חברה לבניית בתים פרטיים – למה זה עדיף?

תוכן עניינים

לבנות בית פרטי זו משימה לוגיסטית ומערכתית מורכבת ומסועפת. יש המון בעלי מקצוע להתקשר ולהתעסק איתם. אל תישארו לבד בזה – צרו קשר עם חברה לבניית בתים פרטיים.

יש מושג בכלכלה שנקרא – one stop shop, משמע – רכזו את כל הביצים בסל אחד, והיכן שניתן לצמצם בעלי מקצוע והתקשרויות, צמצמו. מענה כזה ניתן לקבל מול חברה לבניית בתים פרטיים בפרויקט מורכב כמו בניית בית פרטי. אז למה זה עדיף לכם?

  • פחות התעסקות – חברה לבניית בתים פרטיים נותנת מענה כולל לכל השלבים שבבניית בית פרטי, החל מבודק הקרקע ועד יועץ הקרקע, האדריכל והמהנדס. כאשר אתם מרכזים את כלל העבודה אל מול החברה תחת חוזה אחד, אתם יודעים שאתם יכולים להיות עם ראש שקט, מכיוון שלחברה יש מאגר של כל בעלי המקצוע הנדרשים, והיא זו שמתמודדת עם הבירוקרטיה.

  • חיסכון בעלויות – מכיוון שלחברה יש מאגר של בעלי המקצוע, יש לה גם הסדרים עימם, מה שיכול להוזיל לכם משמעותית את העלויות. חברה לבניית בתים פרטיים מתמצאת בשוק ובמחירים שלו, ומההיכרות שלה עם בעלי המקצוע היא יכולה להביא הצעות מחיר טובות מבעלי המקצוע עימם יש לה הסדרים.

  • עמידה בזמנים – כאשר אתם חותמים על הסכם עם חברה לבניית בתים פרטיים כלל הפעילות מעוגנת בחוזה, ולכן חריגה מלוח הזמנים הינה חריגה מהחוזה. לחברה יש אינטרס לעמוד בזמנים, כך שלא יהיו עיכובים מיותרים (דברים שבהחלט קורים כאשר מדובר בבניית בתים פרטיים ובנייה בכלל).

  • עמידה בתקציב – התקציב אשר סוכם במעמד החתימה על החוזה הוא התקציב הסופי אשר אין לחרוג ממנו. בבנייה באופן כללי, קל מאוד לחרוג מן התקציב ההתחלתי, מכיוון שתמיד צצים דברים. כאשר הבית שלכם מופקד בידי חברה לבניית בתים פרטיים שזוהי המומחיות שלה, אתם יכולים להיות רגועים, מכיוון שהתקציב מעוגן בחוזה, ולחברה אין שום אינטרס לחרוג ממנו, ממש כפי שלכם אין אינטרס כזה.

  • ביטחון משפטי – כלל הפרויקט מעוגן בחוזה מסודר, וחוסך לכם כאבי ראש משפטיים שיכולים לצוץ בעתיד.

  • קשרים עם ספקים – ממש כפי שלחברה לבניית בתים פרטיים יש גישה לבעלי מקצוע רבים, יש לה גם גישה לספקים רבים, ויש לה כוח קנייה גדול, שמאפשר לה להביא את חומרי הבנייה האיכותיים ביותר במחירים הטובים ביותר.

  • ליווי צמוד – מנהל פרוייקט מלווה את כל הפרוייקט מא' ועד ת' והוא זמין לכל השאלות, הבקשות והמענות להם אתם זקוקים. הליווי של מנהל הפרויקט מתחיל מעת החתימה על החוזה ועד גמר הבנייה וקבלת המפתח.

  • פיקוח – חברה המתמחה בבניית בתים פרטיים נותנת שירות של פיקוח צמוד של מנהל עבודה, מהנדס ומפקח, מה שמבטיח בנייה איכותית ואת רמת הבטיחות הגבוהה ביותר בעת הבנייה ובבית עצמו.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת