מה עושים שצריך לחתוך קיר בטון

תוכן עניינים

חיתוך של קיר לא תמיד נראית לנו כמשימה מאוד גדולה. עם זאת, לא תמיד זה יהיה כל כך פשוט. אם מדובר בקיר העשוי בלוקים או גבס, הרי שזה לא יהיה כל כך מורכב ולא יידרשו כלים מיוחדים לשם כך. אך אם הקיר הוא כזה שעשוי בטון, שם הסיפור הופך להיות הרבה יותר מורכב וגדול.

ניסור של קיר בטון אם הוא לא נעשה כמו שצריך, הוא עלול להסתיים בצורה ממש לא סימפטית במקרה הטוב ובאופן מסוכן מאוד במקרה הגרוע.

כי קיר בטון הוא קיר מאוד חזק שבנוי באופן מיוחד כדי לספק את המענה הרצוי מבחינת חוזק המבנה. קירות הבטון הם אלו שמחזיקים את המבנה ונותנים לו את היציבות ואת העמידות גם במקרים חמורים של רעידות אדמה או אפילו נפילת טילים.

כאשר באים לחתוך קיר כזה צריך לבדוק לפני הכול כי אכן מדובר בפעולה שהיא אפשרית ורק אחר כך לבצע אותה עם הכלים המתאימים בעזרת אנשי מקצוע שיש להם את המומחיות ואת ההתמחות המיוחדת בתחום הספציפי.

איך חותכים קיר בטון?

כפי שכבר הבנתם, ניסור קיר בטון הוא לא סיפור פשוט. כדי להצליח במשימה, חשוב לתכנן אותה היטב מראש וכפי שכבר ציינו, יש לקבל אישור מקצועי כי אכן מדובר בפעולה שהיא אפשרית מבחינה הנדסית.

לאחר מכן יש לפנות אל אנשי מקצוע שיש להם את הידע המקצועי ואת הכלים המתאימים לצורך ביצוע העבודה באופן מקצועי, מדויק, אסתטי וכמובן בטיחותי.

העבודה אמורה להיעשות בעזרת מסור יהלום. 

מסור היהלום הוא מסור חזק ועוצמתי באופן מיוחד והוא מונע באמצעות מנוע חזק שמסובב את הלהב במהירות עצומה. גולת הכותרת של המסור הזה אלו הם שבבי היהלום המצפים את הלהבים. שבבי היהלום הם אלו שמעניקים למסור את החוזק המיוחד שלו ואת היכול שלו להתגבר על הבטון הכי חזק.

היתרונות של מסור היהלום

למסור היהלום מעבר להיותו הכלי היחיד שמסוגל להתגבר על הבטון הקשיח, יש לו עוד יתרונות. 

  • מהירות – המסור מבצע את העבודה ואת החיתוך במהירות מדהימה כאשר תוך דקות ספורות מתקבל החיתוך הרצוי.
  • דיוק – המסור מנסר את הקו הרצוי באופן מדויק מאוד בדיוק על פי התכנון והרצון של הלקוח. לא יהיה כל צורך בתיקונים לאחר העבודה ומיד עם סיום העבודה אפשר יהיה להתקדם הלאה.
  • ניקיון – כולנו מכירים את האבק העולה בזמן שמנסרים קירות. האבק שממלא את האוויר ומקשה על הנשימה וכמובן גם מלכלך את השטח כולו שם מתבצעת העבודה. מסור היהלום פועל בליווי של זרם מים מה שחוסך את כל הבעיות הללו. כי המים יספחו את כל האבק וכך האזור יישאר נקי והאוויר גם כן לא יתמלא בגרגרי אבק מזהמים ומסוכנים.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת