צביעת בית פרטי עם חצר

תוכן עניינים

רוצים לשנות את חזיתו החיצונית של ביתכם הפרטי? או אולי לתחזק אזורים שכבר ניזוקו במרוצת הזמן ומצריכים חידוש במידת מה. במדריך הבא נסביר לכם כיצד אנו נערכים לצביעת בתים פרטיים שלב אחר שלב. זאת כדי שתוכלו ליישם זאת באופן עצמאי, או לפנות לאנשי מקצוע שיוכלו לעשות עבורכם את המלאכה ביעילות, בקפדנות ובמהירות האפשרית.

שנצא אל המסע?

אם נאמר את האמת, זה תמיד מרגש. לצאת אל המסע שמעניק לבית הפרטי של לקוחותינו מראה רענן ותוסס. אנו פוגשים לא אחת בלקוחות שממש מחכים לרגע שבו הם ישחזרו את מראהו החדש של ביתם הפרטי.

צביעה נכונה מוכרחה להתחשב בפגעי מזג האוויר המאפיינים את מקום המגורים (למשל בית פרטי שנמצא סמוך לים וחשוף לאוויר מלוח מאוד, או בית פרטי באזור מדברי עם תנאי לחות נמוכים ושינוי חום קור משמעותיים ביום ובלילה). 

נוסיף לכך פקטור משמעותי והוא החצר הפרטית שלנו. האם ישנה גינה עם דשא סינטטי או דשא טבעי, או אולי אף משטח בטיחות לילדים. איזה סוגי דשא וצמחים ישנם בחצר וזאת כדי שלא חלילה ונזיק לגינה ועוד.

שלב 1 – הערכה ותכנון

לפני שנאחז במברשת ונפצח בעבודה, זה הזמן להסתכל היטב ובאופן ביקורתי על חצר הבית. חשוב לקחת בחשבון היבטים כמו סגנון עיצובי ואדריכלי, מנעד צבעים שקיים כרגע ולמשל שמתכתב עם צבעי הגינה, אסתטיקה כללית וכן אלמנטים שעליהם נרצה להגן מפני פגעי הצבע.

יש לזכור שכל רסיס צבע ניתן להסרה, אך לרוב יהיה מדובר בגירוד שיכול גם לפגום בדברים מסוימים, כל שכן בדשא ממנו איננו יכולים לגרד את הצבע.

שלב 2 – ציוד נייד שמים בצד

ראו בכך כמוטו שילווה אתכם בכל רגע נתון, ובכל מלאכת צביעה, בין אם בחצר הבית ובין אם בפנים הבית.

לאחר שנערכתם עם כל הנדרש, אספו את הציוד שלכם, ושימו אותו באזור מוגן שיאפשר לכם גם מרחב עבודה וגם לערוך את מלאכת הצביעה בקלות רבה הרבה יותר.

שלב 3 – פריסת ניילון ליד אזור הצביעה

זה הזמן להגן על הדשא, על הדק עץ, על המרצפות ועל כל המשטח הסמוך לאזורים הנצבעים.

היו סמוכים ובטוחים שגם אם תנקטו במשנה זהירות הרי שלא תצליחו להימנע מזרזיפים של צבע הניתזים אל עבר הרצפה.

במיוחד כאשר מדובר בדשא או בדק שבהם גירוד הצבע משמעו נזק משמעותי למשטח, אינכם רוצים לקחת הימורים מיותרים. יריעת ניילון פשוטה למדי יכולה להגן על המשטח ולאפשר לכם לעבוד בחופשיות וללא כל צורך בנקיטת זהירות.

שלב 4 – משנה זהירות עם ילדים ובע"ח

ילדים וחיות מחמד יכולים להפוך את מלאכת הצביעה למאתגרת במיוחד.

הימנעו ממפח נפש שיכול להיגרם עקב שפיכת הצבע על הרצפה או חלילה שאחד מן הילדים יטבול את אצבעותיו וינסה לטעום את הצבע עצמו.

הקפידו שילדיכם ובעלי החיים יהיו בסביבה סגורה ושאיננה קרובה לחצר. וכן בעת סיום העבודה, אספו את כל הציוד באופן מידי, זאת כדי להבטיח סביבת עבודה בטוחה לכולם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת