איך מתחילים לעצב משרד?

תוכן עניינים

עיצוב מבנה מכל סוג שהוא, יש לו משמעות והשפעות שחורגות מהעיצוב והנראות של המקום. אנשים רבים נוהגים להסתכל על עיצוב מבנה אך ורק מנקודת מבט של "איך זה נראה", אך כפי שאנחנו יודעים, זה הרבה מעבר לכך. מאחר ולעיצוב יש משמעות והשפעות על הדרך בה נתנהל במקום, ועל הדרך בה הוא ישרת אותנו. 

אחת הדוגמאות הטובות לכך בא לידי ביטוי בתחום של עיצוב משרדים. אומנם כשאנחנו ניגשים לעצב משרד מסוים, אז באופן טבעי המטרה שלנו שהעיצוב יאפשר לנו ליהנות ממשרד יפה, מעניין, מקורי ומסודר, אך לעיצוב משרד יש תפקידים נוספים. למשל, הוא אמור לעזור לנו לעבוד בצורה הרבה יותר יעילה ונכונה, הוא אמור לספק סביבת עבודה טובה לכל העובדים, וכן לייצר מיתוג מסוים למקום, אשר יהיה מזוהה איתו וכל לקוח שיכנס אל המשרד ירגיש את זה באספקטים שונים. 

לכן, אנחנו צריכים לדעת איך לבצע את התהליך בצורה נכונה. לשם כך, עלינו לדעת איך מתחילים, מה הבסיס של עיצוב משרדים בצורה נכונה. כך נוכל לייתר תוכנית עיצוב שתשרת אותנו ולעבוד על פיה. 

נקודות הבסיס של עיצוב משרד

הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות, זה לבחון מה עומד לרשותנו. הכוונה היא, מה גודל המשרד, איך הוא מתוכנן, מי אמור לעבוד בו, איך בדיוק אנחנו מחלקים את החללים השונים, איזה ציוד ומכשור אנחנו אמורים להכניס פנימה עוד. 

צריך לציין, אנחנו יכולים לתכנן ולעצב את המשרד בצורה כללית, על פי מה שמשרדים אחרים בתחום שלנו עושים. להבדיל, אנחנו יכולים להחליט על עיצוב מיוחד ויוצא דופן. אך אז עלינו לתכנן תוכנית שתהיה גם מקורית וגם תאפשר לנו לעבוד בצורה טובה כפי שאנחנו רוצים. 

הדבר השני שאנחנו צריכים לעשות זה לבחון את החומרים איתם נרצה לעבוד. באילו אמצעים נרצה לעצב את המשרד. הכוונה היא הן לאמצעים קבועים, קרי דלתות, חלונות, שקעים, גופי תאורה וכדומה, והן לאמצעים שניתן לנייד אותם וכן להחליף אם נרצה בכך. למשל, ריהוט, פסלים, תמונות, ציורים וכדומה. 

הדבר השלישי שאנחנו צריכים לעשות זה לאפיין את סוג העבודה ואיך העיצוב יכול לשרת אותנו בצורה כזו שנוכל באמת לייצר עבודה יעילה ותפוקה אופטימאלית.זאת כמובן בהתאם לסוג העבודה וכמות העובדים במקום. 

הדבר הרביעי שעלינו לעשות זה להחליט מה גובה התקציב שאנחנו מקצים לשם כך. עלינו לעשות בדיקה מקיפה כמה כסף יידרש בשביל לייצר תוכנית עיצוב ולהוציא אותה לפועל כפי שאנחנו רוצים. 

מדוע חשוב להשקיע בכך?

עיצוב משרד הוא כלי עבודה לכל דבר. זה חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה שלנו. אם אנחנו נדע לעצב את המשרד שלנו בצורה אופטימאלית, אנחנו נוכל לראות תוצאות, לא רק מבחינת נראות, אלא גם באופן מעשי בתהליכי עבודה יעילים ונכונים. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת