זאת הדרך ליצור חדר שינה במראה יוקרתי

תוכן עניינים

צבע מפיח חיים בסביבת המגורים ומהווה כיסוי נפלא לקירות ותורם ביצירת עניין וויזואלי.
הדרך לחדש את הבית בתקציב שפוי וליהנות מאפקט משמעותי היא באמצעות צביעה מקצועית אשר תוסיף שכבת הגנה לקירות ותעניק מראה אטרקטיבי לחדר כולו.
מומלץ לבחור מלכתחילה גוונים אשר ישתלבו בהרמוניה ויתאימו לקונספט הנבחר של המרחב. יוסיפו רכות ויעטפו בשלווה מכל הכיוונים. 



כיצד מגבשים אסטרטגיית הצביעה לחדר השינה?


לפני הכל, מומלץ להתמקד בפלטה המרכזית המבוססת לכל היותר על 2-3 צבעים שיחזרו בווריאציות שונות בחדר.
התייחסו למצב הרוח המבוקש – האם תרצו ליצור אטמוספירה רגועה במיוחד או יותר אנרגטית עם נגיעות של צבעים תוססים יותר. אפשר לבחור צבעים בהירים וניטראליים כמו לבן צחור עם נגיעות של זהב או כסף להוספת מגע זוהר או לחילופין, לבחור קיר אסטרטגי שיהווה את מוקד הכוח של החלל בצבעוניות של סאטן מבריק, כחול נייבי או סגול עמוק, חרדל ואפילו כתום עז.
עם זאת, במידה ונבחר גוון דומיננטי כדאי לאזן אותו באמצעות פריטים בגוונים אחרים עדינים יותר ולקחת בחשבון שבעוד גוונים בהירים פותחים את המרחב, יוצרים תחושה של אווריריות, גודל, מרווח ואור, הרי שגוונים כהים עשויים ליצור מראה דרמטי ולרוב יתאימו יותר לחללים רחבי ידיים.

בבחירת הצבעוניות בעיצוב חדרי שינה יוקרתיים ומיוחדים כדאי לוודא שהצבעוניות מתכתבת עם סגנון הריהוט ועם ערכת הגוונים של הרהיטים להשגת אסתטיקה הרמונית. למשל, קיר קלאסי שיבליט את מצעי הקטיפה העוטפים את המזרן או את גב המיטה הדקורטיבי ונברשת אצילית במראה עתיק נוצץ או קיר בעל צבע במרקם מחוספס בקונטרסט לריהוט מודרני קליל ואוורירי. 


זכרו שאפשר לצבוע פריטים רבים ברחבי החדר כדי להשיג את האחידות המבוקשת. כמו למשל, דלתות ופתחים וחיפויים למיניהם כל עוד הצבע הנבחר מתאים לסוג התשתית שעוברת את תהליך החידוש. בכל מקרה תמיד כדאי לבצע טסט על חלק נבחר מהקיר על מנת להבין אם אכן מדובר בצבע מועדף וגם כדי להחליט אם להרחיב אותו על פני שטח רחב ברדיוס גדול או להתמקד באזור מצומצם יחסית.

רהיטים אלגנטיים לחדר שינה מלכותי


סיימתם עם שלב הצבע? הרקע מוכן? עכשיו הגיע הזמן לעצב בפריטים שיחזקו את הרושם היוקרתי של החלל. חלק בלתי נפרד מעיצוב חדר שינה יוקרתי טמון בריהוט החדר בפריטים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר מחומרי גלם משובחים בעיצובים מרהיבים. בחרו מיטה בגודל המבוקש – קווין או קינג סייז לפי ממדי החדר ולחדרים קטנים בחרו עיצובים מינימליסטיים ובחדרים רחבי ידיים ניתן לשלב פריטים גרנדיוזיים ודומיננטיים הצהרתיים עם ראשי מיטה גבוהים מרופדים בבדים עשירים או בעלי מסגרת בולטת. 


מוזמנים להעניק טאץ' ססגוני נוסף לחדר באמצעות פריטי טקסטיל מיוחדים כמו ווילונות זורמים או שטיחים שמגדירים את החלל למרגלות המיטה. כמו כן, פתרונות אחסון פרקטיים ואסתטיים דוגמת ארון בעל דלתות כנף או דלתות הזזה הנכנסות למסילה עם מראה שיוצרת אפקט של עומק. 

לתאורה עוצמה רבה וכדאי לבסס שלוש שכבות של תאורה: עילית היקפית המאירה שטח רחב ככל שניתן ותאורה מכוונת מטרה נקודתית ממוקדת, למשל, בדמות גופי תאורה שולחן על השידות לצד המיטה ותאורת מבטא לצרכי הדגשה להארה של יצירות אמנות המקשטות את הקירות.
הוסיפו פריטי תפאורה שמוסיפים נגיעה פרסונאלית ודקורטיבית דוגמת אגרטלים, עציצים, נרות מבושמים, אוצרות ואוספים שלכם המוצגים לראווה על גבי מדפים – העניקו תשומת לב לכל פרט ופרט ותיהנו מחדר שינה שכיף להתעורר ולעצום בו עיניים. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת