כיצד צובעים קירות בקלות?

תוכן עניינים

לפני צביעת דירה בפרדס חנה

מי שרוצה לחדש את צבע הקירות במבנה, בוודאי רוצה להאיר את המרחב ולחדש אותו בצורה נכונה. תהליכים של עיצוב מחודש/ של ניקיון הבית עבור חגים או לקראת השנה החדשה / עיצוב ושיפוץ שנועדו להעלאת ערך הנכס – כולן סיבות מעולות לצביעת הבית. לכן חשוב לדעת כיצד מבצעים את המלאכה על הצד הטוב והיעיל ביותר. 

כיום, אין צורך בסיבה מיוחדת שבזכותה נרצה לחדש את צבע הקירות והמבנה, בעוד שרבים יבחרו עבור המטלה חברת  ניקיון דירות שתבצע ניקיון יסודי ומקצועי באמצעות צבעים מומחים שיצבעו באופן מושלם את הבית. השילוב בין שני השירותים המקצועיים – יעשה פלאים במרחב המגורים ויקנה תחושה נעימה של רוגע וחדשנות. 

אז כיצד צובעים נכון את הדירה?

כדי לצבוע בצורה יעילה את קירות המבנה, יש לפני הכול להתארגן למלאכה. חשוב לבצע סדר במשימות כדי שהעבודה תתבצע ביעילות. לדוגמא: יש להוריד וילונות לפני הצביעה, להרחיק חפצים שמפריעים בדרך, להזיז מערכות ישיבה ולכסות אותן בניילון להגנה מפני הצבע. בנוסף לכך, יש לרכוש את החומרים הייעודיים עבור הצביעה. הנה כל השלבים של העבודה:

בחירת צבעים, חומרים ייעודיים ואביזרים מתאימים

כדי לבצע צביעה נכונה יש לבחור את הצבע הנכון. חשוב לדעת כי לא כל קיר לבן הוא לבן מוחלט וכי יש גוונים שונים של לבן. אם אתם שוכרים דירה נסו לברר עם הבעלים של הנכס מהו מספר הצבע שבו נצבעה הדירה לפני שעברתם לגור בה. בדירות חדשות ידעו בדרך כלל הבעלים של הנכס לומר לכם את מספר הגוון המדויק. 

אם אתם רוצים להפטר מצבע קיים, תוכלו לבחור כל לבן אך יש לשים לב כי הצבע אטום ויספק כיסוי מושלם לקירות. כדי לבטל צבעים כהים יש למרוח פריימר (חומר מבטל צבע וטקסטורות) על גבי הקירות – ורק לאחר מכן ולאחר הייבוש – להתחיל לכסות את הקירות בצבע הנבחר.  לאחר מכן בחרו מברשות צבע קטנות לצביעה במקומות צרים באופן עדין (כמו למשל ליד מסגרות של חלונות). בחרו גלגלות צבע איכותיות ודבק סלוטייפ עבה להגנה על משקופים ושקעים. אל תשכחו להצטייד בכלי להכלת הצבע ובניילונים מתאימים להגנה על הרצפות. 

גלגלות או לא להיות…

מאז המצאת גלגלות הצבע (הידועות גם כרולרים) רבים צובעים את הבית לבד ובקלות. הגלגלות מספקות את הדרך לצבוע קירות גבוהים ותקרות ללא סולם וללא צורך בציוד עבודה בגובה – מה שדורש צבאי מקצועי בלבד. אם יש קושי בצביעת קירות גבוהים: חשוב לא לעלות על סולמות או כסאות! אלא לבחור צבעי מקצועי שמספק צביעת דירות בזול. המחיר שתשלמו יהיה זול הרבה יותר מזה שתשלמו במידה ותמעדו או תיפצעו בעת העבודה. 

עשו עבודה נכונה

עבדו נכון. הגנו על הרצפות עם מים ועיתונים ופנו כל חפץ שיכול להתלכלך. חלקו את העבודה לפי חדרים ואזורים. במידה והמטלה קשה מידי – חפשו צבעי מומלץ שיוכל לספק לכם צביעת דירה בזול

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת