איך לשפץ את הבית בעזרת תאורת חוץ

תוכן עניינים

תאורת חוץ היא דרך מצוינת לעצב מחדש את הבית שלכם. היא גם יכולה לעזור לכם לחסוך כסף בחשבונות החשמל, במידה שאכן בוחרים נכון את התאורה. ישנן דרכים רבות להשתמש בתאורה זו ולגרום לבית שלכם להיראות יפה יותר, החל משימוש בה כמאפיין דקורטיבי או כאלמנט אדריכלי.

מבחינת גווני התאורה עצמם, השתמשו בגווני צבעים המתאימים לצבע של הבית. למשל, אם יש לכם אלמנטים של עץ בדירה, גווני תאורה צהובים יכולים מאוד להחמיא לעץ. כמו כן, השתמשו בסוגים שונים של נורות לאזורים שונים בבית כדי ליצור ניגודיות מסוימת בעיצוב הכללי. המלצה נוספת היא להציב אורות במקומות אסטרטגיים כגון ליד דלתות וחלונות, מקומות עם צמחייה שצריכה תאורה מחמיאה וכו'. ואם יש לכם דק או פטיו, השתמשו גם שם באורות כדי שהאורחים יוכלו ליהנות בלילה מישיבתם בחוץ. 

מה צריך לדעת על עיצוב בית בעזרת תאורת חוץ? 

תאורת חוץ היא דרך מצוינת להוסיף אווירה ולגרום לבית להיראות מזמין יותר. זה גם יכול לעזור להפוך את הבית לחסכוני יותר באנרגיה. אם תרצו לחסוך באנרגיית חשמל, תוכלו למשל להתקין תאורת חוץ עם דימר (עמעם) ולקבוע תמיד את עוצמת התאורה בעצמכם. 

זכרו, במובן מסוים, הצעד הראשון לשיפוץ הבית שלכם הוא להחליט מה אתם רוצים להשיג עם השיפוץ. זה יעזור לכם לבחור את גופי התאורה הטובים ביותר עבור העבודה. החלטה חשובה נוספת שתצטרכו לקבל, היא: היכן אתם רוצים את האורות שלכם ואילו סוגי תאורות תרצו? אתם יכולים ללכת על נברשת מסורתית או ללכת על משהו מודרני כמו נורות LED.

עיצוב הבית: תתחילו בקטן והמשיכו משם 

בשורה התחתונה, הדרך הטובה ביותר לשפץ או לעצב את הבית היא להתחיל בקטן ולהתקדם למעלה. לדוגמה, אם אתם מחפשים להתקין תאורה חיצונית סביב אזור החצר שלכם, התחילו בהתקנת אורות סביב קצוות החצר ולאחר מכן הוסיפו עוד אורות ככל שתתקדמו.

כמו כן, תשקלו כמה אור אתם צריכים – יותר מדי אור יכול להיות מסנוור, בעוד שמעט מדי יכול להקשות על האורחים לראות היכן הם נמצאים. במילים אחרות, תמצאו את האיזון הנכון של כמות האור שתרצו אצלכם. 

תאורת חוץ – לא רק עניין אסתטי 

הרבה אנשים בוחרים היום בתאורת חוץ כדי לעצב את בתיהם. עם זאת, בפועל, לא מדובר רק באסתטיקה של בית, אלא גם בבטיחות. בעזרת תאורת חוץ תוכלו ליצור אווירה שמתאימה לצרכים שלכם, אבל גם לראות היכן אתם דורכים. בבואכם לעצב את הבית שלכם, עליכם לחשוב על המטרה של כל חלק בבית על מנת להפוך אותו לפונקציונלי ויפה, אך גם בטיחותי. 

לדוגמה, אם יש לכם גינה, אז אתם צריכים להשתמש בגופי תאורה שיאירו את הגינה בזוהר רך, כדי לא להפריע לצמחים, אבל בעוצמת אור מספיק גבוהה כדי שאף אחד לא ידרוך בגינה. הקפידו על האיזון הנכון של התאורה בביתכם ומסביבו. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת