איך להשאיר את הדירה נקייה לאחר צביעה?

תוכן עניינים

הגעתם למסקנה כי אתם מוכרחים להכניס קצת צבע לדירה? במקום לשפץ את הדירה כולה, תוכלו לצבוע אותה באופן נקודתי באזורים שונים. אך אם לא צובעים את הדירה בצורה הנכונה, התוצאה הסופית תהיה רחוקה מהתוצאה הרצויה. הבעיה העיקרית תהיה כאשר יהיה עליכם להתמודד עם כמויות גדולות של לכלוך. מיד אחר שתסיימו את הצביעה של הדירה, תצטרכו להתחיל לנקות את הדירה ולהוריד כתמי צבע. קיימות כל מיני שיטות שונות שיאפשרו לכם לצבוע את הדירה בצורה אפקטיבית שלא משאירה אחריה לכלוך. כל אחד מהטיפים האלה יאפשר לכם להנות מהתוצאה הסופית מיד עם סיום צביעת הדירה. 

 

הרחיקו את הרהיטים מהקירות

בשלב הראשון יהיה עליכם להרחיק את הרהיטים מהקירות שאותם אתם צובעים. ככל שהרהיטים יהיו יותר רחוקים מהקירות, כך הם יישמרו יותר נקיים. גם אם אחד מהרהיטים התלכלך, חובה לנקות אותו במהירות כדי למנוע מצב שבו הצבע יהפוך לקבוע. אך אם תרחיקו את הרהיט מהקיר תוכלו למנוע ממנו להתלכלך מהצבע עצמו או מהאבק במהלך העבודה. הספה התלכלכה? לניקוי בתים בתל אביב לחצו כאן ותוכלו להיות רגועים. לא תמיד תוכלו לנקות את הרהיטים שהתלכלכו בעצמכם.

 

תכסו את הרצפה עם קרטונים

חוץ מהרהיטים השונים בבית, גם הרצפה עצמה עלולה להתלכלך במהלך הצביעה. הדרך הכי טובה למנוע מצב שבו יהיו כתמי צבע על הרצפה היא פשוט לשים קרטונים. את הקרטונים תפזרו בסמוך למקום שבו אתם עובדים שתוכלו לבצע את העבודה בחופשיות. במקום לחשוב פעמיים מה יקרה אם הצבע ילכלך את הרצפה, תוכלו לעבוד בחופשיות. החופשיות שבה אתם עובדים תאפשר לכם להשיג את התוצאה שאתם כל כך רוצים להשיג מבחינת הצביעה. 

 

תבצעו את הדירה בנחת

לעיתים הלחץ שלכם הוא זה שגורם לכם לצבוע את הדירה בצורה לא מבוקרת. במקרה כזה בגלל שתרצו להספיק לצבוע את הדירה במהירות, המצב עלול לצאת משליטה. אנו מציעים לכם לקחת נשימה עמוקה, תבינו כי הרצון שלכם לסיים את העבודה במהירות יעשה בדיוק ההפך. במקום לסיים את הצביעה במהירות, תמצאו את עצמכם עוד צריכים לנקות את הדירה בסוף העבודה. תבצעו את הצביעה בנחת, כך תוכלו להנות ממנה וגם להרוויח לא מעט לאחר מכן.

 

צובעים ומיד אחר כן מנקים

סיימתם לצבוע קיר מסוים בבית? מיד אחרי שאתם מסיימים לצבוע חלק מסוים יהיה עליכם לנקות את האזור שבו צבעתם. אל תחכו עם הניקוי של הדירה אחרי שתסיימו את הצביעה כי זה יהיה בעייתי. אם מנקים ישר אחרי שמסיימים לצבוע אזור מסוים, הכל הופך להיות פשוט בהרבה. הצבע לא נדבק לרצפה או לרהיטים, והתוצאות יהיו בדיוק כמו שאתם תמיד רציתם שהן יהיו. רק תוודאו שסיימתם לצבוע אזור מסוים, כי לא תרצו לחזור לצבוע אותו לאחר מכן שוב.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת