הסודות שיהפכו את הבית שלכם ליפהפה

תוכן עניינים

הבית הוא מבצרנו ואין כמו לחיות בסביבת מגורים מושקעת ואטרקטיבית, בהתאם לצרכים ולרצונות ולסגנון הקונספטואלי המועדף.
קיימות דרכים יצירתיות רבות לשדרוג המרחב הביתי בתקציב שפוי תוך שימת דגש על אווירה עוטפת ונעימה וכן פונקציונאליות גבוהה, מבלי להתפשר על אסתטיקה מדויקת.
לפניכם מספר רעיונות איך לעצב את החלל כך שייראה כאילו יצא מקטלוג מבלי שתעבדו קשה מדי:

נפלאות הגוונים


לצבע יש כוח והשפעה על האטמוספירה במרחב ועל המראה שלו. נבחרת הצבעים היום עשירה ומאפשרת לבחור את הצבעוניות לכל חדר בנפרד תוך יצירת מוקדים אסטרטגיים בצבעוניות עזה או פסטלית. גוונים בהירים תורמים לתחושה של חלל פתוח, זורם, אוורירי ומואר במיוחד בעוד גוונים כהים מעניקים עומק ונופך דרמטי ואפשר ליצור קומבינציות מעניינות גם ביחס לרהיטים ולאביזרים בקונטרסט מעניין או כאלה שממשיכים את הגוון או בטון אחד פחות או יותר.
בכל מקרה, אל תשאירו את הקירות עירומים וחשבו איך להוסיף להם נופך קסום ואלמנט עיצובי מחמיא באמצעות יצירות אמנות, מדפים מרחפים ועל גביהם פסלים וכדומה.

ויהי אור


תכנון התאורה קריטי לאיכות החיים, לאווירה ולאסתטיקה והוא מבוסס על שלושה רבדים מרכזיים של תאורה לסלון היקפית לפיזור אור אחיד ברחבי החדר, מנורות סלון תכליתיות מוכוונות מטרה ממוקדת לפינה מסוימת או לצרכים פרקטיים ותאורת מבטא למטרות הדגשה.
חשבו על הדרך בה שלושת המישורים המאירים הללו יתמזגו יחדיו תוך שימוש בתאורה מסוג LED שנחשבת לבעלת תוחלת חיים ארוכה, ללא סכנת התחממות יתר תוך שמירה על יעילות אנרגטית. התקינו דימר שיאפשר לווסת את עוצמת האור בהתאמה אישית וכן גופי תאורה דקורטיביים שישתלבו בעיצוב הקיים מבחינת חומרי גלם, צורניות, גוונים וכדומה. השקיעו באובייקטים לתאורה איכותיים ממותגים אמינים.
תוכלו למקם את מקורות האור מול מראות על מנת להעצים את פיזור ועוצמת האור במרחב. 

להלביש את המרחב


פריטי הטקסטיל מוסיפים נגיעות של רכות וחמימות, יכולים להגדיר אזורים ברחבי המתחם, לייצר חציצה ולתרום לצבעוניות. בחרו ווילונות של שכבה אחת אטומה ושכבה אחת שקופה לפתחים כך שתוכלו לבחור כל פעם מחדש בהתאם לתנאי התאורה והפתיחות אם להשתמש בשכבה שקופה או אטומה וכן שטיחים למרגלות מערכת הישיבה, המיטה, במרכז פינת האוכל וכדומה. כמו כן, כריות נוי שיוסיפו טוויסט עליז לספה, לכורסה ולמיטה. ישנם פריטי טקסטיל בעלי הדפסים גראפיים טרנדיים בצורניות גיאומטרית מעניינת, פרחוניות עשירה וכדומה שיכולים לעשות הבדל משמעותי במתיחת הפנים שחיפשתם לביתכם.

להכניס את הטבע פנימה


לפי גישת הביופיליה, הירוק של החוץ יכול לחולל פלאים בפנים וזה הזמן להקצות קיר ירוק עם מרחב של דשא שמעטר את כותלי החלל, עציצים מכל מני סוגים דקורטיביים שייתלו בצורה מסוגננת ברחבי הבית בפינות חמד שונות לפי החלטתכם, בחרו צמחים שונים במגוון מרקמים, גבהים באדניות מסוגננות וסדרו במיקומים שונים ליצירת אמירה מעניינת חזותית.

סדר נקי בעיניים


שמירה על הסדר היא אתגר שבעלי בתים רבים מתמודדים אתו במהלך היום יום וכדי להפחית את העומס והגודש סביב, כדאי להיפטר מכל מה שלא משתמשים בו או להצטייד בפתרונות אחסון מסוגננים סמויים או גלויים, שיאפשרו להתנהל במרחב מסודר ומאורגן, נקי ואסתטי. למשל, מערכת ישיבה עם ארגזים, שולחנות סלון עם מגירות, קונסולה ומזנונים לאחסון שתורמים גם לעיצוב הכולל ומדפים לתלייה על הקירות לסידור ספרים.

טביעת חותם אישית
אל תשכחו להוסיף את הנגיעה הפרסונאלית שלכם, את ה-DNA שלכם באמצעות עבודות אמנות שיצרו בני הבית או פורטרטים וצילומים שלהם, אוספים מרשימים של אוצרות שנאספו במהלך השנים ועוד. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת