צביעת דירה בבית עם כלב 

תוכן עניינים

צביעת דירה 

מעת לעת בני הבית מחליטים שהגיע הזמן לרענן את נראותה של הדירה והם מזמינים צבעי שיבצע צביעה בכל רחבי הבית. הצביעה העכשווית אינה דומה לצביעה שהתבצעה בעבר וזאת כיוון שיש כעת חומרי צבע איכותיים ביותר שמעניקים יופי רב לכל אחד מהחדרים ברחבי הבית. מעבר לכך השתנה גם ההרכב של הצבע וחלק מהחומרים שמרכיבים את הנוזל הצבעוני מכילים בקטגורית מסוימות גם חומרי איטום. לכן עבודת הצביעה מעניקה לבית גם יופי וגם אטימה, דבר שהוא חשוב ביותר בכל בית. חשוב לתאם צביעת דירה עם איש מקצוע מעולה שקיבלתם עליו המלצות לאור העבודה המעולה שהוא מבצע.

בבתים שבהם גדל כלב, רצוי שהוא לא ישהה בבית בעת הצביעה אף על פי שאין מדובר בחומרים מסוכנים או חומרים שיש להם ריח היכול להוביל להשלכות מסוימות. כיוון שבני הבית לא נמצאים במקום בעת צביעת דירה, כדאי להרחיק גם את הכלב בורדר קולי מהשטח. בדרך כלל פרק הזמן של הצביעה אינו ארוך ומדובר ביום אחד אם מדובר בדירה קטנה או כמה ימים אם זו דירה גדולה. 

בחירת אופן צביעת דירה 

כשמדובר בדירה חדשה או באופציה של צביעת דירה לאחר שיפוץ מאסיבי, נעזרים בחוות הדעת של מעצב הפנים אשר מציע את הצבעים שיהיו המתאימים ביותר לכל חדר. זאת על פי הקו העיצובי שנבחר לדירה ובהתאם לרהיטים שקיימים בה או שהוזמנו. המטרה היא ליצור סינרגיה בין הריהוט לצבע הקיר ובדרך זו תהיה הרמוניה נפלאה ונראות יפהפייה של כל חדר. 

צביעה של חדרי ילדים 

בשנים האחרונות יש מגמה חדשה בעת צביעת דירה שיש בה חדרי ילדים. בעבר צבעו את כל חדרי הילדים בצבע זהה אך כעת מעדיפים לבחור בצבע אחר לכל ילד וזאת על פי ההעדפות שלו. אם מדובר בחדרי תינוקות או פעוטות, ההורים בוחרים את הגוון המתאים ביותר. כך אפשר לבחור גוונים מתוך כל צבעי הקשת, בחדרים של בנים תכלת, ירקרק, אפור או כל צבע אחר ואצל בנות שמנת, וורוד, אפרסק ועוד. 

אחת האופציות היפות בעת צביעת דירה היא שצובעים בכל אחד מחדרי הילדים שלושה קירות בלבד ואילו את הקיר הרביעי מצפים בטפט עם הדפסים יפהפיים על פי גילו של הילד. כמו לדוגמה תמונות של צעצועים, פרפרים או מכוניות לילדים קטנים וכדורסל, כדורגל או שפע של נסיכות לילדים ולילדות גדולים יותר. 

מעבר לכך אפשר לצבוע את כל הקיר בגוון אחיד כמו לדוגמה שמנת ולאחר שהצבע מתייבש ליצור מעליו צורות מסוימות בגוונים שונים כמו משולשים וריבועים בגווני ירוק ואדום, או צורו המזכירות טיפות בגדלים שונים.

צביעה של חלל הבית 

צבעי מומחה ובעל רזומה עשיר מבצע את כל מלאכת הצביעה באופן מוקפד. הוא משתמש בשיטות חדשניות כדי לא להשאיר לכלוך ובתום העבודה הוא אוסף את כל האביזרים, גלוני הצבע ומבצע ניקיון בסיסי כדי שבני הבית והכלב יוכלו לשוב להתגורר בביתם הנאה.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת