צביעת בית מחיר

תוכן עניינים

צבעי

אנו נוהגים לחדש את קירות הבית אחת לתקופה ארוכה. ישנם אנשים אשר בכל שנתיים מבצעים צביעה של הבית ויש כאלו מסתפקים באחת לכמה שנים. מחיר צביעת בית הוא כמה אלפי שקלים בהתאם לכמות החדרים, איכות הצבע והתקופה שבה מחליטים לבצע את הצביעה. בעונת הקיץ מתרחשים רב השיפוצים ועל כן מחיר צביעת בית פרטי עשוי להיות יקר יותר.

ככל שמדובר על בית נורמלי אז גודלו יהיה בסביבות 100 מ"ר שזה שווה ערך לשלושה חדרים. מחיר צביעת דירה 3 חדרים יתומחר כאמור על פי הפרמטרים הנ"ל אך המחיר יהיה בין 3000-4000 ₪ בקירוב. אם מדובר על דירה מאוכלסת, מה שבדרך כלל קורה, אז העבודה תהיה מעט מורכבת ויהיה צורך לפנות כל חדר לפני הצביעה.

היכן ניתן לצבוע בזול

על מנת להוריד את מחיר הצביעה, יש לערוך סקר שוק קצר ולראות מהי ההצעה המשתלמת ביותר. צביעת דירה בזול צריכה להיעשות בשיקול דעת ולא תמיד מומלץ לקחת את ההצעה הזולה ביותר. לעיתים מחיר נמוך באופן מחשיד מעיד על חוסר מקצועיות ועבודה לא איכותית. בכל מקרה אם כבר הזמנת צבעי יש לקחת בחשבון שמחיר צביעת תקרה הוא לא חלק מהחבילה וידרוש בדרך כלל תוספת תשלום. אם התקרה במצב טוב אז אין צורך לצבוע אותה וניתן להסתפק בצביעת הקירות.

מחיר צביעת 100 מטר כולל כמובן את כל מה שכרוך בכך, ניקוי של הקיר, צביעה בשתי שכבות לפחות ועבודה יעילה ואיכותית בצבע בעל תקן. שימוש בצבע לא איכותי יכול הביא למצב של התקלפות הקיר לאחר זמן קצר. על מנת להיות בטוחים שמדובר על צבע איכותי ניתן לבדוק את מה שרשות על המכל. בכל מקרה כדאי לקנות צבע רק בחנויות מורשות ומוכרות ולא לנסות לחסוך כסף.

איזה צבעים ישנם

ניתן לבחור מתוך עשרות גוונים שקיימים בחנויות הצבע המובחרות. את הבחירה אפשר לבצע על ידי שימוש במניפת צבעים שממוספרת. כדאי מאוד להתייעץ עם המוכר בחנות ולהיעזר בו בבחירת הצבע שמתאים לכם. שימוש בצבע לא מתאים עלול להביא לעוגמת נפש ולתקלות שונות שיכבידו על מסגרת התקציב שלכם.

אפשר גם לצבוע באופן עצמאי ואם יש לכם חוש טכני וידיים טובות תוכלו לבצע את העבודה בכוחות עצמכם. הצביעה היא ללא ספק עבודה מהנה אך יש לקחת בחשבון שמי שלא רגיל לעבודה היא תיקח לו כמה ימים. צבעי  מקצועי לעומת זאת יבצע את העבודה ביום אחד.

במידה ואתם רוצים את המומחים באמת! רצוי לפנות לחברת צביעת דירה מקצועית בלבד.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת