספים אודות החבילות המיוחדות שלנו בצבעי חיים? חייגו אלינו עוד היום לקבל פרטים נוספים, נשמח להעניק לכם שירות בטלפון: 072-3360899

צביעת דירה לפי חדרים:

שאלות תשובות

icon

המחיר של צביעת דירה 4 חדרים הינו החל מ־1250 ש"ח

icon

התשובה היא כן. צבעי חיים, מספקת את שירותיה בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת