איך לצבוע ולעצב את הבית כמו בפינטרסט?

תוכן עניינים

פינטרסט היא הרשת הוויזואלית המסקרנת לקבלת השראה לעיצובים.
רבים, אשר ניגשים לתהליך עיצוב של דירה או בית, פותחים את הפינטרסט ומייצרים לוחות ונועצים פריטים על פי לפי סוגים שונים של אובייקטים או חללים בסגנונות וקונספטים מעניינים.
הבתים בפינטרסט נראים תמיד חלומיים ובלתי מושגים, כאילו לקוחים מאולם תצוגה מדוגם של חברת יוקרה, אבל האמת היא שכל אחד יכול לעצב בית שייראה פוטוגני, מזמין ואטרקטיבי בפינטרסט בשילוב הנכון בין יצירתית ופונקציונאליות.

לפניכם מספר טיפים: איך לבחור את הסטייל המוביל, לגבש תמה מרכזית, לבחור סכמת צבעים, לשלב בין רהיטים לאביזרים משלימים וליצור בית מעורר השראה שאחרים ירצו להעתיק מכם:

להכניס הביתה את העיצוב הנורדי


הוא נקי, הוא על-זמני, מינימליסטי ושובה את הלב – הסגנון הסקנדינבי הנורדי כבש את סצנת העיצוב הישראלית על אף המרחק הגיאוגרפי וההבדלים בטמפרטורה.
לעיצוב זה, המאופיין בקווים ישרים, צביון נקי מאופק ומעודן, סכמת גוונים בהירה, חומרי גלם טבעיים כמו אורן וליבנה לצד מתכות בעיצוב מדויק בדקיקות ייחודית, יש השפעה מרגיעה על המרחב והוא יכול ליצור תחושה של חלל גדול, מרווח ומואר – הרבה יותר מכפי שהוא באמת.
העיצוב הסקנדינבי, כפי שאפשר לראות בפריטים הניתנים למכירה באתר https://www.bringithome.co.il, שם דגש על פונקציונאליות ופרקטיות מבלי להתפשר על אסתטיקה – פריטים ואובייקטים תכליתיים לצד טקסטיל רך ומלטף.

האור עושה הבדל


לתאורה יש כוח משמעותי ביצירת אטמוספירה נעימה וכן בהדגשת פריטי אומנות והעמדת אובייקטים באור מחמיא במיוחד. נהוג לבסס במרחב הביתי כ-3 יסודות מרכזיים של תאורה: היקפית ועילית, שמכסה שטח רחב ככל שניתן, תאורה מכוונת וממוקדת מטרה שנועדה להאיר שטח ייעודי באור נוסף ותאורת מבטא שמטרתה להדגיש פריטי נוי למיניהם ולתרום לאווירה במרחב. תוכלו לבחור גופי תאורה אומנותיים בטאץ' פיסולי, שיוסיפו נופך קסום למרחב הכולל ואף להתקין מראות מדוגמות ומעוצבות מול מקורות אור על מנת להעצים את התאורה במיוחד בחללים צרים כמו מבואה או מסדרון. 

סוד הצבע


בחרו בקפידה את הצבעים שיהוו מעטפת לחללי הפנים. זכרו – צבעים בהירים מייצרים מיד תחושה של מרחב פתוח, מואר ואוורירי כמו שנהוג בבית בשיק סקנדינבי בעוד גוונים כהים בעלי רושם דרמטי ויכולים להעניק עומק.
לרוב נהוג לבחור קיר כוח אחד שיהווה מוקד אסטרטגי שימשוך את תשומת הלב ועליו גם למקם יצירת אמנות מעניינת, מדף מרחף, קוביות תלויות או מסך טלוויזיה.
ניתן לייצר קונטרסט בין קירות בהירים לפריטי ריהוט מעוצבים במראה נועז וססגוני יותר.
נסו ליצור משחק בין מרקמים וטקסטורות – חיפויים מחוספסים בקונטרסט לקיר בגוון מאט אחיד ובגימור חלק.  

לעצב בטאץ' טבעי


הדרך הטובה ביותר להכניס את הטבע פנימה במיוחד אם גרים בלב העיר הגדולה היא באמצעות צמחייה ביתית עשירה כאשר יש מגוון מסחרר של צמחים שמתאימים לבתים כולל עציצים מעוצבים להצבה על אדן החלון, ספסל, מדפים, שולחנות או אפילו לתלייה ושזירה ושיבוץ במוקדים שונים. 

להלביש את הבית בסטייל אחר


הלבשת הבית אף היא תורמת מאוד לתחושת הנינוחות בחלל כאשר אפשר לייצר חציצה בין אזורים שונים בבית באמצעות שטיחים שתוחמים את המרחב או נפרשים למרגלות הספה והמיטה, לתלות ווילונות שיוסיפו מעטפת של רכות ויכסו את הפתחים, כריות נוי לנקודת צבע חיננית על גבי פריטים שונים, כיסויי ספה בטקסטורות בעלות נפח ועוד.

לאחסן ובאסתטיקה


פתרונות אחסון מהווים חלק אינטגרלי מכל חלל כי בית הוא מקום שחיים בו ובאופן טבעי הוא נוטה להתבלגן ולכן, כדאי לבחור פתרונות אחסון מדוגמים ומסוגננים שישתלבו במרחב בהרמוניה.
מדפים לתלייה, שידות קומפקטיות, שולחנות עם מגירות, ארגז מצעים וכל פריט שיהווה פריט דקורטיבי שעומד בפני עצמו כולל איכות פונקציונאלית לשימושם של הדיירים. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת